شناسهٔ خبر: 65833620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کارگاه غیرمجاز تولید موادغذایی در نیشابور پلمب شد

یک واحد غیرمجاز تولید کننده سالاد، سبزیجات و ترشی در شهرستان نیشابور به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شد.

صاحب‌خبر -

کارگاه غیرمجاز تولید موادغذایی در نیشابور پلمب شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این کارگاه غیر مجاز به دنبال بازرسی کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و مشاهده تخلفات بهداشتی متعدد پلمب شده است.

 دکتر مهین شورورزی افزود: تولید، بسته‌بندی و عرضه سالاد سبزیجات بدون مجوزهای بهداشتی، عدم حضور مسوول فنی، وجود شرایط غیر بهداشتی و خارج از ضوابط ابلاغی سازمان غذا و دارو و توزیع محصولات در شرایط غیربهداشتی از جمله تخلفات کارگاه مزبور به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تمامی اقلام سلامت محور غیر مجاز این کارگاه مواد غذایی ضبط شد تا برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شود.

شورورزی نسبت به برخورد قانونی بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شکایت در خصوص مواد غذایی بسته‌بندی شده و سایر اقلام سلامت محور، مراتب را از طریق شماره تماس ۴٣٣۵٢٣١١ به معاونت غذا و دارو و یا سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

 مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

نظر شما