شناسهٔ خبر: 65851254 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

خرید سایت آماده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

منظور از سایت آماده سایتی است که راه‌اندازی شده و آماده پذیرش بازدید کنندگان و شروع درآمدزایی است.

صاحب‌خبر -

گزارش آگهی/ منظور از سایت آماده سایتی است که راه‌اندازی شده و آماده پذیرش بازدید کنندگان و شروع درآمدزایی است. در واقع شما با خرید وب سایت آماده آن را از مالک قبلی تحویل می‌گیرید و مستقیماً وارد تجارت آنلاین می‌شوید.

خرید سایت آماده برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مشابه صرف یک شام عالی در یک رستوران بدون اطلاع از نحوه آشپزی است. شما می‌توانید با خرید وب سایت آماده بدون نگرانی بابت مسائل فنی وب سایت تمرکز بیشتری روی جنبه تجاری برای کسب درآمد عالی از آن داشته باشید.

برای اینکه بهتر شما را با مفهوم وب سایت آماده آشنا کنیم اینگونه تصور کنید که یک وب سایت آماده دقیقاً مشابه یک خانه نیمه ساز است. کلیه خانه‌ها از یک نقشه یکسان پیروی می‌کنند به این معنی که هر خانه‌ای اتاق خواب، پذیرایی، حمام، دستشویی و حیاط دارد اما تا زمانی که رنگ دیوار، کفپوش‌ها و وسایل خانه انتخاب نشوند خانه شما تکمیل نشده است وب سایت آماده نیز چنین چیزی است.

تفاوت ساخت وب سایت با خرید وب سایت آماده

خرید وب سایت آماده یا ساخت آن هر کدام مزایای خود را دارند. اما این دو مورد تفاوت‌های کلیدی نیز با یکدیگر دارند که باید مطابق با نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید آنچه ممکن است به عنوان یک نقطه ضعف برای برخی کارآفرینان مطرح شود برای برخی دیگر مفید و سودمند خواهد بود. برای مثال یادگیری طولانی مدت طراحی سایت می‌تواند در ایجاد یک وب سایت نقطه ضعف محسوب شود اما کسانی که قصد دارند فرایند ساخت سایت را درک کنند و کنترل کاملی روی آن داشته باشند این موضوع را یک ضعف محسوب نمی‌کنند.

مزایای خرید وب سایت آماده

بر اساس تحقیقات انجام شده حدود ۳۶ درصد از مشاغل کوچک وب سایت ندارند. این بدان معنا است که این مشاغل فرصت ارزشمند برای بازاریابی و رشد کسب و کار خود را از دست می‌دهند. ایجاد یک وب سایت تجاری به اندازه در اختیار داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تماس حیاتی و مهم است.

با وجود همه این موارد بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز نمی‌توانند مزایای داشتن وب سایت را درک کنند. در واقع راه اندازی یک وب سایت مانند راه‌اندازی یک فروشگاه در دنیای دیجیتال است. بدون وجود فروشگاه همه افرادی که از طریق خیابان‌های دیجیتالی از اینترنت عبور می‌کنند نمی‌توانند کسب و کار شما و محصولات یا خدمات‌تان را ببینند.

در ادامه چند مورد از مزایای سایت آماده را برای شما عزیزان عنوان می‌کنیم.

  • خرید وب سایت آماده می‌تواند به شما کمک کند که در سریع‌ترین زمان ممکن حرفه‌ای به نظر برسید و مردم کسب و کار شما را جدی بگیرند چرا که به این ترتیب شما آماده انجام تجارت با انواع مشتریان هستید.
  • اگر می‌خواهید به راحتی و در هر زمان و مکانی مشتریان به شما به شما دسترسی داشته باشند خرید وب سایت یک راه حل عالی و سریع به نظر می‌رسد.
  • هزینه لازم برای خرید وب سایت آماده بسیار ناچیزتر از هزینه صرف شده برای طراحی صفر تا صد یک سایت است. به این ترتیب با خرید سایت آماده می‌توانید در هزینه‌های ایجاد کسب و کار اینترنتی خود صرفه‌جویی کنید.
  • راه‌اندازی سایت آماده بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از طراحی و راه‌اندازی سایت اختصاصی است. به این ترتیب با خرید سایت آماده شما با اختلال و اتلاف وقت در راه اندازی کسب و کار خود مواجه نخواهید بود.
  • چنانچه فروشگاه یا کسب و کار نوپا و کوچکی را راه‌اندازی کرده‌اید برای اینکه بتوانید در ابتدا در این زمینه پیشرفت کنید و تجربه کافی را به دست آورید نیازی به صرف هزینه بالا نخواهید داشت و می‌توانید با خرید سایت آماده فروشگاه اینترنتی خود را به پا کنید. در نتیجه سایت آماده می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب و کارهای تازه تاسیس باشد که نمی‌خواهند در ابتدای فعالیت خود هزینه یا ریسک آنچنانی را متحمل شوند.

سایت آماده وردپرس برای سایت فروشگاهی مناسب است؟

خرید سایت آماده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

هنگامی که تجربه ای در کد نویسی ندارید یا تجربه شما در این زمینه کم است ممکن است ایجاد وب سایت کار طاقت فرسایی به نظر برسد. اما این عامل نباید شما را از ایجاد سایت برای کسب و کارتان منصرف کند. شما می‌توانید وب سایتی کاملاً کاربردی و جذاب برای فروشگاه خود ایجاد کنید حتی اگر نحوه کد نویسی را بلد نباشید. برای انجام این کار استفاده از قالب آماده وردپرس می‌تواند گزینه مناسبی باشد. سایت آماده وردپرس می‌تواند یک تجربه سریع و لذت بخش از ساخت ساخت سایت فروشگاهی را به شما ارائه دهد.

چگونه یک سایت فروشگاهی بدون دردسر راه اندازی کنیم؟

خرید سایت آماده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

شاید خیلی از شما به دنبال پاسخ به این پرسش باشید که چگونه یک سایت فروشگاهی بدون دردسر راه‌اندازی کنید. همه ما می‌دانیم که برای ایجاد یک وب سایت باید هزینه‌هایی صرف کنیم و علاوه بر استخدام یک طراح سایت متخصص چندین ماه نیز انتظار بکشیم. بنابراین چگونه می‌توان این هزینه و عدم اطمینان را دور زد؟

در واقع داشتن یک وب سایت کاربردی به شما کمک می‌کند تا خدمات خود را بهتر به مشتریان‌تان ارائه دهید. مسئله‌ای که اهمیت دارد این است که شما می‌توانید وب سایت خود را بدون کد نویسی و بدون دانش فنی ایجاد کنید. وب سایت‌های آماده یک قالب و ویترین کلی از سایت به شما ارائه می‌دهند که شما می‌توانید متن و عکس محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید. به این ترتیب با خرید سایت آماده شما می‌توانید به راحتی و با کمترین دردسر وب سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید.

شما میتوانید با داشتن بهترین هاست ایرانی اولین پایه اساسی سایت خود را راه اندازی کنید.

افزونه های فروشگاهی وردپرس

افزونه‌های فروشگاهی وردپرس به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایت خود را بهبود ببخشید و در نتیجه کاربر تعامل بیشتری با صفحه برقرار کند و کسب و کار شما بیشتر دیده شود. برای مثال برخی از افزونه‌های فروشگاهی وردپرس سرعت سایت را بهبود می‌بخشند زیرا اگر سایت شما کند باشد ممکن است کاربران زیادی را از دست دهید. افزونه‌های فروشگاهی وردپرس به چهار گروه تقسیم بندی می‌شوند:

  • افزونه‌های مربوط به بهینه سازی و آنالیز سایت مانند افزونه یواست سئو که به بهینه‌سازی و سئو کردن سایت شما کمک می‌کند تا به کمک آن رتبه خود را در گوگل بهبود ببخشید.
  • افزونه‌های افزایش تعامل با کاربر مانند افزونه WPForms که قسمت مربوط به تماس با ما را در سایت ایجاد می‌کند. این قسمت علاوه بر جلب اعتماد مشتری امکان ارتباط راحت‌تر کاربر با سایت فراهم می‌کند.
  • افزونه‌های مربوط به تغییر ساختار ظاهری سایت مانند افزونه میهن پنل که به کمک آن می‌توانید یک پنل کاربری شیک و حرفه‌ای و همچنین قابلیت ورود و ثبت نام برای سایت خود ایجاد کنید.
  • افزونه‌های امنیتی و پشتیبانی سایت مانند افزونه updraftplus که به وسیله آن می‌توانید از اطلاعات سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید تا علاوه بر بازگرداندن اطلاعات‌تان از نفوذ اطلاعات نیز جلوگیری به عمل آورید.

انتهای پیام

نظر شما