شناسهٔ خبر: 65885440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۲۰ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

اصفهان-ایرنا- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: افزون بر ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی تا هشتمین روز تعطیلات نوروزی در فضاهای تامین شده توسط این اداره اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، سیدعلی مدینه روز چهارشنبه افزود: روز گذشته بیش از ۴۰ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده آموزش و پرورش، در استان اسکان یافتند.

مدینه ادامه داد: ستادهای اسکان در مناطق چهل و یک گانه آموزش و پرورش استان دایر است و ستاد مرکزی در اداره کل و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از۶۰۰ باب مدرسه در سطح استان معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ و سایر فضاهای مربوط به اسکان در آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن به نام‌های میدان امام (نقش جهان)، کاخ «چهلستون»، باغ «فین» کاشان و مسجد جامع، سه قنات به نام‌های «وزوان»، «مزدآباد» و «مون» و هشت کاروانسرای آن به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

نظر شما