شناسهٔ خبر: 65877586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

۲هزار میز خدمت در سال ۱۴۰۲ به همت مسئولان قضایی دادگستری استان سمنان برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته ۲ هزار مورد میز خدمت در مساجد، نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و دیدار‌های مستقیم مردمی در مراجع قضایی با حضور مسئولین قضایی سراسر استان برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

محمدجعفرعبدالهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری میزهای خدمت در سال گذشته، بیان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان هدف اصلی خود در تحقق عدالت و ارائه خدمت بی منت، صحیح و در دسترس برای آحاد مردم و مراجعین را به باور غیر قابل انکار تبدیل کرده و منوط به مکان خاصی هم نمی‌داند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در همین راستا در ۱۱ ماهه سال گذشته قریب به ۲ هزار مورد میز خدمت در مساجد، نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و دیدار‌های مستقیم مردمی در مراجع قضایی با حضور مسئولین قضایی سراسر استان اتفاق افتاد و مراجعین توانستند بی‌واسطه‌، مسائل گوناگون را با آنها بازگو کنند.

عبدالهی خاطر نشان کرد: دیدار‌های مردمی با برنامه ریزی مدون انجام پذیرفته و در بازه زمانی فوق با ۴۱ هزار و ۶۹۰ نفر ملاقات مردمی صورت گرفت. 

وی تاکید کرد: یقیناً ملاقات با مردم برای مسئولان قضایی بسیار مفید و سودمند است و علاوه بر اینکه نقاط ضعف و قوت رسیدگی‌های قضایی مشخص می‌شود در عین صدور دستورات قضایی، پیگیری مشکلات مراجعین از نهاد‌های اجرایی هم واقع می‌شود. 

عبدالهی در خاتمه افزود: حضور در بین مردم کماکان ادامه دارد و اعتماد مردم به دستگاه قضایی در جایگاه یک حلقه‌ امن برای رفع مشکلات روزبه روز افزایش پیدا می‌کند و مصمم هستیم از تضییع حقوق مردم در همه ابعاد جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما