شناسهٔ خبر: 65840251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نماینده کرمانشاه: حقوق نمایندگان را پرینت بگیرند و به مردم نشان دهند!

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده کرمانشاه: میانگین حقوق ما ۲۴/۲۵ میلیون تومان بوده است. می‌توان جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان بدهند.

صاحب‌خبر -
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس به جماران گفت: ما از دولت خواهش می‌کنیم که از اقتصاد دولتی و دستوری فاصله بگیرد و به اصل ۴۴ رویکرد مثبت داشته باشند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای خارج شدن از اقتصاد دولتی و دستوری را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش جماران، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در خصوص اصلی‌ترین دغدغه مردم در طول چهار سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به خبرنگار جماران گفت: اصلی‌ترین دغدغه مردم معیشتی و اقتصادی است و در این راستا مجلس بسیار تلاش کرده است. همچون قانون رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، جوانی جمعیت و خانواده، جهش تولید مسکن و حقوق سربازان که سعی کردیم به نفع مردم تمام شود. اما باز هم فکر می‌کنم مردم اظهار رضایت کامل نسبت به عملکرد مجلس و دولت را ندارند و این را باید بپذیریم و برای جبران معیشتی مردم تلاش کنیم.

 

تورم در بازار باعث کوچک شدن سفره مردم شده است

نماینده کرمانشاه افزود: این تورمی را که در بازار شاهد هستیم، باعث شده است که سفره مردم کوچک شود. دولت باید ۶ دهک از جامعه را مورد هدف قرار دهد تا مکشلات معیشت آنان جبران شود و این امر قانون مجلس پیش بینی شده است که امیدواریم امسال این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه ما معتقدیم با منابع و ظرفیتی که موجود است، دو برابر جمعیت فعلی نیز می‌تواند در کشور زندگی کنند، اما با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی صحیح پیش می‌آید. ما از دولت خواهش می‌کنیم که از اقتصاد دولتی و دستوری فاصله بگیرند و به اصل ۴۴ رویکرد مثبت داشته باشند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای خارج شدن از اقتصاد دولتی و دستوری را در دستور کار خود قرار دهند.

 

می‌توانند حقوق نمایندگان را پرینت بگیرند و به مردم نشان دهند

عضو هیات رییسه مجلس در خصوص میزان حقوق نمایندگان گفت: میانگین حقوق ما ۲۴/۲۵ میلیون تومان بوده است. می‌توان جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان بدهند. البته افزایش حقوق امسال کارمندان و کارگران، تورم را جبران نمی کند و باید از طرق دیگر مشکلات معیشت مردم جبران شود.

نظر شما