شناسهٔ خبر: 65870905 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران در ورزشگاه آزادی

بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران و جشن میلاد امام حسن علیه السلام در ورزشگاه آزادی برپا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز، اجتماع مردمی قرآنی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با حضور خانواده‌ها در حال برگزاری است.
هم‌خوانی، اجرای سرود، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها است که تا ساعات منتهی به افطار ادامه خواهد داشت. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار و پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.
هم اکنون جمع زیادی از مهمانان اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با پرچم فلسطین و شعار حمایت از مردم غزه وارد استادیوم آزادی می‌شوند.

سکو‌های بخش پایینی ورزشگاه آزادی در حال پر شدن از جمعیتی است که پرچم‌های ایران و فلسطین را به دست دارند. ردیف‌های طبقه دوم ورزشگاه نیز به‌مرور در حال پرشدن هستند.
برنامه با تلاوت حامد شاکرنژاد و تلاوت انشاد رضوان آغاز خواهد شد و اجرای گروه سرود نجم الثاقب و در ادامه با دعوت و تمرین همخوانی قرآن ادامه می‌یابد.
این جشن بزرگ با دعوت از حسین طاهری و اجرای نماهنگ حسن مولا ادامه می‌یابد. تلاوت تک آیه میزبانان با موضوع غزه و رجز خوانی آقای قاسمیان نیز بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود.
در آخر برنامه جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با قرائت همگانی دعای فرج و همخوانی اسماء الحسنی به پایان می‌رسد.

«محفل» عنوان برنامه تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که امسال نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی است. این برنامه با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

تمام تمهیدات ترافیکی و شهری برای برگزاری این مراسم انجام شد تا خانواده‌ها به راحتی بتوانند از در این مراسم معنوی شرکت کرده و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

<div id="video-display-embed-code_10942840"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4191126/10942840?width=600&height=350"></script></div>
 
 گزارش خبرنگار صدا و سیما از فراز ورزشگاه آزادی تهران نشان می ‌دهد با آغاز برنامه بزرگترین محفل قرآنی سکوهای ورزشگاه آزادی مملو از  جمعیت شده است
 
<div id="video-display-embed-code_10943436"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4191126/10943436?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما