شناسهٔ خبر: 65858758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسکان اضطراری ۱۴۰ خانوار مانده در جاده‌های استان اصفهان

با توجه به بارش‌ها، ۱۴۰ خانوار مانده در جاده‌های استان اصفهان اسکان اضطراری شدند.

صاحب‌خبر -

اسکان اضطراری ۱۴۰ خانوار مانده در جاده‌های استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همچنین دیشب و بامداد امروز به رانندگان و سرنشینان بیش از ۲۰۰ خودرو در جاده‌ها و سطح شهر و روستا‌ها امدادرسانی شد.


منصور شیشه فروش افزود: در باغ فدک اصفهان محل اسکان مسافران نوروزی هم ۶۰۰ دستگاه خودرو مسافران از این باغ به پارکینگ‌های سقف دار ورزشگاه‌ها منتقل شد.


وی با بیان اینکه همه محور‌های استان باز است اضافه کرد: چند مورد آبگرفتگی و گل آلود شدن سیستم آب آشامیدنی در پادنا گزارش که کنترل شد.
شیشه فروش ادامه داد: سامانه بارشی از دیروز تاکنون در استان اصفهان بویژه در مناطق غرب و جنوب فعال است و تاکنون، بیشترین بارش‌ها از بخش پادنای سمیرم به میزان ۶۵ میلیمتر، سمیرم ۴۵ میلیمتر، فریدونشهر ۳۴/۹ میلیمتر، چادگان ۳۰ میلیمتر، خوانسار۲۴ میلیمتر، ورزنه ۱۹/۵ میلیمتر، در ایستگاه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان ۱۹ میلیمتر و در اصفهان ۱۲ میلیمتر گزارش شده است.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: پیش بینی می‌شود وزش باد شدید را در بعداز ظهر امروز دوشنبه ۶ فروردین در مناطق شرق و شمال استان اصفهان حداکثر تا ۹۰ کیلومتر در ساعت داشته باشیم که اصول ایمنی در تردد در جاده‌های این مناطق باید رعایت شود.
وی ادامه داد: هفته آینده هم پیش بینی شده سامانه‌های ناپایدار جوی را در استان اصفهان داشته باشیم.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین به امداد رسانی به استان‌های دیگر هم اشاره کرد و گفت: اواخر پارسال با ۲۰ دستگاه تریلی تجهیزات و امکانات، مواد غذایی و بهداشتی همچنین از استان اصفهان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
شیشه فروش افزود: دیشب هم دو تیم عملیاتی با تجهیزات تخلیه آب و پتو به اهواز اعزام شدند همچنین حدود هزار بسته مواد غذایی به استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شد.

نظر شما