شناسهٔ خبر: 65885454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

سایت اصولگرا: صدای اسرائیل از انصاف نیوز به گوش می‌رسد!

صاحب‌خبر -

یک سایت اصولگرا در همدان به نقد یادداشتی با عنوان «گناه استر و مردخای چیست؟» پرداخته و مدعی شد: صدای اسرائیل از انصاف نیوز به گوش می‌رسد.

به‌گزارش انصاف نیوز، پایگاه خبری محلی «عصر همدان» در متنی با عنوان «صدای اسرائیل، این‌بار از انصاف نیوز؛ حاشیه‌سازی برای مردمی‌ترین تجمع همدانی‌ها همسو با بوق‌های تبلیغی صهیونیست» نوشت:

رسانه اصلاح طلب انصاف نیوز، در یادداشتی با تیتر «گناه استر و مردخای چیست» تلاش کرده است تا با ادبیاتی نزدیک به رسانه های اصلی رژیم جعلی و حرامزاده صهیونیستی، حرکت خودجوش و مردمی همدانی ها در ساعات پایانی پنجم فروردین امسال را تخطئه و محکوم کند.

اینکه صدای رژیم صهیونیستی از برخی رسانه های دارای خط و مشی خاص به گوش برسد، چیز تازه ای نیست و در سال های گذشته هم به کرات شاهد آن بوده ایم.

در این یادداشت کوتاه، به همه موارد مطرح شده در آن رسانه، پاسخ خواهیم داد.

سوال کرده است که گناه استر و مردخای چیست که قرن ها پیش فوت کرده و در میدان مرکزی همدان دفن شده است و اکنون مکان مقدس یهودیان است؟

پاسخ این سوال از خود سوال شروع می شود که استر و مردخای در قرن های گذشته چه کار مهمی برای یهودیان (شما بخوانید صهیونیستها) کرده اند که پس از بیت المقدس، دومین مکان مقدس آنها شده است.

کتاب عهد عتیق (استر) پاسخ این سوال را به روشنی داده است.

قتل عام قریب ۷۵هزار نفر نخبه ایرانی به بهانه یهود ستیزی!

در عصر خشایارشاه هخامنشی، طی توطئه ای حساب شده، استر همخوابه شاه شده و پس از نفوذ حساب شده، مجوز قتل عام دشمنان یهود را برای سه روز از پادشاه می گیرد و به اعتراف خودشان بیش از ۷۰ هزار ایرانی در یک نسل کشی آشکار، قتل عام می شوند.

تا اینجا دلیل مقدس بودن قبر استر و عمویش مردخای برای صهیونیست ها، روشن می شود.

و اما جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

تا اینجا گوشه ای از نسل کشی تاریخی ایرانی ها توسط صهیونیست، را بیان کردیم. حال تجمع یکشنبه ۵ فروردین امسال مقابل مقبره استر و مردخای چه بود؟

در واکنشی طبیعی به نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه و تجاوز به نوامیس مسلمانان در این منطقه، همدانی ها خودجوش و کاملا مردمی جلوی مقبره استر جمع شدند و رسما نسل کشی های انجام شده در طول تاریخ را محکوم کردند، نسل کشی ایرانیان از زمان هخامنشیان تا عصر حاضر و مردم غزه. نسل کشی هایی که تفکر کثیف صهیونیست، پشت آن قرار دارد.

نکته جالب در این تجمع، آرامش و تمدن و فرهنگ بالای شرکت کنندگان مردمی بود که در کمال آرامش و بدون کوچکترین تعرض به بنا یا درگیری، پیام صریح خود را اعلام کردند. مخاطب اصلی پیام هم در چند روز گذشته تلاش کرده است با واکنش های عصبی و کوچک نمایی، از مسئولیت خود فرار کند.

تکلیف صهیونیست ها که روشن است، جای آن دارد امثال رسانه هایی مثل انصاف نیوز، پاسخ دهند که دلیل همگرایی و شباهت مطالبشان با رسانه های رژیم جعلی و حرامزاده چیست؟

یادآوری می کنم که زمانی نخست وزیر آن رژیم جعلی، برخی از اصلاح طلبان را سرمایه اصلی آن رژیم در ایران، خوانده بود.

اگر این باشد، جا دارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخ دهد که چرا از امکانات رسانه ای و مجوزهای این وزارت خانه در راستای منافع رژیم صهیونیستی، استفاده می شود؟

پیشنهاد شفاف نویسنده، نصب المان ها و نمادهای روایت کننده از جنایت های تاریخی تفکر صهیونیست در محل مقبره استر و مردخای است تا کسانی که از این مکان بازدید می کنند، با واقعیت های تاریخی آشنا شوند. کاری که مدتهاست زمین مانده و انتظار می رود اداره کل میراث فرهنگی استان در تعامل با نهادهای فرهنگی آن را انجام دهند.

انتهای پیام

نظر شما