شناسهٔ خبر: 65881492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بازدید فرمانده سپاه حضرت عباس علیهم السلام استان اردبیل از فعالیت قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ بسیج سازندگی

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از فعالیت‌های نوروزی قرارگاه‌های جهادی استان اردبیل که در روستاهای مناطق محروم شهرستان مشکین شهر در حال اجراست بازدید به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -

بازدید فرمانده سپاه حضرت عباس علیهم السلام استان اردبیل از فعالیت قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار محمدی اصل در این بازدید ضمن عرض تبریک و خدا قوت به گروه‌های جهادی فعال در مناطق هدف افزودند: امروز شاهد حضور گروه‌های جهادی اعم از برادران و خواهران در روستای نور کندی شهرستان مشکین شهر هستیم ما شاهد خدمتگزاری بچه‌های جهادی هستیم که در این ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از تعطیلات و رفاه خودشان گذشته اند و برای خدمت به مردم محروم در دور دست ترین مناطق در این روستاها حاضر شده اند.

وی در ادامه افزود مردم عزیز ما  خیلی شریف،مومن و متدین هستند. همانگونه که امام حسن مجتبی بخشنده و مهربان بودند، مردم ما هم بسیار سخاوت مند و مهربان هستند.حق مردم ماست که در محضرشان خادمی کنیم مردمی که در ۸سال دفاع مقدس جوانان خودشان رافدای این مرز و بوم کردند.مردمی که پای غیرتشان ایستادند و با رای دادن پای صندوق های رای سیلی محکمی به معاندین نظام و انقلاب زدند. ما کوچکترین خدمت را در مقابل بزرگترین عمل این مردم شریف انجام میدهیم. 


 سردار محمدی اصل افزود بسیج سازندگی در قالب قرارگاه نوروزی، گروههای جهادی را در عرصه های عمرانی ،پزشکی،فرهنگی و آموزشی به مناطق محروم جهت خدمت رسانی به مردم عزیزمان  اعزام نموده است.
به گزارش فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع)استان ؛۱۲۶گروه جهادی در قالب قرارگاه نوروزی در مناطق محروم مشغول خدمت رسانی به مردم شریف هستند.

نظر شما