شناسهٔ خبر: 65882047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

المان‌های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اجرای طرح‌های خلاقانه در المان شهری را موجب ایجاد و شکل‌گیری طرح‌های بدیع در سفره‌های هفت‌سین نوروزی برشمرد و گفت: المان‌های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است.

صاحب‌خبر -

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن موجب شده است تا طرح‌های تلفیقی سفره‌های هفت‌سین نوروزی و قرآنی در معابر شهری جانمایی شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در ایام پایانی سال برای حفظ پاکیزگی شهر بیشتر فعالیت می‌کند، افزود: فعالیت خدمات شهری شهرداری تعطیلی ندارد، بر این اساس رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاک‌سازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی شهر و سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری نخاله‌ها، ساماندهی معابر و آماده‌سازی شهر از جمله فعالیت‌های شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اجرای طرح‌های خلاقانه در المان شهری را موجب ایجاد و شکل‌گیری طرح‌های بدیع در سفره‌های هفت‌سین نوروزی برشمرد.

قربانی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان و در راستای افزایش زیبایی بصری شهری و هم‌خوانی معابر با این ایام، در این منطقه نصب المان حجمی ویژه ماه رمضان توسط شهرداری اجرایی شد.

وی افزود: المان‌های شهری علاوه بر ایجاد زیبایی، کیفیت محیط شهری را نیز ارتقا می‌دهد که در روحیه شهروندان نقش مثبت و مؤثری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، برنامه‌ریزی‌ها باید به شکلی باشد که در حوزه نشاط اجتماعی فعالیت خوبی انجام شود و موضوعات مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قربانی ادامه داد: المان‌هایی که قرار شده بود در سطح شهر مورد استفاده قرار گیرند، تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را با هم مورد توجه قرار داده است و این یک اقدام ارزنده‌ خواهد بود.

نظر شما