شناسهٔ خبر: 65874696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی:

درخشش تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در دفاع از مرز‌های غرب کشور

سردار رضا کریمی گفت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان‌های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه اظهار داشت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی افزود: حضور تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق مرزی استان کرمانشاه دارای برکات بسیار فراوانی بود که مهمترین آن خدمت به مردم و تامین امنیت در مناطق مرزی بود که با توکل بر خدا و مجاهدت های فراوان علاوه بر رفع بسیاری از تهدیدات اقدامات بزرگ و اساسی در حوزه های خدمت رسانی انجام شد.

وی تأکید کرد: مردم دوستی، مردم داری و مردم یاری مهمترین رکن فعالیت های تیپ ۷۱ در مناطق مرزی بود که خوشبختانه اقدامات اساسی و کلان در حوزه های محرومیت زدایی و کمک های معیشتی انجام شد.

سردار کریمی با اشاره به اقدامات و مأموریت های تیپ طی یک دو دهه اخیر بیان کرد: تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه طی دو دهه اخیر در ماموریت های مختلف از جمله حضور در شمال غرب کشور، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، حضور در استان های مختلف و رفع بحران های طبیعی از جمله سیل و زلزله و حضور در استان کرمانشاه خوش درخشیده و در این ماموریت ها علاوه بر اینکه تجارب ارزنده ای کسب کرده توانسته الگوهای خوبی در کشور به ماندگار بگذارد.

وی عنوان کرد: با توجه به سرکشی های فرماندهان ارشد و مسئولین کشوری از پایگاه ها و فعالیت های تیپ ۷۱ در کرمانشاه و همچنین گزارشات میدانی نشان از موفقیت ۱۰۰ درصدی تیپ در منطقه دارد و قطعا تا سالیان سال برکات فعالیت های ماندگار تیپ مشهود است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی خاطر نشان کرد: به سهم خود از حمایت های استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و همه فرماندهان و معاونین سپاه استان و همراهی خانواده رزمندگان تیپ تشکر فراوان دارم و امیدواریم اجر واقعی مجاهدت ها را از خداوند متعال دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما