شناسهٔ خبر: 65874354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از تو به‌خاطر تعهد، حرفه‌ای بودن و تلاش زیاد تشکر می‌کنیم؛

قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد

تیم فوتسال مایورکا پالما، قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ، جدایی سالار آقاپور، را رسمی‌ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته، سالار آقاپور ستاره جوان و ملی‌پوش فوتسال ایران که در تیم مایورکا پالما اسپانیا توپ می‌زد و برای این باشگاه تا به اینجای فصل موفق به ثمررساندن شش گل و 6 پاس‌گل شده بود، با تصمیمی غیرمنتظره در مصاحبه‌ای با ورزش سه اعلام کرد که پس از جلسه با تیرادو مدیرعامل پالما و وادیلو سرمربی این تیم، تصمیم گرفته است که به علت مشکلات خانوادگی، قهرمان اروپا را ترک کند و از آن جایی که سالار آقاپور مستلزم بازگشت به ایران بود، آن‌ها به تصمیم ستاره 24 ساله ایرانی احترام گذاشتند و با جدایی او موافقت کردند.

سالار آقاپور پس از درخشش خیره کننده در لیگ برتر فوتسال ایران با پیراهن مس‌سونگون و کسب جایزه پدیده فوتسال آسیا، با قراردادی سه ساله به تیم مایورکا پالما پیوست و حالا به علت مشکلات خانوادگی که مانع تمرکز و تضعیف روحیه او در اسپانیا شده بود، خیلی سریع به ماجراجویی‌اش در اروپا و بالاترین سطح باشگاهی دنیا پایان داد.

2004529

این اولین بار نیست که فوتسال پالما مایورکا به دلیل مشکلات شخصی، به خصوص خانوادگی، جدایی بازیکنی را تسهیل می‌کند. باشگاه پالما نشان داده که همیشه طرفدار یافتن راه‌حل‌هایی بوده است. پیش از سالار آقاپور، رائول کامپوس نیز با چنین مشکلی مواجه شده بود که مدیران تیم مایورکایی با درخواست جدایی‌اش موافقت کردند.

بولت پرسپولیسباشگاه مایورکا پالما با این متن، خبر جدایی سالار آقاپور را اعلام کرد:

«باشگاه بهترین راه حل را برای این بازیکن و خانواده‌اش انتخاب کرده است. زیرا بالاتر از هر اولویت و هرچیزی، رفاه آن‌هاست. 
پالما برای این بازیکن بهترین‌ها را آرزو می‌کند و از او به‌خاطر تعهد، حرفه‌ای بودن و تلاش زیاد او، چه در هنگام پذیرش پیشنهاد انتقال و چه در مدت حضورش در مایورکا تشکر می‌کند.»

سالار آقاپور، برای اولین بار خبر جدایی‌اش از مایورکا پالما را در گفت‌وگویی با خبرنگار "ورزش سه" مطرح کرد و در این مصاحبه مشکلات خانوادگی را دلیل ترک باشگاه پالما عنوان نمود.

نظر شما