شناسهٔ خبر: 65854093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه اهواز خواستار شد؛

دستگاه قضا سریع و منصفانه پرونده قتل روحانی ماهشهری را رسیدگی کند

حجت‌الاسلام موسوی فرد با صدور بیانیه‌ای از دستگاه قضا خواستار رسیدگی سریع و منصفانه به پرونده قتل حجت‌الاسلام اکرمی از اساتید برجسته حوزه علمیه بندر ماهشهر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد»، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پیامی قتل استاد مدرسه علمیه ماهشهر را تسلیت گفت.
 
در بخشی از این پیام آمده است: این روحانی خدوم که سال‌ها در سنگر تبلیغ و ترویج معارف دین، خالصانه کوشش کرده بود، در ماه مبارک رمضان در حین تلاش برای امرار معاش، مورد سوءقصد قرار گرفت و دعوت حق را لبیک گفت.
 
وی در بخش دیگر این بیانیه از دستگاه قضا خواستار رسیدگی سریع و منصفانه به پرونده این جنایت شد. جسد بی‌جان حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه اکرمی» روز شنبه ۴ فروردین در مقابل شهرک شهید رجایی ماهشهر پیدا شد.
 
حجت‌الاسلام اکرمی از اساتید برجسته حوزه علمیه بندر ماهشهر بود که به گفته منابع، برای تامین مخارج زندگی خود به عنوان راننده اسنپ مشغول به کار بود.
 
قاتل روحانی شهرستان ماهشهر فردی دارای سابقه شرارت و مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان بوده است. در زمان وقوع قتل، قاتل پس از درخواست سرویس اسنپ قصد خرید مواد مخدر داشته و با اسلحه کلت اقدام به تیراندازی به راننده کرده و سپس خودرو را به سرقت برده است. متهم که معتاد به مصرف شیشه بوده، در اظهارات اولیه انگیزه خود را سرقت اعلام کرده است.
 
مخفیگاه فرد مظنون در شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه قاتل دستگیر و خودروی مسروقه کشف شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما