شناسهٔ خبر: 65833798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پیشنهاد مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو؛ سال آخر را مهمان ما باش / CR7 در ایران برای کدام تیم بازی می‌کند؟

مطرح شدن لیگ حرفه‌ای عربستان با حضور ستاره‌های صاحب نام فوتبال اروپا ظرف یکی دو سال اخیر موجب شد تا برخی از کشور‌های منطقه نیز برای مطرح شدن در سطح اول فوتبال باشگاهی به فکر چنین روش‌هایی بیافتند. حضور کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان که یکی از بزرگترین نقل و انتقالات سال‌های اخیر در خاورمیانه به شمار می‌رود باعث شد تا دیگر تیم‌های عربستانی نیز برای مطرح کردن خودشان اقدام به جذب ستاره‌هایی همچون کریم بنزما و یا نیمار جونیور بیفتند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرورزشی: بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.
 
مطرح شدن لیگ حرفه‌ای عربستان با حضور ستاره‌های صاحب نام فوتبال اروپا ظرف یکی دو سال اخیر موجب شد تا برخی از کشورهای منطقه نیز برای مطرح شدن در سطح اول فوتبال باشگاهی به فکر چنین روش‌هایی بیافتند.
 
حضور کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان که یکی از بزرگترین نقل و انتقالات سال‌های اخیر در خاورمیانه به شمار می‌رود باعث شد تا دیگر تیم‌های عربستانی نیز برای مطرح کردن خودشان اقدام به جذب ستاره‌هایی همچون کریم بنزما و یا نیمار جونیور بیفتند.
 
اما حالا و پس از اینکه گفته شده کریستیانو رونالدو در جایی اعلام کرده شاید ظرف یکی دو سال آینده به فوتبالش پایان بدهد - و به دوران بازنشستگی فکر می‌کند - یک ایرانی مولتی میلیاردر به فکر حضور این بازیکن در فوتبال ایران افتاده است.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما