شناسهٔ خبر: 65859273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استخر کشاورزی جان یک مرد را در جوین گرفت

یک مرد در شهرستان جوین در استخر با کاربری صنعتی غرق شد.

صاحب‌خبر -

استخر کشاورزی جان یک مرد را در جوین گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:به دنبال سقوط مردی ۵۸ ساله در استخری در حوالی شرکت کشت و صنعت جوین، تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

 مسلم فائق نیا  افزود: هنگام رسیدن تیم درمانی به محل، فرد غرق شده فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و با وجود عملیات احیای قلبی ریوی کادر اورژانس، این اقدامات موفقیت آمیز نبود.

فائق نیاگفت: از دارندگان استخر‌های کشاورزی و صنعتی انتظار می‌رود با بازدید از وسایل ایمنی؛ حفاظ‌ها و زدن تابلو‌های شنا ممنوع و سایر نکات ایمنی، از ورود افراد غیرحرفه‌ای به این مناطق جلوگیری نمایند.

وی افزود: به تمامی دارندگان استخر‌های صنعتی و کشاورزی پیشنهاد می‌شود به دلیل دسترسی دقیق و سریع کادر اورژانس و سایر ارگان‌های امدادی به محل حادثه با نصب تابلوی مختصات دقیق جغرافیایی به همراه طول و عرض جغرافیایی و مشخصات استخر از جمله عمق آن و سایر موارد را در معرض دید عموم قرار دهند.

او گفت: لازم است با کنترل کامل زهکشی‌های اطراف از کوچکترین منافذی که کودکان و نوجوانان می‌توانند به استخر دسترسی پیدا کنند، رفع عیب شده و محافظت کامل شود.

 

نظر شما