شناسهٔ خبر: 65870067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بازديد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از ستادهای اسکان فرهنگیان شهر تهران

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در ادامه سلسله نظارت بر کیفیت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی،  از ستادهای اسکان فرهنگیان شهر تهران بازدید به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علی فرهادی صبح روز گذشته ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳  ضمن بازدید میدانی از ستاد اسکان و پایگاه‌های اسکان مسافران نوروزی منطقه، از ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در منطقه ۲  تقدیر و اظهار كرد: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی در  ستاد های اسکان در سطح  شهر تهران باید باشد .

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع  وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات اندیشیده شده برای حفظ شأن و تکریم معلمان در سفرهای نوروزی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این مهم در گفتگو با مهمانان و نظرخواهی از آنان کاملا مشهود بود.

وی با جمعی از مسافران نوروزی دیدار و گفتگو و در جریان روند پذیرش، خدمات ارائه شده و میزان رضایتمندی و پیشنهادات آنها  قرار گرفت.

گفتنی است؛ مهدی نیکفر؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در این بازدید علی فرهادی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش را همراهی می‌کرد.

نظر شما