شناسهٔ خبر: 65820225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انریکه: دوست دارم آرسنال قهرمان لیگ جزیره شود

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن ابراز امیدواری کرد آرسنال بتواند عنوان قهرمانی را در فصل جاری لیگ جزیره به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بسیار شدید است. سه تیم منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول مدعیان اصلی قهرمانی‌اند و به نظر می‌رسد جام در نهایت به یکی از این سه تیم خواهد رسید. البته استون‌ویلا با هدایت اونای امری اسپانیایی همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد.

جالب اینکه از بین چهار مدعی قهرمانی در لیگ جزیره هدایت سه تیم را مربیان اسپانیایی بر عهده دارند؛ به طوری که گواردیولا، میکل آرتتا و اونای امری از یک طرف و یورگن کلوپ از طرف دیگر در تلاش برای بردن جام قهرمانی‌اند.

لوئیس انریکه در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام سرمربی اسپانیایی فاتح لیگ جزیره شود، گفت: دوست دارم که آرسنال با هدایت میکل آرتتا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. اگر آرسنال قهرمان نشود دوست دارم منچسترسیتی با گواردیولا قهرمان شود و بعد از سیتی هم لیورپول و در نهایت استون‌ویلا. البته پیش‌بینی من این است که منچسترسیتی در نهایت قهرمان می‌شود.

انریکه درباره این سوال که آیا از ام‌باپه در دیدار حساس برابر بارسلونا در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد، اینگونه پاسخ داد: نظر خود شما چیست؟

او در دیدارهای  اخیر پاری‌سن‌ژرمن با توجه به جدایی ام‌باپه در تابستان از او در ترکیب اصلی استفاده نکرده یا اینکه این بازیکن سرشناس را تعویض کرده است البته این واکنش او نشان می‌دهد که بسیار بعید است که حاضر باشد که در دیدار حساس برابر بارسلونا ام‌باپه را نیمکت‌نشین کند؛ چرا که این ستاره فرانسوی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و نیمکت‌نشین‌کردن او در صورت ناکامی تیم پاریسی انتقادهای تندی را از این سرمربی اسپانیایی به دنبال خواهد داشت.

ام‌باپه حاضر به تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن نشده و به نظر می‌رسد که انتقالش به رئال در تابستان قطعی شده است.

انتهای پیام

نظر شما