شناسهٔ خبر: 65877088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ آزادگان/ بازی مرگ و زندگی تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در اولین مسابقه خود در سال جدید و در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور امروز ( چهارشنبه ) هشتم فروردین ماه جاری از ساعت ۱۹:۱۵ در بوشهر میهمان تیم پارس جنوبی جم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان تیم خیبر خرم‌آباد با وجودی که هنوز یک بازی عقب افتاده دارد با کسب ۵۲ امتیاز با اقتدار در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

بعد از خیبر خرم‌آباد تیم چادرملو اردکان با ۵۱ امتیاز دوم است و همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۴۸ امتیاز، ۲ تیم اول دوم را شانه به شانه تعقیب می‌کند و این باعث حساسیت دیدارها شده است.

همچنین در ته جدول لیگ آزادگان نیز تیم دریا بابل با کسب ۱۸ امتیاز در مکان شانزدهم است، تیم داماش گیلان با ۱۶ امتیاز در مکان هفدهم و همچنین تیم خوشه طلایی نیز با کسب ۱۵ امتیاز قعرنشین مسابقات است.

مسابقات ۲ تیم چادرملو و پارس جنوبی همیشه دیدارهایی بسیار حساس بوده و بازی امروز آنها یک دیدار نزدیک و برای تنها نماینده یزد در لیگ آزادگان بازی مرگ و زندگی استتیم فوتبال چادرملو اردکان در آخرین مسابقه خود در اواخر سال گذشته در یک بازی حساس در خانه و در حضور جمعی از تماشاگران در ورزشگاه شهید نصیری یک بر صفر مغلوب تیم مس سرنگون ورزقان آذربایجان شرقی شد.

تیم چادرملو در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور امروز در بوشهر با مصاف پارس جنوبی بوشهر می‌رود که در مسابقه دوررفت در ورزشگاه شهید نصیری ۲ بر یک متحمل شکست خانگی شد.

تیم چادرملو در مسابقه امروز خود هم برای انتقام از شکست دور رفت و همچنین برای رسیدن به صدر جدول و عقب نماندن از خیبر صدرنشین یک بازی حساس و سختی مقابل پارس جنوبی دارد که هم‌اکنون با ۳۱ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی است.

مسابقات ۲ تیم چادرملو اردکان و پارس جنوبی جم بوشهر همیشه دیدارهایی بسیار نزدیک و مسابقه امروز آنها نیز یک دیدار نزدیک و برای تنها نماینده یزد در لیگ آزادگان بازی مرگ و زندگی است.

اگر چادرملو امروز در بازی خارج از خانه خود در بوشهر متحمل شکست شود و رقبای بالای جدول نیز مسابقات خود را با برد پشت سر گذارند قطعا کار تیم یزد در آینده بسیار سخت و جبران آن همراه با مشکل خواهد بود.

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم چادرملو در چند مسابقه گذشته خود به هیچ وجه در شرایط خوب نبوده و مسابقات خیلی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است.

لیگ آزادگان/ بازی مرگ و زندگی تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد

" جمال دهقانی " افزود: تیم چادرملو برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند و جزء ۲ تیم اول جدول برای ورود به لیگ باشد باید تمامی دیدارهای آینده و بازی امروز خود را با دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

وی بیان کرد: بازی در بوشهر و مقابل تیمی مثل پارس جنوبی جم کار سختی است و به دلیل نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها، همه به دنبال رسیدن به بالای جدول و حضور در لیگ برتر کشور هستد.

این کارشناس فوتبال اعتقاد دارد تیم چادرملو باید با رفع نقاط ضعف خود و با داشتن تمرکز مناسب و لازم فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی باشد که هرگونه تعلل موجب عقب ماندن از رقبا در بالای جدول است.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

نظر شما