شناسهٔ خبر: 65882922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: امدادگران راهیان طریق شهدا هستند

شهریار - ایرنا - استاندار تهران در بازدید از غرفه های مستقر در ایستگاه‌های نوروزی شهرستان شهریار گفت : امدادگران راهیان طریق شهدا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، علیرضا فخاری استاندار تهران روز چهارشنبه در بازدید از غرفه های مستقر در ایستگاه های نوروزی در غرفه میثاق با شهدای جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار در لوح یادبود شهدای هلال احمر استان تهران نوشت: تجدید میثاق با شهدا به عمل صالح است،امدادگران راهیان طریق شهدا هستند.

استاندار تهران:امدادگران راهیان طریق شهدا هستند

در این بازدید محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری، سیدکمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی استاندار ، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ، محمد صائبی مشاور و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار تهران و جمعی از مسئولین شهرستان همراهی می‌کردند.

استاندار تهران در این بازدید ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات عوامل مستقر در ایستگاه نوروزی تقدیر کرد .

استاندار تهران:امدادگران راهیان طریق شهدا هستند

در این برنامه روند ارائه خدمات و راهنمایی مسافران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

پیش از این فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار اعلام کرده بود: ۲ باب مدرسه ام وهب و الزهرا جهت اسکان میهمانان نوروزی ، چهار نقطه کمپ های خدمات رسانی و پنج هتل و مسافرخانه در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی پیش بینی شده و ۸ مجوز خدمت رسانی غذاهای بیرون بر، صادر گردیده که آماده خدمات رسانی به مسافران می باشند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان شهریار تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، موزه میراث فرهنگی واقع در اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان شهریار نیز جهت استفاده و آشنایی مسافران با ابنیه و آثار تاریخی شهرستان شهریار دایر می باشد.

استاندار تهران امروز همچنین به همراه فرماندار قدس، معاون امنیتی و انتظامی استانداری، مدیرکل امنیتی و انتظامی، صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و دیگر مسئولان از ایستگاه‌ ستاد خدمات سفر شهرستان قدس بازدید کردند.

علیرضا فخاری در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان گفت: امروز در یکی از پایگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان قدس حضور پیدا کردیم و از خدمات و زحمات مستقر در این ایستگاه بازدید انجام شد، این امر بیانگر آمادگی کامل فرمانداری‌های سطح استان تهران به منظور ارائه خدمات است و شهرستان قدس نیز از این امر مستثنی نیست.

استاندار تهران از پایگاه امداد و نجات خیر علاقه بندجمعیت هلال احمر شهرستان ملارد بازدید کرد 

فخاری استاندار تهران از پایگاه امداد و نجات خیر علاقه بند جمعیت هلال احمر ملارد بازدید کرده و در جریان ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفت.

براساس این گزارش، استاندار تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پایگاه و گفت و گو با امدادگران از تلاش و زحمات این عزیزان در خدمات رسانی به مسافران قدردانی کرد.

نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری، ساداتی مدیر کل انتظامی استانداری، صائبی مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران، فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، غلامی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملارد، سلمانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری و کریمی شهردار صفادشت، علیرضا فخاری را در این بازدید همراهی می کردند.

نظر شما