شناسهٔ خبر: 65851566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسکان ۵۵ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از اسکان بیش از ۵۵ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی رسمی، شهرهای مکمل را در سطح استان معرفی کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

اسکان ۵۵ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، طهماسب نجفی ضمن اشاره به استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از از جاذبه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا کنون ۵۵ هزار و ۶۱۶ گردشگر نوروزی در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان پیداکرده‌اند.

وی افزود:‌با توجه به اینکه ظرفیت مراکز اقامتی رسمی استان تکمیل‌شده، از شهرهای مکمل برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: برای شهر کرمانشاه محور اورامانات و قصرشیرین به‌عنوان شهرهای مکمل برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است تا با تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی مرکز استان به سمت شهرهای این دو منطقه سرریز شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان پاوه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در سطح استان محسوب می‌شود، بنابراین شهرهای جوانرود و روانسر علاوه بر اینکه مکمل شهر کرمانشاه هستند، مکمل شهر پاوه نیز خواهند بود.

نجفی خاطرنشان کرد: برای شهرهای شرقی استان همچون کنگاور، صحنه و هرسین نیز شهرستان سنقروکلیایی به‌عنوان شهر مکمل در نظر گرفته‌شده است.

او در ادامه با اظهار اینکه اقدامات خوبی برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در سطح استان انجام‌شده، اعلام کرد: در ورودی هرکدام از شهرهای استان دستگاه‌های میراث فرهنگی، شهرداری و هلال‌احمر حضوری فعال دارند

نظر شما