شناسهٔ خبر: 65884841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در بازی آرژانتین: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)

در جریان بازی دیشب آرژانتین برابر کاستاریکا، نیکلاس گونزالس یک موقعیت فوق‌العاده را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دیشب عملکرد عالی‌ای از خود به نمایش گذاشت و توانست در دیداری دوستانه کاستاریکا را ۳-۱ شکست دهد اما قطعا گونزالس دلش نمی‌خواهد فیلم بازی دیشب را تماشا کند.

گل‌های آلبی‌سلسته را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند و تک‌گل حریف را هم مانفرد اوگالده وارد دروازه والتر بنیتز کرد.

با این حال شاگردان لیونل اسکالونی می‌توانستند پیروزی قاطعانه‌تری داشته باشند اما موقعیت عالی نیکلاس گونزالس در دقایق پایانی در کمال ناباوری تبدیل به گل نشد.

مهاجم فیورنتینا در دقیقه ۹۰ بازی با دروازه‌بان تک به تک شد و موفق شد از او عبور کند، حالا گونزالس با توپ در مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود و کافی بود با یک تاثیر کوچک توپ را به تور بچسباند اما ترجیح داد صبر کند که توپ آرام آرام از خط بگذرد. همین غفلت او کافی بود تا مدافع کاستاریکا که جا مانده بود به توپ برسد و درست بر روی خط دروازه مانع گل شدن توپ شود و آن را دفع کند.

هواداران در فضای مجازی واکنش‌های جالبی به این موقعیت داشته‌اند. کاربری نوشته: «گونزالس فکر می‌کرد گل را به ثمر رسانده و در فکر شادی گل بود.»

کاربر دیگری گفته: «از گونزالس تشکر می‌کنم. او موقعیت از دست رفته قرن را رقم زد. واقعاً جالب بود.»

هواداری نوشته: «خیلی عجیب بود. یک بازیکن سطح بالا باید توپ را خیلی زود به گل تبدیل کند. حتی اگر بازی دوستانه هم باشد این کار او اشتباه بزرگی بود.»

2004813 2004812 2004814

نظر شما