شناسهٔ خبر: 65864465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت؛

تجلیل از رانندگان فعال اربعین در بام ایران

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، با اهدای نگین متبرک و تربت اعلی از رانندگان فعال استان چهارمحال و بختیاری در اربعین حسینی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، علی کیانی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، آیین تجلیل از ۵۲ راننده فعال استان در اربعین ۱۴۰۲ برگزار شد.

کیانی افزود: رانندگان شرکت کننده در مراسم اربعین سال پیش ، بصورت داوطلبانه و افتخاری با خودروهای سنگین خویش ، اقلام مصرفی و سرمایه ای مورد نیاز ۲۵موکب خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات را از استان چهارمحال و بختیاری به عراق منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم به پاس قدردانی از زحمات رانندگان خادم اربعین ، لوح سپاس و نگین متبرک حرم مطهر امیرالمومنین و تربت کربلای معلی به این عزیزان اهدا شد.

گفتنی است: تنها خواسته رانندگان حاضر در این مراسم، تداوم توفیق حضور  طی سالیان آینده در مراسم معنوی اربعین و خدمت شایسته به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام بود.

شایان ذکر است ؛ آقای گودرزی مدیرکل امنیتی انتظامی و دبیر ستاد اربعین استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم با ابلاغ سلام استاندار از زحمات رانندگان فعال اربعین حسینی تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: پیاده روی اربعین علاوه بر اعتقادی بودن آن ، بعد سیاسی هم دارد و طبق نظریات بزرگان آن را مقدمه ظهور می دانیم.

گودرزی با اشاره به تمرکز دشمنان بر روی مسئله اربعین ، افزود: پیاده‌روی اربعین مانور اقتدار امت اسلام و شیعیان است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی ، گفت: مراسم اربعین تماما بامشارکت مردم برگزار می شود و یک ریال اعتبار دولتی ندارد و وظیفه مسئولین سازماندهی امور می باشد.

نظر شما