شناسهٔ خبر: 65817962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آنچه گذشت؛ همپای هم با گام‌های پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - هر آنچه خدمتگذاران ملت در دولت مردمی از فروردین تا اسفند ۱۴۰۲ در هرمزگان انجام داده‌اند را یک‌جا در مطلب پیش رو مرور کنیم تا یادمان نرود چگونه دست در دست هم از یک پرتگاه خطرناک عبور کردیم و اینک دنیا به افتخار ایران سر تعظیم فرود می‌آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابتدا باید یادآوری کنیم که مانع‌تراشی برای کارگاه‌های ساخت شناور، فروش پروانه های معادن و مجوزهای صیادی در بازار سیاه با قیمت‌هایی بیش از ۱۰ میلیارد ریال تنها گوشه‌ای از مدیریت خائنان ملت بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم، قاطعانه به این مردم آزاری‌ها و ویژه‌خواری‌ها پایان داده شد، چرا که اقتصادهایی با مشارکت مردم، مطلوب دشمن نبوده و نخواهد بود اما در این مدت کوتاه اتفاقاتی برای قوی شدن ایران‌مان رقم خورد که به کام برخی خوش نیامد و برای اینکه مردم متوجه تحولات اخیر نشوند، هر روز یک حاشیه رسانه‌ای را در مقابل چشم ملت قرار می‌دادند تا مردم نبینند این دولت، تمامی دغدغه اش بهبود معیشتی است که غرب پرستان به قهقرا برده بودند و امروز نتیجه سیاست‌های جریان‌های سبز و بنفش را در افزایش نرخ دلار و سکه و سایر کالاها به وضوح مشاهده می‌کنیم؛ این گرانی‌ها حاصل یک دهه بی‌تدبیری کسانی است که با وعده‌های فریبنده‌ و سرخرمنی همچون آزادی و ده‌ها وعده پوچ دیگر، رای ملت را گرفتند و کشور را تا جایی پیش بردند که هیچ دولتی نتواند کمتر از یک دهه، وضعیت را ساماندهی کند اما دیدند همت بلندی در کار است و هر روز که می گذرد دولت انقلابیِ مردمی بیشتر به اهداف خود نزدیک می‌شود و این، اتفاقی نبود که آنها می خواستند! پس شبهه افکنی ها و حاشیه سازی ها را با استفاده از رسانه های جیره خور خود آغاز کردند تا دولت برآمده از رای مردم را به بی راهه بکشانند اما دولتِ مردم بدون توجه به این شانتاژها تمرکز خود را بر کارهای بر زمین مانده گذاشت، اشتغال ایجاد کرد، خانه و جاده ساخت، روابط تجاری با کشورهای دوست و همسایه را تا پنج برابر و بیشتر افزایش داد ولی هیچ‌کس نیامد در مورد این توفیقات و پیروزی های بزرگ سخن بگوید و قلم بزند، چرا؟ چون برخی بذر گرانی های امروز را ۱۰ سال قبل کاشته بودند...

عقل سالم می گوید نمی توان کشوری را که هشت سال با استعمارگران جهانی جنگید در ۲.۵ سال به نزدیکی نابودی کشاند! هموطن عزیزی که این مطلب را می خوانی شما قضاوت کن؛ آیا گرانی های امروز جامعه محصول کدام تفکر است؟ تفکر اعتماد به غربِ وحشی یا تفکر اعتماد به جوانان کشور و توصیه های فرمانده معظم‌مان؟

ما دورانی را پشت سر گذاشتیم که برخی امضای یک اجنبی را تضمین می دانستند اما خیلی راحت از کنار سیاست های کلی نظام عبور می کردند چون آن سیاست ها در راستای تقویت اقتصاد و بهبود وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه بود اما امضای یک بیگانه و دشمن قسم خورده را اوج دیپلماسی می دانستند!

بگذریم؛

در استان هرمزگان هم توجهی به هزار کیلومتر ساحل بکر و استفاده از ظرفیت دریا نشده بود تا اینکه همین دولتی که برخی می‌خواهند با صدها شگرد رسانه‌ایِ منسوخ شده، ناکارآمد جلوه اش دهند با تکیه بر توان جوانان کشورمان کارهای بزرگی کرد که امروز دنیا متحیر است یک کشوری که ۴۵ سال در محاصره اقتصادی بوده، چگونه توانسته در همه حوزه‌ها به استقلال و شکوفایی برسد! ما و بسیاری از مردم فقط کلمه ایران و جمهوری اسلامی را می‌شنویم اما استکبار جهانی اینک چنان از این کلمات هراس دارد که بسیاری از ما حتی تصورش را هم نمی‌کنیم. بخواهیم یا نخواهیم امروز دیگر دنیا از حالت تک قطبی خارج شده و تمدن نوین در مرحله نازک کاری است...

حال اقدامات و اخبار منتشر شده پیرامون این خدمات یک ساله در هرمزگان را با هم مرور کنیم:

۹:۱۰ استاندار: صدور گواهی کشف معادن هرمزگان در دولت سیزدهم ۲.۵ برابر شد/۲۰ اسفند

استاندار هرمزگان با اشاره به رشد ۴۵ درصدی گواهی معادن کشف شده در استان، گفت: گواهی کشف موادمعدنی طی دولت سیزدهم در استان از ۱۷ فقره به بیش از ۴۰ فقره رسید که افزایش ۲.۵ برابری نسبت به دوره قبل داشته است.

۱۰:۴۱ احیای ۵۰ معدن راکد و غیرفعال هرمزگان /۱۹ اسفند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از احیا، فعال‌سازی و ارتقای ظرفیت استخراج ۵۰ معدن راکد و غیرفعال با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

۱۶:۲۳ استاندار هرمزگان: سه هزار هکتار زمین برای احداث بندر نسل جدید در پسکرانه لنگه مشخص شد/۱۸ اسفند

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های بندر جدید لنگه گفت: سه هزار هکتار زمین برای احداث این بندرگاه درنظر گرفته شده است و آمادگی داریم به سرعت پسکرانه این بندر نسل جدید صنعتی و تولیدمحور گسترش پیدا کنند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۹:۵۸ الحاق حدود ۳۰۰ قطعه زمین به ۲۶۹ روستا در هرمزگان/۸ اسفند

استاندار هرمزگان گفت: در راستای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۲۹۴ قطعه زمین الحاقی به ۲۶۹ روستا در استان شناسایی و فرایند الحاق آن طی شده است.

۱۱:۵۹ افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش هرمزگان مصوب شد/۱ اسفند

استاندار هرمزگان با اشاره به تصویب ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبارات به حوزه آموزش و پرورش استان در دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان، گفت: اعتبارات آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به سفر نخست، رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.

۱۵:۲۹ مدیرعامل توزیع برق هرمزگان: ۸۰ درصد شبکه برق ۶ جزیره در خلیج فارس اصلاح شد/۲۳ بهمن

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: ۸۰ درصد شبکه فرسوده برق بوموسی، تنب کوچک، تنب بزرگ، فارو، هنگام و لارک به پایان رسیده و اصلاحات کامل انجام شده است.

۱۱:۰۶ استاندار: ۲۰ هزار مسکن و ۱۱ هزار قطعه زمین به مردم هرمزگان تحویل داده شد/۱۹ بهمن

استاندار هرمزگان گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به مردم این استان تحویل داده شده است.

۹:۰۷ استاندار: ۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات؛ رهاورد سفر رییس‌جمهور به هرمزگان/۱۶ بهمن

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر دور دوم رییس جمهور و هیات دولت به این استان و اینکه افتتاح طرح‌های متعدد سفر، موجی از امید را در این منطقه ساحلی ایجاد کرده است، گفت: رهاورد این سفر برای مردم عزیز هرمزگان حدود ۱۶۰ مصوبه با ۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در بخش‌های مختلف بود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۴:۴۵ حدود ۲ هزار معلم در هرمزگان مشغول به‌کار می‌شوند/ سهم بشاگرد و بوموسی ۳۰۰ آموزگار/ ۱۵ بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به جذب بیش از ۷۰ هزار معلم در آزمون استخدامی جدید در سطح کشور، گفت: بیش از ۲ هزار معلم همزمان با سال تحصیلی جدید (۱۴۰۲-۱۴۰۳) به مجموعه نظام تعلیم و تربیت این استان اضافه خواهد شد.

۱۹:۲۲ افتتاح طرحهای متعدد، موجی از امید در هرمزگان ایجاد کرد/۱۴ بهمن

استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از استقبال پرشور مردم از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، گفت: افتتاح طرحهای متعدد در این سفر، موجی از امید در این استان ایجاد کرده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۸:۰۰ اختصاص ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار به مدرسه‌سازی ‌هرمزگان/۱۴ بهمن

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان، ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار برای مدرسه‌سازی مصوب شد که رشد پنج برابری نسبت به دور قبل داشته است.

۱۴:۴۱ هزار میلیارد ریال برای تامین برق جزایر هرمزگان سرمایه‌گذاری شد/۱۴ بهمن

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با بیان اینکه طی یک سال ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تامین برق جزایر این استان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: برق قشم، هرمز و هنگام به شبکه سراسری وصل است و در سایر جزایر با مولدهای محلی برق تامین می‌شود.

۸:۴۹ خارج شدن ۴۸ واحد تولیدی هرمزگان از تملک بانک‌ها/ ۱۴ بهمن

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان، با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بخشی از واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها قرار داشت، گفت: طی ۲ سال و نیم گذشته فعالیت دولت سیزدهم، ۴۸ واحد تولیدی در استان رفع مشکل و از تملک بانک‌ها خارج شد.

۱۸:۳۴ حدود ۱۶۰ مصوبه و بیش از «۱۵۵ هزار میلیارد ریال» رهاورد سفر آیت‌الله رئیسی به هرمزگان/۱۳ بهمن

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در جلسات کارشناسی حدود ۱۶۰ مصوبه برای دور دوم سفر منعقد کردیم که اعتبار این مصوبات بیش از ۱۵۵ هزار میلیارد ریال است که امکان افزایش آن وجود دارد و این به عنوان اعتبار مصوبات عمرانی سفر در دهه فجر تقدیم مردم هرمزگان خواهد شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۸:۱۵ افتتاح همزمان ۵۰ سازه آبخیزداری و ۵۳ واحد گلخانه‌ای در هرمزگان/۱۳ بهمن

همزمان با دهه فجر و دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان، ۵۰ سازه آبخیزداری و ۵۳ واحد گلخانه‌ای با حضور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این استان افتتاح شد.

۱۷:۵۷ وزیر آموزش و پرورش: سرانه فضای آموزشی بشاگرد از کشور پیشی گرفته است/۱۳ بهمن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی بشاگرد از کشور پیشی گرفته است، گفت: مساله و نیاز اصلی مردم این منطقه آب و سدسازی است که باید به آن توجه شود.

۱۷:۴۸ انجام سفر دوم استانی منوط به تحقق مصوبات دور اول است/پیشرفت با اختلاف اتفاق نمی‌افتد/۱۳ بهمن

رئیس جمهور با بیان اینکه با ارزیابی میزان تحقق مصوبات سفر اول انجام می‌دهم، گفت: اگر میزان قابل قبولی از این مصوبات اجرا نشده باشد، سفر دوم استانی را انجام نمی‌دهم.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۷:۴۷ استاندار: پنج مشکل قدیمی هرمزگان در سفر رییس جمهور مطرح و بررسی شد/۱۳ بهمن

استاندار هرمزگان گفت: پنج مشکل قدیمی و مزمن استان در جریان سفر ۲روزه رییس جمهور و وزرا به هرمزگان مطرح و درباره آنها تصمیم گیری شد.

۱۷:۲۱ رییس سازمان انرژی اتمی: مشکلات زیرساختی سیریک در مصوبات سفر قرار می‌گیرد/۱۳ بهمن

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سفر مسائل بهداشتی و درمانی و زیرساختی شهرستان سیریک بررسی و مقرر شده که این مسائل در مصوبات سفر قرار بگیرد.

۱۵:۴۷ نخستین سامانه پرتویی آفت‌زدا در نخلستان‌های بندرعباس رونمایی شد/۱۳ بهمن

نخستین سامانه پرتویی آفت زدایی نخلستان و باغ های کشور به نام «آریو رینگ» امروز (جمعه) به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط وزیر جهاد کشاورزی و معاون سازمان انرژی اتمی ایران در بندرعباس رونمایی شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۳:۵۵ پنج پروژه سازمان حفاظت محیط زیست در استان هرمزگان افتتاح شد/۱۳ بهمن

پنج پروژه سازمان حفاظت محیط زیست در استان هرمزگان به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر امروز (جمعه) توسط معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۱۳:۰۴ بهره‌برداری همزمان از چهار هزار کلاس درس کشور، در بشاگرد/۱۳ بهمن

وزیر آموزش و پرورش که رییس جمهور را در سفر استانی هرمزگان همراهی می‌کند، در آیینی مدرسه شهید ذاکر جعفری شهر گوهران بشاگرد را به نمایندگی از حدود چهار هزار کلاس درس در قالب یک‌هزار مدرسه در سراسر کشور به صورت همزمان افتتاح کرد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۵۵ رئیس جمهور پنج هزار میلیارد ریال به بشاگردی‌ها هدیه کرد/۱۳ بهمن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رئیس جمهور برای حل دغدغه‌های مردم بشاگرد در بخش آب، راه، آبخیزداری و بهداشت و درمان پنج هزار میلیارد ریال در نظر گرفته است، گفت: این اعتبار هدیه دهه مبارک فجر از طرف آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای پیشرفت این منطقه است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۱۱ عملیات ساخت نخستین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور در هرمزگان آغاز شد/۱۳ بهمن

عملیات ساخت نخستین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور در هرمزگان امروز (جمعه) با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

۹:۵۱ رئیس‌جمهور دستور داد؛ «پُل خلیج فارس» تکمیل شود/۱۳ بهمن

رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوع‌های ویژه هرمزگان، موانع تکمیل پُل خلیج فارس، چگونگی جلوگیری از رسوب کالاها در بنادر استان، بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری در هرمزگان و چرایی ممنوعیت استقرار واحدهای صنعتی در فاصله ۲ کیلومتری سواحل مکران را مورد بررسی قرار داد و دستور تکمیل پل خلیج فارس در بندرعباس را صادر کرد.

۸:۳۴ تصویب ۱۹ میلیارد ریال برای آموزش‌وپرورش هرمزگان/اختصاص بودجه برای بچه‌های اتیسم/۱۳ بهمن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر رئیس جمهور به هرمزگان گفت: در این سفر ۱۹ هزار میلیارد ریال بودجه برای مدرسه سازی و تکمیل زیرساخت‌های پرورشی و ورزشی به آموزش و پرورش هرمزگان اختصاص یافته است.

۲۰:۵۳ «آفتاب» مجهزترین مدرسه هرمزگان افتتاح شد/۱۲ بهمن

بزرگ‌ترین و مجهزترین مجتمع آموزشی استان هرمزگان در دومین دور سفر رئیس جمهور به هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش و به همت شرکت پالایش نفت آفتاب افتتاح شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۰:۳۶ جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی با حضور رییس جمهور در هرمزگان برگزار شد/۱۲ بهمن

جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین با حضور رییس‌جمهور در هرمزگان برگزار شد.

۲۰:۱۳ بهره مندی ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در جاسک از فیبر نوری/۱۲ بهمن

همزمان با دومین دور سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر کشور، بهره‌برداری از مرحله نخست نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در این استان، با بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در جاسک از فیبر نوری آغاز شد.

۱۶:۰۹ وزیر تعاون بر تسریع روند اجرای طرح‌های فولادی و نفتی در هرمزگان تاکید کرد/۱۲ بهمن

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت پالایش نفت بندرعباس و صبا فولاد خلیج‌فارس بر تسهیل و توسعه روند اجرای این پروژه های مهم نفتی و فولادی تاکید کرد.

۱۶:۰۸ قرار بارانی هرمزگانی‌ها با رئیس‌جمهور؛ زیر پرچمی بر فراز خلیج فارس/۱۲ بهمن

کیلومترها راه آمده تا نامه‌اش را به دست رییس‌جمهور برساند، به امید اینکه این دیدار فرصتی برای رسیدگی به درخواست شاغل شدنش باشد و بتواند خانه‌دار شود و دیگری برای قدردانی از حل مشکلی ۴۰ ساله، زیر پرچم آمده است، بلوار ساحلی بندرعباس زیر پرچم، امروز (پنجشنبه۱۲بهمن‌ماه) میعادگاه ملاقات هرمزگانی‌ها با آیت‌الله سیدابراهیم رییسی است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۹:۳۰ حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم هرمزگان با رییس دولت سیزدهم/۱۲ بهمن

حضور آیت الله رییسی رییس جمهور ایران اسلامی در جمع باشکوه مردم بندرعباس (در بلوار غدیر موسوم به زیر پرچم) که در قالب دور دوم سفر استانی دولت به هرمزگان انجام شد، حاشیه‌های بسیار جذاب، دیدنی و قابل توجهی را به همراه داشت.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۹:۲۰ عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ فولاد در هرمزگان آغاز شد/۱۲ بهمن

نخستین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان امروز (پنجشنبه)، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان آغاز شد.

۱۹:۱۴ وزیر صمت: عملکرد فولاد هرمزگان موجب افتخار است/ سه هزار نفر اشتغال در طرح‌های توسعه‌ای/۱۲ بهمن

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عملکرد فولاد هرمزگان در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، حرکت به سمت تولید فولاد سبز و بهره‌وری، افتخارآفرین است.

۱۹:۰۹ بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با حضور رئیس جمهور افتتاح شد + فیلم/۱۲ بهمن

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با ظرفیت ۱۱۲ تختخواب با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۸:۴۷ وزیر اقتصاد: ۳۶ همت اموال تملیکی در کشور تعیین تکلیف شد/۱۲ بهمن

وزیر اقتصاد با بیان اینکه تعیین تکلیف اموال تملیکی از ابتدای سال جاری تا کنون رشد ۱۱۰ درصدی به ارزش ۳۶ همت داشته است، گفت: بالاترین رکورد فروش تاریخ اموال تملیکی خرده‌فروشی، از طریق سامانه رقم خورده است.

۱۸:۲۵بارانداز شرکت صادرات و واردات بندرعباس به بهره برداری رسید/۱۲ بهمن

شرکت بارانداز صادرات و واردات به نمایندگی از ۴۸ واحد تولیدی صنایع تبدیلی غذایی با حضور وزیر جهادکشاورزی به بهره برداری رسید.

۱۷:۱۲ جزایر سه‌گانه جزء جدایی ناپذیر ایران هستند/حضور بیگانگان در منطقه تهدید است/۱۲ بهمن

رییس جمهور با بیان اینکه جزایر سه‌گانه جزو جداناپذیر جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس می دانند حضور ایران در منطقه امنیت ساز است و وجود آمریکایی‌ها و بیگانگان امنیت این حوزه را تهدید می کند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۶:۴۹ وزیر آموزش و پرورش: سال آینده ۷۲ هزار معلم استخدام می‌شوند/۱۲ بهمن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و خدمات دولت سیزدهم دورترین و سخت‌گذرترین مناطق کشور معلم دارد، گفت: سال آینده ۷۲ هزار معلم استخدام می شوند.

۱۶:۳۰ رییس سازمان انرژی اتمی: متخصصان داخلی، نیروگاه هسته‌ای سیریک را می‌سازند/۱۲ بهمن

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه نیروگاه هسته‌ای سیریک توسط متخصصان ایرانی ساخته می‌شود، گفت: در جریان ساخت این نیروگاه هیچ کشور خارجی طرف موضوع نیست.

۱۶:۲۶ آبرسانی ۱۵۶ روستا و پنج شهر هرمزگان با حضور وزیر نیرو/ ۱۲ بهمن

همزمان با سفر رییس جمهور به استان و دهه مبارک فجر، با بهره‌برداری از ۷۲ پروژه آب و فاضلاب، ۱۵۶ روستا و پنج شهر این استان با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو آبرسانی شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۶:۲۱ اافتتاح ۱۰ پروژه مهم آبرسانی با هدف رفع تنش و مشکلات این حوزه در استان هرمزگان/۱۲ بهمن

۱۰ پروژه مهم آبی با هدف رفع تنش و مشکلات موجود حوزه‌ احداث سدها، تامین و انتقال آب، ایمن سازی رودخانه‌ها و تغذیه مصنوعی دشت‌ها روز پنجشنبه در نخستین روز دهه فجر و همزمان با سفر رییس جمهور به استان هرمزگان با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید

۱۵:۵۶ عملیات اجرایی نیروگاه اتمی ایران هرمز در سیریک آغاز شد/۱۲ بهمن

عملیات اجرایی نیروگاه اتمی ایران هرمز با دستور رئیس جمهور و حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در سیریک هرمزگان آغاز شد.

۱۵:۳۰ وزیر آموزش و پرورش: ۲۰۰ هزار معلم به نظام تعلیم و تربیت کشور اضافه خواهد شد/۱۲ بهمن

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دوره خدمت دولت سیزدهم، نزدیک به ۲۰۰ هزار معلم به نظام تعلیم و تربیت اضافه خواهد شد که بخشی از آن در ۲ سال گذشته محقق شده و بخشی دیگر نیز با برگزاری آزمون استخدامی جدید افزوده می‌شود.

۱۴:۴۳ فیلم| روزی مهم در صنعت برق هسته‌ای ایران/ آغاز احداث نیروگاه اتمی سیریک/12 بهمن

همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی نیروگاه اتمی سیریک استان هرمزگان با دستور رییس جمهور و حضور رییس سازمان انرژی اتمی آغاز شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۳:۲۵ وزیر راه و شهرسازی: سه هزار کیلومتر راه روستایی در کشور احداث شد/۱۲ بهمن

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت سه هزار کیلومتر راه روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در کشور احداث شده است.

۱۳:۱۲ فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب به بهره‌برداری رسید/۱۲ بهمن

فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب با ظرفیت اسمی ۲۵ هزار بشکه در روز، در دومین سفر رئیس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

۱۲:۳۶ رئیس جمهور: افتتاح ۱۵۷ پروژه صنعتی حوزه انرژی، گام بزرگی در استقلال اقتصادی کشور است/۱۲ بهمن

رییس جمهور با اشاره به اینکه افتتاح ۱۵۷ پروژه صنعتی جلوه‌هایی از یک گام بزرگ در جهت استقلال اقتصادی است، گفت: حدود ۱۲۸ پروژه از مجموع این ۱۵۷ پروژه صنعتی حوزه انرژی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی هستند که در استان هرمزگان فعال می‌شوند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۲۲ بذرپاش: احداث شهر مَکُران مرکزی با ظرفیت ۳۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است/۱۲ بهمن

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه احداث شهر مَکُران مرکزی با ظرفیت ۳۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است گفت: عملیات اجرایی فاز نخست این شهر ساحلی جدید با ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان آغاز می‌شود.

۱۱:۴۷ صدور ۱۲ هزار مجوز صیادی در منطقه هرمزگان /۱۲ بهمن

رییس جمهور گفت: ۱۲ هزار مجوز برای صیادان در منطقه صادر و این سبب شده آرامش به خانواده های صیادان بازگرد، البته امیدوارم موضوع صیادی بیش از پیش رونق بگیرد.

۱۱:۳۱ عملیات اجرایی ۲ شهر جدید ساحلی در هرمزگان آغاز شد/۱۲ بهمن

عملیات اجرایی فاز نخست ۲ شهر جدید ساحلی خلیج‌فارس و مَکُران مرکزی به ظرفیت ۱۰هزار واحد روز پنجشنبه، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان در بندرعباس آغاز شد.

۱۱:۱۳ راهبرد اقتصادی برای شاهراه ارتباطی؛ دولت با دست پر میهمان هرمزگانی‌ها شد/۱۲ بهمن

نخستین روز دهه فجر امسال برای هرمزگانی‌ها متفاوت آغاز و میهمان مردم خونگرم جنوب ایران، با دست پُر در جمع آنان حاضر شد تا بعد از دیدار نخست در دی ماه ۱۴۰۰ این بار بهره برداری از هزار و ۳۴ پروژه به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان را تقدیم مردم هرمزگان کند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۰۲ احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل به هفت هزار واحد رسید/استقلال سیاسی به تنهایی کافی نیست/۱۲ بهمن

رئیس جمهور گفت: احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به مرز هفت هزار واحد رسیده است و این نهضت ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در آیین جشن احیای ۶۱۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان هرمزگان اظهار داشت: به هر میزان کارخانه های نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردد، سود خالص برای کشور محسوب می شود.

۹:۳۲ رئیس جمهور: صدها پروژه نیمه تمام برای استان هرمزگان عملیاتی شده است/ ۱۲ بهمن

رئیس جمهور در بدو ورود به بندرعباس گفت: صدها پروژه نیمه‌تمام در هرمزگان تکمیل شده و دور نمی‌بینیم زمانی را که یک حرکت جهادی در این استان شکل گرفته است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۰:۳۵ وزیر بهداشت: هرمزگان رکورددار طرح‌های بهداشتی درمانی دهه فجر است/۱۱ بهمن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هرمزگان رکورددار طرح‌های بهداشتی درمانی دهه فجر است، گفت: باتوجه به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین رهبر معظم انقلاب، تلاش این وزارتخانه بر ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی هرمزگان و رفع محرومیت از چهره این استان است.

۱۹:۵۴ بهره برداری از ۲۳ پروژه بهداشتی هرمزگان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد/۱۱ بهمن

در آستانه سفر رییس جمهور به کرانه آبهای نیلگون خلیج فارس و با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۳ پروژه بهداشتی و درمانی استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۱۷:۳۹ فیلم | بهره‌برداری از ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی در هرمزگان/11 بهمن

مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان، علاوه بر بهره‌برداری ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌های فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس و توسعه بیمارستان ۷۸ تختخوابی فارابی بستک افتتاح می‌شود.

۱۷:۱۶ فیلم | افتتاح پایگاه هوایی اورژانس با حضور وزیر بهداشت در بندرعباس/11 بهمن

پایگاه هوایی اورژانس با اختصاص یک فروند هواپیمای تخصصی با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۴۷ سد تغذیه مصنوعی «بنو» پارسیان هرمزگان در یک قدمی افتتاح/۱۱ بهمن

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان گفت: سد تغذیه مصنوعی دشت بنو در روستای حمیران پارسیان آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور در استان است.

۱۵:۰۹ فیلم | مقامات ارشد وزارت بهداشت پاسخگوی مردم هرمزگان هستند/11 بهمن

در آستانه دومین سفر رئیس جمهور به هرمزگان، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در محل برپایی میز ارتباطات مردمی در استان، پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در این حوزه هستند.

۱۴:۳۵ بیش از هفت‌هزار میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در هرمزگان آماده افتتاح شد/۱۱ بهمن

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: هفت‌هزار و ۹۰ میلیارد ریال طرح تامین و توزیع برق در استان آماده بهره‌برداری در دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۲:۳۱ برآیند راهبرد اقتصادی دولت در هرمزگان/۱۱بهمن

استان هرمزگان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین مناطق کشور، طی ۲ سال و نیم گذشته با روی کارآمدن دولت سیزدهم، کارهای زیربنایی در حوزه اقتصاد و ایجاد اشتغال انجام داده است که این امر موجب شده برآیند راهبرد اقتصادی دولت در این استان به‌عنوان نمادی از رویکرد پیشرفت و آبادانی شناخته شود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۱۴ مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان آغاز به‌کار کرد/ ۱۱ بهمن

مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان روز چهارشنبه با حضور مهدی دوستی استاندار آغاز به‌کار کرد.

۱۱:۰۸ استاندار: افزایش تولید در ۲ هزار واحد تولیدی هرمزگان محقق شد/ ۱۱ بهمن

استاندار هرمزگان در خصوص ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی گفت: طی مدت ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم با انجام برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲ هزار واحد تولیدی در استان ارتقای ظرفیت یافت.

۱۰:۰۰ روبانِ افتتاحِ ۴۴۲ طرح کشاورزی با حضور خادم ملت در هرمزگان، بسته شد/ ۱۱ بهمن

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ۴۴۲ طرح بخش کشاورزی با اعتباری افزون بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری در دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استانِ حافظانِ خلیج همیشه فارس است.

۹:۴۶ سد «سیرمند» حاجی‌آبادِ هرمزگان آماده افتتاح در سفر هیات دولت/ ۱۱ بهمن

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: سد سیرمند حاجی‌آباد عملیات اجرایی آن ۱۰۰ درصد تکمیل شده و آماده بهره‌برداری با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در دومین دور سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۴۲ گازرسانی به ۱۴ شهر و ۷۸ روستای هرمزگان در دولت سیزدهم/ ۱۱ بهمن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به به اقدامات شاخص حوزه گازرسانی استان در دولت سیزدهم گفت: طی ۲ و سال نیم فعالیت دولت تعداد شهرهای دارای زیرساخت گاز در استان از ۹ شهر به ۱۴ شهر و تعداد روستاهای از ۴۳ به ۷۸ روستا افزایش یافته است.

۲۲:۳۲ وزیر ورزش ۱۳۶ طرح ورزشی در هرمزگان را افتتاح کرد/ ۱۰ بهمن

۱۳۶ طرح ورزشی شامگاه سه‌شنبه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی در هرمزگان به بهره برداری رسید.

۱۴:۳۳ فیلم| دولت مردمی ۱۵۰۰ کلاس درس در هرمزگان ساخت/10 بهمن

خدمتگزاران مردم در دولت مردمی آیت الله رئیسی با رویکرد پرورش آینده سازان کشورمان یکهزار و ۵۰۰ کلاس درس برای فرزندان هرمزگان ساختند که بیشتر آن‌ها در مناطق محروم احداث شده‌ است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۵۸ اتصال ۱۵۷ روستا و ۶ شهر هرمزگان دهه فجر به شبکه آبرسانی /۹ بهمن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پایداری ۱۵۷ روستا و ۶ شهر به شبکه توزیع آب آشامیدنی در قالب ۷۲ طرح آبرسانی از مهم‌رین طرح‌های افتتاحی حوزه آب در دهه مبارک فجر و سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۴:۲۰ احیای ۶۱۰ واحد راکد تولیدی هرمزگان در دولت سیزدهم / ۹ بهمن

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اقداماتی که در ۲ سال و نیم دولت سیزدهم برای بهبود فضای سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار در استان انجام شده است، گفت: از ابتدای فعالیت دولت تاکنون ۶۱۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند که با احیای این واحدها، هرمزگان رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری در کشور را کسب کرد.

۱۲:۵۱ یکهزار و ۶۱۰ میلیارد ریال طرح صنعتی و معدنی در هرمزگان آماده بهره‌برداری است/ ۹ بهمن

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۳۰ طرح صنعتی و معدنی با هزینه یکهزار و ۶۱۰میلیارد ریال اعتبار تکمیل و آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر و سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۱:۰۸ هرمزگانی‌ها با حضور رئیس جمهور دهه فجر را جشن می‌گیرند/۹ بهمن

استاندار هرمزگان، با اشاره به اینکه هرمزگانی‌ها دهه فجر امسال را با حضور رئیس جمهور جشن می‌گیرند، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح یکهزار و ۳۲ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۳۸۵ پروژه به این استان سفر می‌کند.

۱۵:۵۷ اقداماتِ تحولیِ دولت سیزدهم در حوزه عمرانیِ هرمزگان/ ۸بهمن

دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور از همان ابتدای فعالیت، با نگاه تحولی در بخش‌های مختلف کشور روی کار آمده است و اکنون پس از ۲ و سال نیم با انجام اقدامات خُرد و کلان، شاهد تحولی چشمگیر و تکمیل هزار و ۳۰۰ طرح عمرانی در سطح استان هرمزگان هستیم.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۳۶ آماده بهره برداری از ۵۰ سازه آبخیزداری هرمزگان/ ۸ بهمن

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: ۵۰ سازه آبخیزداری با هزینه‌ای افزون بر یک‌هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر و سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۵:۳۶ آماده افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۷ طرح ورزشی در هرمزگان/ ۸ بهمن

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۱۵۷ طرح عمرانی ورزشی هرمزگان با اعتبار هشت‌هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال آماده کلنگ‌زنی و افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان است.

۸:۰۳ استاندار: ۱۰۳۲ طرح آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به هرمزگان است/ ۸ بهمن

استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکهزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به این استان است، گفت: همچنین حدود یکهزار و ۳۰۰ طرح عمرانی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در هرمزگان به پایان رسیده است.

۱۶:۰۵ آماده بهره برداری از ۷۶ طرح شیلاتی در هرمزگان / ۷ بهمن

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: ۷۶ طرح شیلاتی با هزینه ۶۱ هزار و ۲۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان شد.

۱۵:۴۵ واحد تولید قیر پتروپالایش بندرعباس آماده بهره‌برداری شد/ ۷ بهمن

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحد تولید قیر پتروپالایش آذرخش بناگسترکرانه بندرعباس با ظرفیت یک‌هزار و ۵۰۰ تن، آماده بهره‌برداری در سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۳:۲۹ آماده افتتاح ۲۰۰ پروژه آموزشی در سفر رئیس جمهور به هرمزگان/ ۷ بهمن

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ پروژه آموزشی در قالب ۸۰۰ کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

۱۳:۰۴ فیلم/ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب با ۷۰ درصد پیشرفت درحال تکمیل است/ ۷ بهمن

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب در شرق هرمزگان که از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، با عزم دولت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اینک با ۷۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۱۸ ساماندهی ۵۷ کیلومتر از بستر رودخانه‌های هرمزگان /۷ بهمن

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: ۵۷ کیلومتر از بستر رودخانه‌های هرمزگان که در سفر دور نخست رئیس جمهور به استان در دستورکار این شرکت قرار گرفت، برای کنترل و خطرات ناشی از بروز سیلاب ساماندهی و لایروبی شد.

۸:۱۲ بهره برداری از ۲۸ هنرستان «جوار صنایع» در هرمزگان/ ۷ بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۸ هنرستان جدید جوار کارگاهی و صنایع در استان احداث شده است، گفت: این هنرستان‌ها با حمایت‌ها و پیگیری ویژه استاندار تکمیل و تجهیز شده که برای سفر رئیس جمهور و هیات دولت به هرمزگان آماده افتتاح است.

۱۰:۲۶ تکمیل مسیرهای روستایی هرمزگان در انتظار ۴۸ هزار میلیارد ریال اعتبار/ ۵ بهمن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: بهسازی و احداث راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، ۴۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در پروژه‌های پیشنهادی سفر رئیس جمهور به استان دیده شده است.

۱۰:۳۰ نخستین پارک آبخیز خیرساز کشور در بستک آماده افتتاح شد/ ۴ بهمن

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بستک گفت: پارک آبخیز بستک به‌عنوان نخستین و تنها پارک آبخیز خیرساز در کشور با مساحت ۸۳۰ هکتار به‌طور کامل اجرایی شده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۰۳ پروژه بهسازی راه دسترسی به سد جگین بشاگرد آماده افتتاح شد/۴ بهمن

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: عملیات علاج بخشی و بهسازی راه دسترسی به سد جگین در منطقه بشاگرد از جمله طرح‌های آماده افتتاح در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان است.

۱۴:۳۷ آماده بهره برداری از ۱۰۶ طرح راهسازی در هرمزگان/ ۳ بهمن

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه راه‌های استان در اولویت دولت سیزدهم است، گفت: همزمان با دومین دور سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، ۱۰۶ پروژه راهسازی آماده بهره‌برداری است.

۹:۱۷ سد درکاه بشاگرد آماده بهره‌برداری شد/۳ بهمن

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: عملیات‌ احداث سد یک میلیون مترمکعبی درکاه بشاگرد پایان یافته و آماده بهره‌برداری و وارد مدار شدن در سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۲:۵۷ آماده بهره برداری ۷۵۲ کیلومتر طرح جاده‌ای در هرمزگان/ ۲ بهمن

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان، ۷۵۲ کیلومتر طرح بهسازی و تعریض راه اصلی و فرعی و احداث راه روستایی به ارزش ۲۵ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

۱۰:۳۵ لحظه‌شماری برای آغاز عملیات اجرایی نیروگاه اتمی پنج هزار مگاواتی هرمزگان/۲ بهمن

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن سفر آیت‌الله رئیسی و هیات دولت به این استان، گفت: عملیات اجرایی نیروگاه اتمی پنج هزار مگاواتی سیریک در شرق هرمزگان تنها یکی از یکهزار و ۲۸۰ طرح بسته افتتاح‌ها و کلنگ‌زنی‌های این سفر است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۶:۱۸ مرحله نخست نیروگاه برق آلومینیوم المهدی بندرعباس آماده افتتاح است/ ۱ بهمن

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: مرحله نخست نیروگاه برق آلومینیوم المهدی بندرعباس با سرمایه‌گذاری ۲۳۴ میلیون یورویی بخش خصوصی آماده افتتاح در سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۶:۴۶ اضافه شدن ۶۵ کیلومتر به شبکه بزرگراهی هرمزگان/ ۳۰ دی

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقلی در اولویت دولت سیزدهم است، گفت: ۶۵ کیلومتر شبکه بزرگراهی و راه اصلی به ارزش ۱۷هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال از ابتدای فعالیت دولت مردمی تاکنون، در این استان احداث و بهسازی شده است.

۱۰:۱۹ شتاب مدرسه‌سازی در هرمزگان؛ رویکرد دولت تربیت جوانان متخصص است/۳۰ دی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه این اداره‌کل روند رو به پیشرفتی در بحث ساخت، کیفیت بخشی و هویت معماری ایرانی و اسلامی فضاهای آموزشی را دنبال می‌کند، گفت: تعامل و نگاه ویژه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در این استان رویکرد دولت در تربیت جوانان متخصص را به وضوح نشان می‌دهد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۰۶ عطر شکوفه‌هایِ اشتغالزاییِ هرمزگان به مشام می‌رسد/۲۹ دی

نرخ ۲ رقمی و بیش از متوسط کشوریِ بیکاری در هرمزگان که سال‌ها به عنوان یک شاخص ناخوشایند در سطوح مدیریتی رسانه‌ای و افکار عمومی مطرح بود، اکنون پس از ۲ سال تلاش و برنامه‌ریزی مستمر، مژده تک رقمی شدن آن تا پایان بهار آتی مطرح شده است.

۱۵:۴۲ شتاب هرمزگان در اقتصاد دریامحور؛ بنادر جدید بوموسی، سیریک و پارسیان آماده شد/۲۷ دی

استاندار هرمزگان با اشاره به شتاب استان در توسعه اقتصاد دریامحور گفت: در بسته دریایی سازمان بنادر و دریانوردی را محور قرار داده‌ایم و سه بندر بوموسی، سیریک و پارسیان برای سفر رئیس جمهور به استان آماده افتتاح است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۱۵ کاشانه‌هایی پیشکشِ شادابی دریا/۲۷ دی

برداشت بی‌رویه از ذخایر دریا طی سال‌های متمادی، ظرفیت آبزیان را با خطری جدی مواجه کرده بود اما در دولت مردمی برای افزایش ذخایر و بهره‌مندی ساحل‌نشینان از دریا به عنوان مرکز برکت، ساخت گسترده زیستگاه‌های مصنوعی در دستورکار قرار گرفت، به گونه‌ای که طی ۲ سال تنها در هرمزگان بیش از پنج‌هزار زیستگاه یا کاشانه مصنوعی به قلمرو آبزیان اضافه شد.

۱۶:۵۸ آماده افتتاح ۲ بیمارستان هرمزگان در سفر رئیس جمهور به استان/۲۶ دی

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس و بیمارستان فارابی بستک هم‌اکنون تکمیل شده و آماده افتتاح در سفر رئیس جمهور به استان است.

۱۴:۵۳ رمزگشاییِ جهش هرمزگان از شاخص فلاکت/۲۴ دی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان با اشاره به بهبود و جهش هشت پله‌ای جایگاه هرمزگان در شاخص فلاکت، اقدامات و برنامه‌های اجرایی رسیدن به این موفقیت را تشریح کرد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۱۴ ساخت مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، مصوبه طلایی سفر نخست رئیس جمهور به هرمزگان بود/۲۳ دی

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به سفر پر خیر و برکت دور نخست رئیس جمهور به استان گفت: ساخت سه مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در شهرستان‌های قشم، بندرلنگه و جاسک سه مصوبه طلایی سفر رییس جمهور به این استان بوده است.

۱۴:۲۳ بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس آماده شد + فیلم/۲۳ دی

بیمارستان فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس که عملیات اجرایی مجدد آن از سال ۱۴۰۰ با مشارکت شرکت پالایش نفت این شهرستان آغاز شده بود، آماده افتتاح برای سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۱۷ تعهد اشتغال هرمزگان بیش از ۱۱۰ درصد محقق شد/۲۳ دی

استاندار هرمزگان با بیان اینکه از روز نخست بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد در راستای ایجاد اشتغال پایدار تاکید داشتیم، عنوان کرد: طبق عملکرد تایید شده پس از نظارت تعهدات اشتغال مشخص شد هرمزگان در تحقق تعهدات اشتغال با عملکردی ۱۱۲ درصدی جایگاه نخست کشور را از آن خود کرده است.

۹:۱۷ سرانه فضای آموزشی جاسک از میانگین کشوری فراتر رفت/۲۰ دی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم و مشارکت خیران مدرسه‌ساز سبب شده تا سرانه فضای آموزشی در شهرستان جاسک از میانگین کشوری فراتر رود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۶:۵۴ آماده افتتاح ۲۰۰ مدرسه، در سفر رئیس جمهور به هرمزگان/ ۱۷۰ مدرسه کلنگ‌زنی می شود/ ۱۹ دی

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اجرای بسته تحول و مدیریت یکپارچه فرهنگی اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ مدرسه افتتاح و ۱۷۰ مدرسه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

۱۱:۲۹ زیرساخت آبرسانی ۴۰ هزار مشترک جدید طرح ملی مسکن هرمزگان در دستورکار است/۱۸ دی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبفا هرمزگان با هدف تامین آب و جمع‌آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن، اجرای خطوط انتقال، شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب برای ۴۰ هزار مشترک جدید این استان در دستورکار قرار داده است.

۱۹:۲۶ مطالبات شیلاتی هرمزگان از رئیس جمهور؛ افزایش زیستگاه‌های مصنوعی تا برق‌رسانی به مزارع میگو/۱۲ دی

شیلات هرمزگان در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان خلیج‌فارس و همچنین خدمت به جامعه صیادی، بسته‌های پیشنهادی موثری همچون افزایش زیستگاه‌های مصنوعی تا برق رسانی به مزارع پرورش میگو برای تصویب در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان آماده کرده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۲۵ سرعت اجرای طرح های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم ۲ برابر شد/۱۰ دی

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: طرح های عمرانی مناطق آزاد کشور با فعالیت ممتد بیش از دو ساله دولت سیزدهم نسبت به گذشته با سرعت ۲ برابر در حال اجراست.

۱۱:۴۸ آبرسانیِ ۲۰۱ روستا و ۶ شهر هرمزگان با ۱۸۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری/۱۰ دی

طرح‌های آبرسانی هرمزگان در دولت سیزدهم با مشارکت نهادهای انقلابی و حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار به نقطه امیدوار کننده‌ای رسیده و از ابتدای این دولت تاکنون ۲۰۱ روستا و ۶ شهر هرمزگان از تنش آبی، خارج شد که برای رساندن آب به این مناطق یکهزار و ۸۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۵۰ تولیدات گلخانه‌ای هرمزگان ۹۲ هزار تُن افزایش یافت/ ۹ دی

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: میزان تولیدات گلخانه‌ای در استان تا قبل از دولت سیزدهم ۱۰۵ هزار تُن در سال بود که با حمایت‌ها و مشوق های دولت در راستای افزایش تولید و تامین نیازهای اساسی مردم، اکنون با افزودن ۹۲ هزار تُن محصول به ۱۹۷ هزار تُن رسیده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۹:۲۶حداث ۳۷ مرغداری صنعتی در هرمزگان / ۶ دی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه ۳۷ واحد صنعتی پرورش مرغ با ظرفیت ۷۷۵ هزار و ۸۵۰ قطعه در هر دوره از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان احداث شده است، گفت: با بهره‌برداری از این واحدها تعداد مرغداری‎های صنعتی هرمزگان هم‌اکنون به ۳۴۲ رسیده است.

۸:۵۹ یادآوری اقدامات دولت سیزدهم در توسعه جزیره بوموسی/۵ دی

ادعاهای بی‌اساسِ امارات متحده عربی برای چندمین بار در خصوص جزیره بوموسی (ابوموسی) که به گواه اسناد تاریخی، یک جزیره ایرانی بوده و به تصویب ماده ۶۱ قانون برنامه هفتم توسعه هم رسیده است، خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش اقدامات دولت سیزدهم در راستای توسعه این جزیره را صرفا جهت یادآوری منتشر می‌کند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۳۸ اصلاح ۵۴ نقطه حادثه‌خیزِ جاده‌های هرمزگان/ ۲ دی

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۵۴ نقطه حادثه‌خیزِ جاده‌های این استان اصلاح شده است، گفت: احداث ۱۵۵ مسیر روستای بدون راهِ دسترسیِ مناسب یکی از برنامه‌های اصلی در بحث راه‌های روستایی و توجه به جامعه پرتلاش روستاییان هرمزگان است که در گذشته مغفول مانده بود.

۱۸:۲۶ احداث ۳۵۰ کیلومتر راه‌ روستایی در هرمزگان به همت دولت سیزدهم/ ۱ دی

استاندار هرمزگان گفت: طول راه‌های روستایی استان هرمزگان ۳۰۰ کیلومتر بود که در دولت سیزدهم و بویژه بعد از سفر رییس جمهور به استان، افزون بر ۳۵۰ کیلومتر به این میزان افزوده شده است.

۱۳:۱۴ بررسی آخرین وضعیت راهسازی در شرق هرمزگان؛ پیشرفت ۳۰ تا ۸۰ درصدی طرح‌ها/۱ دی

استاندار هرمزگان وضعیت پروژه‌های راه‌سازی مصوب سفر دور نخست رییس جمهور به شهرستان‌های شرق استان را مورد بازدید و بررسی قرار داد. در این بازدید میدانی طرح‌های مورد نظر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۸۰ درصدی در حال اجرا بود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۱۰ در بسته سفر رییس جمهور؛ ۸۰۰ کلاس درس جدید به هرمزگان اضافه شد/۲۸ آذر

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۸۰۰ کلاس درس جدید طی یک‌سال گذشته در بسته سفر رییس جمهور به استان اضافه شده و آماده تحویل به آموزش و پرورش است.

۸:۵۳ صادرات محصولات گلخانه‌ای هرمزگان در دولت سیزدهم ۲ برابر شد/۲۸ آذر

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه تا پیش از دولت سیزدهم سالانه ۷۰ هزار تُن محصول گلخانه‌ای از این استان به خارج کشور صادر می‌شد، گفت: در حال حاضر سالانه حدود ۱۳۰ هزار تُن محصول یعنی حدود ۲ برابر از گلخانه‌های هرمزگان صادر می‌شود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۲۷ تولید نهال دریایی حرا در هرمزگان به پنج میلیون اصله رسید/۲۷ آذر

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۴۱ آماده افتتاح ۱۵ طرح ورزشی بندرخمیر در سفر رییس جمهور به هرمزگان است/

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۱۵ طرح مختلف ورزشی شهرستان بندرخمیر آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان است.

۹:۰۶ ساختمان ایمن جایگزین ۱۳ مدرسه کانکسی در هرمزگان/۲۴ آذر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۱ فضای کانکسی در استان وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۳ مدرسه کانکسی در قالب طرح «شهید دانش آموز رضا پناهی» در استان ساماندهی و جایگزین فضای ایمن شده است.

۸:۳۶ زمین مورد نیاز برای ساخت ۶۵ هزار واحد مسکن ملی در هرمزگان تامین شد/۲۳ آذر

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۶۵ هزار واحد مسکن ملی در این استان تامین است و مشکلی از این بابت نداریم.

۱۹:۱۹ تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان/۱۵ آذر

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی برای بهره‌برداری در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به این استان،‌ آماده بهره‌برداری شده است.

۱۳:۱۴ احداث ۵۵ کیلومتر راه روستایی در جاسک/ ۱۱ آذر

فرماندار جاسک با اشاره به اینکه ۵۵ کیلومتر راه روستایی طی ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم در این شهرستان بهسازی و آسفالت شد، گفت: در حال حاضر نیز ۱۲ پروژه راه روستایی در این منطقه بندری در دست اجرا است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۰۸ وعده وزیر نیرو در آبرسانی به شهر لافت و ۱۱ روستای قشم محقق شد/۱۱ آذر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: وعده وزیر نیرو در سفر به قشم برای تامین آب شرب شهر لافت و ۱۱ روستای این جزیره مسیر محقق شد و مشترکان این مناطق از آب شیرین‌کن «قشم مولد» تامین آب شدند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۳:۰۱ مصوبه منطقه ویژه بندرلنگه در سفر رییس جمهور به هرمزگان پیگیری می‌شود/۲ آذر

استاندار هرمزگان گفت: در مجاورت بندر جدید لنگه یک منطقه ویژه صنعتی پیش بینی شده و با توجه به اینکه این شهر ساحلی به منابع انرژی و معادن نزدیک است، در سفر رییس جمهور صدور مصوبه این منطقه ویژه پیگیری می‌شود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۳۹ پس از ۱۲ سال انتظار؛ لایروبی بندر چارک توسط متخصصان داخلی انجام شد/۲۹ آبان

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در راستای اخذ مجوز مرز دریایی، لایروبی بندر چارک پس از ۱۲ سال انتظار انجام شد، تا دولت سیزدهم به یکی دیگر از وعده‌های خود جامع عمل بپوشاند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۴۵ تولید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در هرمزگان محقق شد/۲۷ آبان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با اشاره به هدف‌گذاری طرح ملی تولید یک میلیارد درخت طی فعالیت چهار ساله دولت سیزدهم گفت: سهم هرمزگان در این طرح، سالانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله درخت بوده که امسال طبق تعهد این تعداد درخت در استان تولید شده است.

۱۳:۳۵ تحقق وعده رئیس جمهور به مناطق محروم؛ ۱۵ روستای بشاگرد به آب پایدار می‌رسند/۲۳ آبان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به سفر دور دوم رییس جمهور به استان و اهمیت دولت مردمی به تکمیل پروژه‌های مناطق محروم، پیش‌بینی می‌شود ۱۵ روستای بشاگرد بزودی از این محل تامین آب شوند.

۸:۲۷ مدرن‌ترین فرودگاه کشور پس از ۱۱ سال انتظار در کیش افتتاح شد/۲۳ ابان

زیرساخت‌های لجستیک یکی از ارکان اصلی توسعه است و در این راستا ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه حمل و نقل هوایی در جزیره‌ای با شرایط جغرافیایی همچون «کیش»، نقطه عطفی بی چون و چرا در توسعه محسوب می‌شود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۳۵ بهسازی ۴۰ دستگاه پُل بزرگ در جاده‌های هرمزگان/۲۲ آبان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۴۰ دستگاه پُل بزرگ از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های این استان بهسازی و تعمیر شده است که این رقم تا پایان سالجاری به ۴۵ دستگاه می‌رسد.

۱۵:۳۷ تامین زمین طرح ملی مسکن هرمزگان ۳۰ درصد بیش از تعهد است/۲۱ آبان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن استان تامین شده که این میزان حدود ۳۰ درصد بیش از تعهد داده شده است.

۱۲:۵۶ افزایش چند برابری تولید آبزیان در هرمزگان اقدام شاخص‌ دولت در حوزه شیلات است/۱۷ آبان

استاندار هرمزگان گفت: افزایش چند برابری تولید آبزیان، ساماندهی صیادان بدون مجوز، ساخت مراکز تقویت ذخائر، برق‌رسانی به مزارع میگو، ساخت و نصب چند هزار زیستگاه و آموزش نیروی انسانی در هنرستان‌های تخصصی از شاخص‌ترین اقدامات دولت مردمی در حوزه شیلات استان است.

۹:۰۶ بزرگترین آب شیرین‌کن غرب هرمزگان با ۴۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است/۱۷ آبان

استاندار هرمزگان از پیشرفت ۴۰ درصدی بزرگترین آب شیرین‌کن غرب استان در شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۰۱ آب آشامیدنی اهالی سیریک پس از سال‌ها انتظار؛ پایدار شد/۱۶ آبان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب آشامیدنی اهالی شهرستان سیریک پس از سال‌ها انتظار، با وارد مدار شدن آب شیرین‌کن زیارت به پایداری رسید.

۱۳:۳۸ طرح‌های راهداری مصوب سفر رییس جمهور به هرمزگان ۷۵ درصد پیشرفت دارد/۱۰ آبان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۱۸پروژه راهداری به مبلغ هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها که با ۷۵ درصد پیشرفت در حال اجرا بوده، اختصاص یافته است.

۱۵:۰۰ هرمزگان ۵۵۰ طرح سرمایه‌گذاری در حال اجرا دارد/۹ آبان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: هم‌اکنون بیش از ۵۵۰ طرح مهم و بزرگ در این استان با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

۹:۴۰ نگاه دولت به جزایر ایرانی؛ بوموسی در مسیر پیشرفت/۹ آبان

شهرستان دریایی بوموسی که در آب‌های خلیج‌فارس و ۵۷ کیلومتری جنوب بندرلنگه قرار گرفته یکی از مهم‌ترین جزایر این آبراه محسوب می‌شود و به لحاظ اهمیت، همواره مورد توجه مردم و مسوولان بوده، اما دولت سیزدهم با نگاه ویژه‌ای نسبت به پیشرفت همه‌جانبه جزایر ایرانی همچون بوموسی اقدام کرده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۱۸ روند نصب هزار و ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی آبزیان در هرمزگان آغاز شد/۷ آبان

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی در آب‌های استان اقدام دولت سیزدهم برای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان و خدمت به جامعه صیادی است، گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح، برنامه‌ریزی برای استقرار یکهزار و ۳۰۰ سازه مصنوعی آبزیان در آب‌های جاسک، سیریک و قشم آغاز شد.

۸:۳۸ دشتِ پُلپُلَکِ بشاگرد و طرحی در مقیاس جهانی + فیلم /۷ آبان

اراده جدی دولت برای محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده باعث شد احداث بزرگترین نخلستان مَجول کشور در راستای تولیدِ یکی از پرطرفدارترین ارقام خرمای جهان در دشت پُلپُلک شهرستان بشاگرد اجرایی شود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگانآنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۳:۴۲ هنرستان شبانه‌روزی حاجی‌آباد پس از ۱۲ سال به مرحله افتتاح رسید/۶ آبان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هنرستان نیمه‌تمام شبانه‌روزی حاجی‌آباد پس از ۱۲ سال معطلی با حمایت ویژه استاندار تکمیل و به مرحله افتتاح رسید.

۱۰:۳۵ قرار گرفتن ۷۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در اختیار مدارس هرمزگان/ ۶ آبان

استاندار هرمزگان گفت: ۷۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای شامل سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی، احداث و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

۹:۴۰ آسفالت ۳۹۰ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان / ۶ آبان

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل حمل و نقل و راهداری هرمزگان گفت: ۳۹۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان در دولت سیزدهم بهسازی و آسفالت شد که این اقدام نشان از عزم جدی دولت در توسعه راه‌های روستایی و حوزه محرومیت زدایی است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۰:۵۳ استاندار: طرح‌های افتتاحی دولت در هرمزگان به یک‌هزار می‌رسد/۵ آبان

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این استان گفت: شمار طرح‌های افتتاح شده دولت سیزدهم در این خطه تا پایان سال ۱۴۰۲ به یک‌هزار طرح خواهد رسید.

۹:۰۵ دولت سیزدهم، ناجیِ کشتی‌سازیِ «ایزوایکو»/۴ آبان

تأکید رئیس جمهوری و همچنین رئیس دستگاه قضا مبنی بر رفع موانع کارخانه‌ها در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مدیران هرمزگان نیز قرار گرفت و اینک مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزو ایکو) که پیش از این در آستانه تعطیلی و غرق شدن در انبوهی از بدهی‌ها بود، در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۰۹ یکهزار هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد /۳ آبان

استاندار هرمزگان گفت: در راستای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، یکهزار هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۱۱ ظرفیتی به جا مانده؛ قاطعیت دولت در شکوفایی گردشگریِ بندرِ سیریک/۱ آبان

شهرستان ساحلی سیریک در شرق هرمزگان هم از قافله طرح توسعه سواحل مَکُران عقب نماند و علاوه بر حوزه‌های مختلف توسعه‌ای، ظرفیت گردشگری این منطقه مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفت و در همین راستا چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای ایجاد زیرساخت گردشگری آن هزینه شد.

۱۱:۰۹ پیشرفت ۹۱ درصدی مسیرهای بندر چندمنظوره سیریک + فیلم/۳۰ مهر

طرح احداث مسیرهای دسترسی داخلی و خارجی بندر چندمنظوره سیریک در شرق هرمزگان که از مهم‌ترین طرح‌های قابل بهره‌برداری در دور دوم سفر رییس جمهوری محسوب می‌شود، با پیشرفت ۹۱ درصدی در حال تکمیل است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۲۱ هشت کلان طرح توسعه‌ای هرمزگان جهت بررسی به برنامه و بودجه کشور ارسال شد/۲۹ مهر

استاندار هرمزگان گفت: هشت کلان طرح مهم و تحولی در استان جهت بررسی و تصویب به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شد.

۹:۳۷ سرانه فضای آموزشی بشاگرد از میانگین کشوری بالاتر است/۲۷ مهر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: سرانه فضای آموزشی در شهرستان بشاگرد در حال حاضر ۶.۴۸ متر مربع است؛ در حالی‌که میانگین این شاخص در کشور ۵.۲ متر مربع است.

۱۸:۵۴ استاندار: نرخ بیکاری هرمزگان در تابستان امسال کاهش یافت/۲۶ مهر

استاندار هرمزگان گفت: طبق جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۱.۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

۱۱:۰۲ تکمیل راه روستایی کوشا شمالی حاجی‌آباد به ۸۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد +فیلم/۲۴ مهر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: راه روستایی «حسن آباد - چاله مورت - کلیتوئیه- پور» موسوم به کوشا شمالی حاجی‌آباد از مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوده که برای تکمیل نیازمند ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

۱۲:۵۰ همکاری دولت و صنایع برای تأمین نیازهای هرمزگان + فیلم/۲۲ مهر

سه سند تفاهم‌نامه در راستای رفع نیازهای هرمزگان در بخش‌های محیط زیست، آب آشامیدنی و بهسازی مسیرهای این استان با حضور استاندار، مدیران کل این حوزه‌ها و صنایع در استانداری هرمزگان به امضا رسید.

۱۱:۱۲ ایجاد ۲۸ هنرستان از ابتدای دولت سیزدهم در هرمزگان/ ۱۹ مهر

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۲۸ هنرستان جدید جوار کارگاهی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، به ظرفیت مجموعه هنرستان‌های این استان اضافه شد.

۱۰:۱۰ برنامه دولت، ایجاد ۹۵۰ هزار بشکه ظرفیت پالایشی جدید در هرمزگان است/۱۳ مهر

استاندار هرمزگان با اشاره به شناسایی ۷۸ ساختار گازی در این استان، گفت: طبق برنامه دولت روند ایجاد ظرفیت پالایشی جدید به میزان ۹۵۰ هزار بشکه در هرمزگان آغاز شده است.

۸:۵۹ صدور گواهی کشف معادن هرمزگان ۶۶ درصد افزایش یافت/۸ مهر

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۶۳ فقره گواهی کشف موادمعدنی طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در استان صادر شد که ۶۶ درصد نسبت به دوره‌های قبلی افزایش یافته است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۹:۵۳ استاندار: ۹ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند/۲۹ شهریور

استاندار هرمزگان گفت: ۹ روستا در شهرستان‌های مختلف این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت برخوردار شده‌اند.

۱۹:۳۰ اعتبار لازم برای زیرساخت‌های آب و برق طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان تامین شد/۲۳ شهریور

استاندار هرمزگان گفت: ۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد زیرساخت‌های آب و برق مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شد.

۱۲:۳۵ دولت سیزدهم یک انقلاب زیست محیطی در هرمزگان به راه انداخت/۲۲ شهریور

استاندار هرمزگان گفت: طی ۲ سال انتهایی دولت قبل تنها ۱۰۰ هزار درخت در این استان کاشته شد اما فقط سال گذشته ۲ و نیم میلیون اصله درخت در این خطه کاشته شد که می توان آن را انقلاب و نهضت زیست محیطی دولت سیزدهم در هرمزگان دانست.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۴۸ ارزش پروژه‌های آبرسانی جاسک در دولت سیزدهم ۱۰۴۴ میلیارد ریال است/۲۰شهریور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ارزش پروژه‌های تکمیل شده آبرسانی در جاسک طی ۲ ساله فعالیت دولت سیزدهم را یکهزار و ۴۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ارزش پروژه‌های فعالی که در آینده نیز در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، سه هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۵۷ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب پایان امسال آماده بهره‌برداری است/۲۰ شهریور

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب گفت:‌ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب که در دولت سیزدهم احیا شده، اکنون با پیشرفت فیزیکی افزون‌بر ۶۵ درصد تا پایان امسال آماده بهره‌برداری است.

۱۶:۵۷ آماده شدن ۱۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان/ ۱۸ شهریور

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: هم‌اکنون ۱۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در این منطقه ویژه، آماده ارائه به سرمایه‌گذاران است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۲:۵۸ آسفالت۶۴ کیلومتر راه روستایی در بشاگرد + فیلم/۱۲ شهریور

فرماندار بشاگرد گفت: ۶۴ کیلومتر راه روستایی این شهرستان در دولت سیزدهم آسفالته شده و به بهره‌برداری رسیده که امید می‌رود ۶۰ کیلومتر دیگر هم آسفالته شود.


۱۳:۰۶ پروژه‌های شهری و روستایی خمیر با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد/۱۰ شهریور

۲۵ پروژه‌ شهری و روستایی بندرخمیر در آخرین روز هفته دولت به صورت همزمان با حضور مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد و استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

۱۲:۴۷ عملیات اجرایی ۳۱۲ واحد مسکونی در بندر خمیر آغاز شد/۱۰ شهریور

همزمان با آخرین روز هفته دولت، عملیات اجرایی ساخت ۳۱۲ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن با حضور مهدی اسلام پنام معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد، استاندار هرمزگان و تعدادی از مسوولان آغاز شد.

۱۰:۵۰ معاون رییس جمهور: ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی افزایش یافت/۱۰ شهریور

معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: با بهره‌برداری از یک محوطه جدید تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی، هشت هزار تی.ای.یو کانتینر به ظرفیت این مجتمع بندری افزوده شد.

۱۴:۴۳ متصل شدن۹۶ روستا در هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات/ ۸ شهریور

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: طبق آخرین آمار، طی ۲ ساله فعالیت دولت سیزدهم، ۹۶ روستا با بیش از ۲۹ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در نقاط مختلف این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۳:۲۳ اقدامات شاخص کانون‌های مساجد هرمزگان در یکساله دولت سیزدهم تشریح شد/۸شهریور

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، اجرای طرح تابستانه «مسجد کانون نشاط» در تمامی کانون‌های شهری و روستایی و حضور ۲۴۰ نوجوان در طرح قرآنی تربیتی تسنیم را از مهم‌ترین اقدامات شاخص این ستاد عنوان کرد.

۲۰:۴۹ عملیات احداث مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر آبزیان در بندرلنگه آغاز شد/۷شهریور

عملیات احداث مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر آبزیان بندرلنگه با ظرفیت تولید پنج میلیون قطعه بچه ماهی در سال، همزمان با هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

۱۷:۰۲ طرح بزرگ آبرسانی از دریای خلیج‌فارس به بستک کلنگ زنی شد/۷شهریور

عملیات اجرایی طرح آبرسانی از دریای خلیج‌فارس به بستک به عنوان بزرگترین پروژه آبرسانی استان هرمزگان همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار و جمعی از مسوولان محلی در این شهرستان آغاز شد.

۱۶:۲۱ معاون وزیر ارشاد: مجتمع فرهنگی ابوموسی پس از ۹سال وقفه، تکمیل می‌شود/۷ شهریور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عملیات ساخت مجتمع فرهنگی چندمنظوره جزیره ابوموسی که از سال ۹۳ آغاز شده است، با تخصیص اعتبار از سرگرفته و تکمیل می‌شود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۴۵ درآمد گمرکات هرمزگان در دولت سیزدهم به ۱۰۰ همت رسید/۷شهریور

ناظر گمرکات هرمزگان، میزان درآمد گمرکات این استان را از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹۹۳ هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

۱۳:۰۰ تولیدات صنایع تبدیلی هرمزگان با حمایت دولت سیزدهم ۳۳ درصد افزایش یافت/۶ شهریور

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به افتتاح ۲ واحد بسته‌بندی و فرآوری آبزیان در میناب گفت: با اضافه شدن این واحدها به ظرفیت صنایع بسته بندی و فرآوری آبزیان، توان استان در زمینه تولیدات صنایع تبدیلی و غذایی با برنامه‌ریزی و حمایت دولت سیزدهم،۳۳ درصد افزایش داشته است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۱۳ اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارهای میناب آغاز شد/۶ شهریور

همزمان با پنجمین روز گرامیداشت هفته دولت، عملیات اجرایی طرح ملی مهم و زیرساختی فیبرنوری منازل و کسب و کارها با هدف دسترسی اهالی و کاسبان به سرویس (ftth) با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان میناب آغاز شد.

۱۴:۰۹ پنج‎ هزار و ۲۲۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد/۵ شهریور

همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت،‌ پنج‌هزار و ۹۴۳ واحد مسکونی در هرمزگان با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۰۸ بیش از ۸۰ میلیون تُن کالا در دولت سیزدهم از بنادر هرمزگان صادر شد/۵ شهریور

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از روند صعودی و صادرات بیش از ۸۰ میلیون تُن کالا از بنادر این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

۷:۵۰ افزایش ۶۳ درصدی جابه‌جایی کالا در بنادر غرب هرمزگان طی ۲ سال دولت سیزدهم/۴ شهریور

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر غرب این استان در ۲ ساله دولت سیزدهم از مرز ۱۱ میلیون تن عبور کرد و افزایش ۶۳ درصدی را نسبت به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ رقم زد.

۱۷:۲۳ اقدامات شاخص فرهنگ و هنر هرمزگان در ۲ ساله دولت سیزدهم/۲ شهریور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انتشار ۲۹۸ عنوان کتاب و برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال خلیج فارس را از اقدامات شاخص این اداره کل در ۲ ساله دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر اعلام کرد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۵۰ استاندار: تعهد ۶۵ هزار واحدی مسکن هرمزگان تا پایان شهریورماه آغاز شود /۲ شهریور

استاندار هرمزگان با تاکید بر سرعت بخشیدن در انجام طرح‌های نهضت ملی مسکن گفت: تعهد ۶۵ هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا پایان شهریورماه جاری آغاز شود.

۱۱:۱۹ اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در سیریک/۲ شهریور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: ۲۱۶ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرستان سیریک از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اجرا و بهسازی شده است و این روند برای پایداری وضعیت آب آشامیدنی مشترکان ادامه دارد.

۱۴:۲۵ تحقق یک مطالبه‌ مردمی پس از ۱۱ سال در هرمزگان /۳۱ مرداد

مردم و مسوولان شرق و غرب هرمزگان باتوجه به مسافت طولی این استان سالیان متمادی خواستار راه‌اندازی دانشکده‌های علوم پزشکی و حتی دانشگاه علوم پزشکی در منطقه خود برای دریافت بهتر خدمات بودند که این مطالبه پس از ۱۱ سال، در دولت سیزدهم محقق شد.

آماده افتتاح ۹ پروژه برق‌ منطقه‌ای در سفر رییس جمهور به هرمزگان/۳۱ مرداد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان گفت: این شرکت ۹ پروژه بزرگ برق رسانی در سفر دور دوم رییس جمهور به استان آماده افتتاح دارد که این طرح‌ها در جهت تقویت شبکه برق و رضایت‌مندی مشترکان اجرا خواهد شد.

۱۲:۱۸ ترخیص حدود یک‌هزار دستگاه خودروی خارجی از بندرعباس آغاز شد/۲۹ مرداد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان استاندارد ایران از روند ترخیص حدود یک‌هزار دستگاه خودروی خارجی وارداتی از گمرک شهید باهنر بندرعباس و تطبیق این خودروها با شاخص‌های استاندارد خبر داد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۵:۰۸ بندر سیریک برای افتتاح در سفر رییس جمهور به هرمزگان آماده شد/۲۸ مرداد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر چندمنظوره سیریک که می‌تواند در معیشت مردم شرق استان بسیار تاثیرگذار باشد، آماده افتتاح در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان است.

۱۱:۳۸ سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی هرمزگان حدود سه برابر افزایش یافت/۲۷ مرداد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: متوسط سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی در استان تا قبل از دولت سیزدهم، ۳۷ صدم مترمربع بود که اکنون تا حدود سه برابر رشد داشته است.

۱۹:۲۱ گازرسانی به ۲۷ شهر و روستای هرمزگان در دولت سیزدهم/۲۶ مرداد

استاندار هرمزگان گفت: سه شهر، ۲۴ روستا و ۴۴ صنعت استان در دولت سیزدهم با اعتباری افزون بر ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال گاز رسانی شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۲۷ آبرسانی به ۱۰۷ روستا و ۲ شهر هرمزگان در هفته دولت/۲۵ مرداد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: همزمان با هفته دولت آبرسانی به ۱۰۷ روستا، ۲ شهر و یک طرح بخش فاضلاب در این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

۱۱:۴۸ بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس برای افتتاح در سفر رییس جمهور آماده شد/۲۳ مرداد

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مراحل ساخت بیمارستان تخصصی ۱۴۰ تختخوابی کودکان بندرعباس به اتمام رسیده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور است.

«این بیمارستان در زمینی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در پنج طبقه با اعتبار اولیه یکهزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس احداث شده است»

۱۱:۴۱ امیدواری آب در هرمزگان با اقدام جهادی دولت و سپاه/۲۲ مرداد

اجرای پروژه‌های آبرسانی هرمزگان در دولت سیزدهم با مشارکت سپاه پاسداران و حمایت‌های ویژه استاندار به نقطه امیدوار کننده رسیده و در ۲ سال اخیر طرح‌های بزرگ پایداری آب در شهرها و روستاهای این استان تعریف و اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این راستا گفت: در دولت سیزدهم طرح‌های بزرگی از سوی وزارت نیرو برای تامین آب مردم هرمزگان تعریف شده است که می‌توان به اجرای ۶۷ پروژه در قالب ۳۳۶ طرح آبرسانی به شهرها و روستاها اشاره کرد.

۱۳:۳۸ طرح ملی مسکن بندرعباس، بزرگ‌ترین پروژه یکپارچه کشور/۱۵ مرداد

بنا به گفته استاندار هرمزگان، طرح ملی مسکن بندرعباس، بزرگترین پروژه یکپارچه کشور به شمار می‌رود که ظهر امروز عملیات اجرایی آن در قالب ۱۵ هزار مسکن آغاز شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۳۰ فیلم| آغاز عملیات اجرایی ۱۵ هزار مسکن طرح ملی در بندرعباس/15 مرداد

عملیات اجرایی ۱۵ هزار واحد طرح ملی مسکن بندرعباس با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان در منطقه شمال بزرگراه شهید رجایی این شهرستان آغاز شد.

۱۸:۴۳ استاندار: ۴۹۸ طرح نیمه‌تمام در هرمزگان تکمیل شده است /۱۳ مرداد

استاندار هرمزگان گفت: ۴۹۸ طرح نیمه تمام از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان تکمیل شده است.

۱۵:۳۰ هزار کلاس درس هرمزگان تکمیل می‌شود/۹ مرداد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هزار کلاس درس نیمه تمام در استان با حمایت معاونت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا قبل از سفر رییس جمهور به هرمزگان تکمیل و مورد بهره‎برداری قرار می‌گیرد.

۸:۰۳ رفع بلاتکلیفی ۲۵ ساله صیادان سنتی در هرمزگان/۸ مرداد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به ساماندهی جامعه صیادان و رفع بلاتکلیفی ۲۵ ساله صیادان سنتیِ بدون مجوز در این استان گفت: طبق آخرین آمار در حوزه صیادان سنتی بدون مجوز استان، برای هشت هزار نفر از افراد مجوز صادر و قایق‌های آن‌ها هویت‌دار شده‌اند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۳۳ صادرات۱۲۰ هزار تُن محصول گلخانه‌ای از هرمزگان/۳۱ تیر

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ۱۲۰ هزار تُن انواع محصولات گلخانه‌ای طی یک سال گذشته از این استان به خارج از کشور صادر شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۱۲ جان تازه ۵۲۲ واحد راکد در هرمزگان /۲۴ تیر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به وجود ۵۳۱ واحد راکد و نیمه تعطیل در این استان گفت: از این تعداد، ۵۲۲ واحد غیرفعال در بخش کشاورزی، صنعت، معدن و صنوف تولیدی در دولت سیزدهم احیا و وارد مدار تولید شد.

۱۵:۵۶ تکمیل ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان تا قبل از سفر رئیس جمهور/۲۱ تیر

استاندار هرمزگان بازگشایی راه ۱۵۵ روستا و بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی را جزو اولویت‌های کاری اداره کل راهداری استان دانست و بر لزوم تکمیل این پروژه‌ها تا قبل از دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان تاکید کرد.

۱۱:۵۵ تحقق ۶۹ درصدی پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به هرمزگان در حوزه راه/۱۸ تیر

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در دور نخست سفر رییس جمهور به استان آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی مصوب شد که تاکنون پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصد این پروژه‌ها محقق شده است.

۱۰:۰۷ خروج از یک رکودِ ۱۴ ساله در منطقه‌ای راهبردی/۱۷ تیر

منطقه ویژه صنایع انرژی‌بَر پارسیان هرمزگان، منطقه‌ای راهبردی در عرصه اقتصاد با جدیت دولت سیزدهم، پس از ۱۴ سال از رکود خارج شده است و طبق گفته فعالان اقتصادی هرمزگان، پارسیان هم‌اکنون به منطقه‌ای پُررونق، خوش‌آتیه و به عنوان دروازه اقتصادی غرب هرمزگان تبدیل شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۱۴ وعده صادق دولت/ گره دیرینه سوخت رسانی به قایق‌های تفریحی کیش باز شد+ فیلم/۱۷ تیر

تفریحات و شناورهای گردشگری کیش به دلیل اقتصاد دریا محور و گردشگری این جزیره زیبای مرجانی،‌ سهم قابل توجهی در توسعه اقتصادی منطقه دارد؛‌ اما فعالین این حوزه مدتی بود که با مشکلات مربوط به تامین سوخت شناورهای تفریحی دست و پنجه نرم می‌کردند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۳۲ اهدای۱۲۰ قطعه زمین به خانواده‌های واجد شرایط هرمزگان /۱۶ تیر

۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت امروز (پنجشنبه) با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان به خانواده‌های واجد شرایط دارای سه فرزند در این استان اهدا شد.

۲۰:۴۰ آغاز عملیات اجرایی بندرگاه جدید بندرلنگه همزمان با سفر رییس جمهور /۱۴ تیر

استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت سرعت‌بخشی در آغاز عملیات اجرایی بندرگاه جدید بندرلنگه، گفت: عملیات احداث این بندر در پس‌کرانه و خشکی باید در سفر رئیس جمهوری آغاز و برای این مهم زمین به اندازه کافی تخصیص پیدا کند.

۱۴:۱۸ شتاب هرمزگان در مسیر صنعتی شدن/۱۴ تیر

استان هرمزگان طی ۲ سال گذشته با روی کارآمدن دولت سیزدهم کارهای بزرگی در بحث تکمیل زنجیره‌های صنعتی انجام داده است؛ به گونه‌ای که با قدم گذاشتن در این مسیر در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رشد ۹ برابری و در بهار امسال رشد ۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در این حوزه را کسب کرده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۲۱ شتاب دولت برای رفع تنش آبی ۹۷۱ هزار نفر از ساکنان هرمزگان /۱۴ تیر

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع تنش آبی در این استان، گفت: از ابتدای فرودین‌ماه سال‌جاری تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به این بخش اعتبار تزریق شده است که تنش آبی ۱۶۰ روستا و چهار شهر با جمعیت ۹۷۱ هزار نفر را پایان خواهد داد.

۱۹:۳۸ عملیات رفع تنش آبی ۷۰ هزار نفر در جاسک و سیریک آغاز شد/۹ تیر

استاندار هرمزگان گفت: دولت سیزدهم برای حل تنش آبی ۷۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای سیریک و جاسک در شرق استان گام برداشته است.

۱۵:۱۶ عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری جزیره لارک آغاز شد/۶ تیر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری در جزیره لارک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

تکمیل زیرساخت‌های گردشگری جزیره لارک از مصوبات سفر رییس جمهور به هرمزگان بوده و اعتبار مورد نیاز آن به تازگی از محل اعتبارهای مصوبات سفر استاندار به جزیره قشم تخصیص یافته است.

۱۰:۵۱ بندر چندمنظوره سیریک با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد/۶ تیر

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی بندر سیریک گفت: این بندر چندمنظوره نیمه دوم سال جاری با حضور آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری می‌رسد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۰۴ ساخت ۹۸۱ کلاس درس در هرمزگان شتاب گرفت/۶ تیر

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی ۲۳۳ پروژه مدرسه‌سازی در قالب ۹۸۱ کلاس درس در نقاط مختلف این استان شتاب گرفته است.

۱۹:۲۶ استاندار: بسته رفع تنش آبی ۹۷۱ هزار نفر از مردم هرمزگان آماده است/۳ تیر

استاندار هرمزگان گفت: بسته رفع تنش آبی برای ۹۷۱ هزار نفر که بر اساس بررسی ها با مشکل کمبود آب مواجه هستند آماده است و با تامین اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال مشکل کمبود آبی۱۶۰ روستا و چهار شهر در استان حل می شود.

۱۳:۵۲ محقق ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری صنعتی هرمزگان/ ۳۰ خرداد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری این استان در حوزه صنعتی به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال محقق شده است.

۷:۵۴ طرح تکمیل برق‌رسانی به مزارع پرورش میگوی هرمزگان با ۹۰ درصد پیشرفت/۲۷ خرداد

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ باید ۱۰ سایت پرورش میگو در استان برق رسانی شود، گفت: تاکنون ۶ سایت پرورش میگو در استان با مساحت پنج هزار هکتار برق‌دار شده و این طرح ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۱:۴۱ عملیات اجرایی احداث ۱۵ هزار خانه ۲ هفته آینده در هرمزگان آغاز می‌شود/۲۴ خرداد

استاندار هرمزگان گفت: طرح نهضت ملی مسکن از مجموع استان ۳۶ هزار پروانه ساخت در هرمزگان صادر شده و طراحی ۱۵ هزار واحد بندرعباس هم انجام شده که کلنگ زنی این واحدها در ۲ هفته آینده انجام می‌شود.

۱۵:۵۸ تجهیز ۵۰ سینما مهم‌ترین اقدام سینمایی دولت سیزدهم است/۲۴ خرداد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و مهم دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی، آغاز تجهیز ۵۰ سالن سینمایی در سراسر کشور است که تا هفته دولت امسال همزمان افتتاح خواهد شد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۳:۲۸ تفاهم‌نامه راه‌اندازی ۱۵ هنرستان جوار صنایع در هرمزگان به امضا رسید/۲۳ خرداد

تفاهم‌نامه راه‌اندازی ۱۵ هنرستان تخصصی جوار صنایع و رشته محل جدید در هرمزگان روز سه‌شنبه توسط استاندار و با حضور ویدئوکنفرانسی محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این استان به امضا رسید.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۲۴ ایجاد بیش از ۲۱ هزار شغل امسال در تعهد کمیته امداد هرمزگان است/۲۳ خرداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ایجاد ۲۱ هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی امسال در تعهد این نهاد برای اشتغالزایی و توانمندی مددجویان تحت پوشش و نیازمندان استان است.

۹:۱۳ تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تقویت ذخایر آبزیان خلیج‌فارس/۲۳ خرداد

استاندار هرمزگان گفت: رییس جمهور در سفر به هرمزگان مجوز ایجاد و راه‌اندازی سه مرکز تقویت ذخایر آبزیان خلیج‌فارس را با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب کرد که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

سه مرکز تقویت ذخایر آبزیان در جاسک، قشم و بندرلنگه قرار دارند که باید این مراکز احداث آن از امسال آغاز شود؛ خوشبختانه زمین موردنظر این پروژه‌ها دریافت شده و مشاور آن نیز انتخاب شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۱۴ اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق جزایر خلیج‌فارس /۲۲ خرداد

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق جزایر خلیج‌فارس اختصاص یافت، گفت: حدود ۲۰ میلیارد تومان از ردیف‌های بودجه سال گذشته برای برق جزایر جذب شد و درحال حاضر نیز یک پروژه ۱۰ میلیارد تومانی در جزایر از محل اعتبارات سفر رییس جمهور در دست اجرا است.

۹:۰۷ بیش از ۷۰۰ کیلومتر کابل‌برق خودنگهدار در هرمزگان نصب شد/۲۰ خرداد

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: اصلاح یک‌هزار کیلومتر شبکه‌های مسی و ایمن‌سازی پایه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار در استان از مهرماه سال گذشته در دستورکار این شرکت قرار گرفت که تاکنون ۷۰۰ کیلومتر آن نصب شده است.

۱۲:۲۱ بهره برداری از ۱۰۲ طرح محیط زیستی به صورت همزمان در کشور/۱۸ خرداد

۱۰۲ طرح محیط زیستی با سرمایه هزینه شده افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری رسید.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۲۹ عملیات اجرایی ۶۳۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در غرب هرمزگان آغاز شد/۱۷ خرداد

استاندار هرمزگان گفت: ۶۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه راهسازی و گازرسانی در غرب استان کلنگ زنی شد.

۲۱:۴۷ اجرای پروژه بزرگ گازرسانی به یک شهر و ۴۶ روستا در بندرلنگه آغاز شد/ ۱۶ خرداد

عملیات اجرایی پروژه مهم و بزرگ گازرسانی به یک شهر و ۴۶ روستا در شهرستان بندرلنگه با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد.

۱۱:۵۱ بهره برداری از ۱۴۷ واحد مسکونی در بافت های فرسوده هرمزگان /۱۱ خرداد

۱۴۷ واحد مسکونی نوسازی شده در بافت های فرسوده هرمزگان در راستای اجرای سیاست های اجرایی نهضت ملی مسکن روز پنجشنبه با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۱:۳۳ پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی طرح‌های حوزه بهداشت هرمزگان/ ۹ خرداد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: ۱۸۴طرح بهداشتی در نقاط مختلف این استان با میانگین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

دکتر غلامعلی جاودان در یک نشست خبری افزود: از این تعداد ، ۴۰طرح با اعتبار نزدیک به یکهزار و ۵۰۰میلیارد ریال طی ۶ماه آینده و همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان به بهره برداری می رسند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۲:۱۹ استاندار هرمزگان: با دستور رئیس‌جمهور ۲۹ فقره سند به نام منطقه آزاد و ویژه قشم صادر شد/ ۸ خرداد

استاندار هرمزگان گفت:‌ با دستور رئیس جمهور ۲۹ فقره سند به مساحت ۶۹۱ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۶۷ متر مربع به نام منطقه آزاد و ویژه قشم صادر شد و پس از سالها این اراضی از بلاتکلیفی خارج شدند.

۱۱:۲۳ بزرگترین کارخانه شیشه فلوت کشور با بیش از چهار هزار فرصت شغلی جدید در هرمزگان/۸ خرداد

بزرگترین و پیشرفته‌ترین کارخانه شیشه فلوت کشور به نام «فلوت هرمز» در غرب هرمزگان در دست ساخت است که پیش‌بینی شده با تکمیل و بهره‌برداری کامل از آن برای چهار هزار و ۴۰۰ نیروی بومی این استان فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

کلنگ احداث این کارخانه بزرگ صنعتی از دی‌ماه پارسال با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار هرمزگان در شهرک صنعتی جرون واقع در جاده بندرعباس به بندرخمیر به زمین زده شد و از بهمن ماه همان سال رسما ساخت آن آغاز شد.

۸:۵۸ طرح مجتمع پتروپالایش مَکُران ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/۸ خرداد

مدیر اجرایی و مجری طرح پترو پالایش مکران گفت: این پتروپالایشگاه در مجموع ۳۷ درصد پیشرفت داشته و عملیات سیویل پالایشگاه اول این مجتمع آغاز شده است.

۱۹:۰۷ بیش از چهار هزار فرصت شغلی در کارخانه شیشه فلوت هرمز ایجاد می‌شود/۷ خرداد

مدیر پروژه کارخانه فلوت هرمزگان گفت: کارخانه شیشه فلوت هرمز که از دی ماه پارسال عملیات احداث آن در این استان آغاز شده است، با تکمیل و بهره‌برداری کامل آن برای چهار هزار و ۴۰۰ نیروی بومی فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۴۵ فعال سازی ۴۸ واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان/۶ خرداد

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۴۸ واحد تولیدی صنعتی در استان سال گذشته احیا و به چرخه فعالیت بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه احیای صنعتی از برنامه‌های اولویت‌دار استاندار هرمزگان در دولت سیزدهم است، گفت: این مشکلات در نشست‌های متعدد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رصد و با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل راهکارهای موجود بررسی و منجر به اتخاذ تصمیماتی می‌شود که هدف آن، احیای واحدهای تولیدی راکد است

۱۱:۴۳ استاندار هرمزگان: اتصال فیبرنوری جزایر سه‌گانه از کارهای ماندگار دولت است/۳ خرداد

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های اینترنت جزیره هرمز، گفت: اتصال جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک با فیبر نوری به سرزمین اصلی یکی از خدمات ماندگار دولت سیزدهم است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۲۳:۰۶ احداث و تجهیز ۱۴۰۹ کلاس درس در هرمزگان /۲ خرداد

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ۱۴۰۹ کلاس درس در هرمزگان طی تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان نوسازی مدارس کشور، آموزش وپرورش و استانداری هرمزگان در مدت ۲ سال احداث و تجهیز می‌شود.

۱۲:۳۰ فعال بودن ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در جاسک / ۲ خرداد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به دستور رییس جمهور در سفر به جاسک در خصوص رفع مشکل کم‌آبی مناطق مختلف این شهرستان گفت: در حال حاضر چندین پروژه بزرگ آبرسانی در شرق و غرب شهرستان جاسک با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان فعال است.

۱۲:۳۰ تکمیل طرح آبرسانی احمدی حاجی‌آباد به یکهزار و ۶۴۱ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد/۲۵ اردیبهشت

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: برای اجرای طرح آبرسانی به بخش احمدی حاجی‌آباد تاکنون ۴۴۱ میلیارد ریال هزینه شده است و تکمیل آن به افزون بر یکهزار و ۶۴۱ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی نیاز دارد.

وی بیان کرد: با همت دولت سیزدهم و توجه ویژه به مناطق محروم، با تکمیل این طرح‌ آبرسانی ۲۹ روستا در قالب چند مجتمع به پایداری مناسب خواهد رسید و مشکل تامین آب ۶ هزار مشترک مناطق یادشده رفع خواهد شد.

۱۵:۴۶ اتصال ۱۲ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات/۲۳ اردیبهشت

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اتصال روستاهای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات شتاب گرفته است، گفت: ۱۲ روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مهدی دوستی با اشاره به اهمیت لزوم دسترسی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات افزود: دولت سیزدهم از بدو آغاز به فعالیت خدمات زیادی جهت پوشش سراسری اینترنت انجام داده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۶:۳۱ واگذاری۲۵ هزار هکتار میگوی پرورشی در هرمزگان /۲۱ اردیبهشت

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۵ هزار هکتار میگوی پرورشی در استان واگذار شده است، گفت: تاکنون ۱۰ هزار هکتار از مزارع پرورش میگوی هرمزگان به بهره برداری رسیده و ۱۵ هزار هکتار آن نیز در حال ساخت است.

۱۴:۱۶ تفاهم‌نامه ساخت شهرک‌های مسکونی در بندرعباس و جزیره هرمز امضا شد/۲۱ اردیبهشت

ساخت شهرک‌های مسکونی در بندرعباس و جزیره هرمز به امضای استاندار و گروه‌های سرمایه‌گذاری مسکن رسید.

استاندار هرمزگان در نشست مدیران بانک مسکن و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن ترسیم آینده‌ای روشن از جزیره هرمز، افزود: برای توسعه جزیره هرمز با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور، آمادگی داریم در مدل‌های مختلف مشارکت داشته باشیم و به این منظور برای هرگونه حمایت آماده هستیم.

۱۴:۳۹ استاندار هرمزگان: سرمایه‌گذارِ تولید کاغذ باید به فکر راه‌اندازی خوشه‌های این صنعت باشد/۲۰ اردیبهشت

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کاغذ در این استان گفت: سرمایه‌گذارِ تولید کاغذ باید از هم اکنون به فکر راه اندازی خوشه های این صنعت باشد.

مهدی دوستی در آیین آغاز عملیات اجرایی این کارخانه افزود: زنجیره‌ چوب از زنجیره‌های نو و جدید است که ارزش افزوده‌های بالایی را به همراه دارد و در کنار آن می‌توانیم واحدهای جدیدی را نیز ایجاد کنیم بر همین اساس از سرمایه‌گذار این طرح می‌خواهیم که ایجاد سایر خوشه‌های این صنعت نیز توجه داشته باشند.

۱۶:۱۵ استاندار: ۵۰۰ کلاس درس همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان افتتاح می‌شود/۱۶ اردیبهشت

استاندار هرمزگان با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس استان گفت: بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کلاس درس بسته به زمان سفر رئیس جمهور به هرمزگان آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی دوستی در جمع معلمان و دبیران دبستان دخترانه زمزم و پروین اعتصامی در شهرک پیامبراعظم(ص) بندرعباس افزود: با تلاش‌هایی دولت سیزدهم، یکهزار و ۲۳۶ کلاس درس تحویل دانش آموزان هرمزگانی شد که در قیاس با عملکرد دولت گذشته که میانگین ساخت کلاس درس در آن ۵۶۰ عدد بوده، رشد قابل توجهی را شاهد هستیم.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۰۲ صدور ۲۸ هزار پروانه ساخت در طرح ملی مسکن هرمزگان/۱۴ اردیبهشت

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه طبق ارزیابی های انجام شده هرمزگان رتبه نخست طرح نهضت ملی مسکن کشور را دارد، گفت: تاکنون آمار پروانه‌های جدید صادره ساخت مسکن در استان به ۲۸ هزار مورد رسیده که بیش از ۵۰ درصد از تعهد حوزه شهری استان در این محقق شده است.

۱۶:۴۵ بیش از ۱۲۳ هزار هرمزگانی در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند /۱۳ اردیبهشت

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۲۳ هزار و ۲۰۶ نفر در سامانه «ثمن» برای طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان ثبت‌نام کرده اند که حدود ۲۰درصد از این تعداد تایید نهایی شده است.

عباس کمالی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال در برنامه دولت قرار گرفته است و بر اساس برنامه ابلاغی چهار ساله در این استان، نزدیک به ۵۰ هزار واحد مسکونی با رویکرد احداث واحد های ویلایی وارد مرحله اجرایی شده است.

۱۰:۰۱ بیش از پنج هزار شغل در هرمزگان احیا شد /۱۲ اردیبهشت

استاندار هرمزگان گفت: سال گذشته زمینه اشتغال بکار مجدد پنج‌هزار و ۱۰۰ نفر در این استان با احیای واحدهای راکد و غیرفعال بخش کشاورزی، صنعت، معدن و صنوف تولیدی فراهم شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۰۰ احیای ۳۳ معدن غیرفعال در هرمزگان /۱۱ اردیبهشت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به اینکه احیای واحدهای معدنی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در دولت سیزدهم است، گفت: سال گذشته ۳۳ معدن غیرفعال و راکد این استان احیا و به چرخه فعالیت بازگشت.

خلیل قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احیای معادن غیرفعال هرمزگان نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۸ درصد رشد داشته است.

۱۰:۴۱ پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه «رفع تنش آبی» در چهار شهرستان هرمزگان /۹ اردیبهشت

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آبرسانی مناطق دارای تنش به عنوان یک اولویت در دستورکار دولت سیزدهم است، گفت: طرح تامین آب مناطق دارای تنش آبی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در چهار شهرستان هرمزگان درحال اجرا است.

مهدی دوستی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۲۸۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع تنش آبی در هرمزگان مصوب شده است، افزود: تاکنون ۲۶۴ میلیارد تومان برای این منظور تخصیص یافته است و رفع تنش آبی شهرستان‌های میناب، رویدر بندرخمیر، بستک و پارسیان جزو مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی به هرمزگان بوده که هم اکنون طرح تامین آب در این شهرها با پیشرفت خوبی همراه بوده و در همین راستا اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۲۳ بیشترین توسعه زیست‌محیطی هرمزگان در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است/۹ اردیبهشت

مدیر کل حفاظت محیط زیست هرمزگان با بیان اینکه بعد از دهه ۷۰ بیشترین توسعه زیست‌محیطی این استان در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، گفت: دولت مردمی با مصوبات سفرهای استانی، بیشترین کمک را به بهبود زیرساخت‌های محیط زیست هرمزگان داشت و بسیاری از چالش‌ها با این مصوبه‌ها برطرف شده است.

حبیب مسیحی تازیانی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بندرعباس، افزود: طی ۲ سال اخیر سه پاسگاه محیط‌بانی ساحلی در هرمزگان تکمیل شد و پاسگاه‌های محیط بانی سیریک و میناب نیز شروع به کار کردند که همه این موارد از مصوبات سفرهای استانی بود.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۴۰ فیلم/ در مسیر خودکفایی؛ کاهش ۲۴ درصدی واردات کالای اساسی در هرمزگان/۷اردیبهشت

دولت سیزدهم در راستای خودکفایی کالاهای اساسی، با افزایش تولیدات کشاورزی، کاهش ۲۴ درصدی واردات کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی را رقم زده است.

۱۰:۰۶ جاسک به شهرستانی ویژه در حوزه شیلات تبدیل شده است/۵ اردیبهشت

سرپرست شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه جاسک به شهرستانی ویژه در حوزه شیلات تبدیل شده است، گفت: شیلات و فعالیت‌های شیلاتی در این منطقه، محوری طلایی و استوار برای توسعه کشور و استان است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان آذرماه سال گذشته در سفر به این شهر بندری به اهمیت سواحل مَکُران در بحث تجارت دریایی پرداخته است و بیان کرده است: استعداد زیادی در سواحل مکران وجود دارد که می‌تواند این سواحل را به نقطه بسیار مهم و راهبردی اقتصادی و تجاری، گردشگری و تولید در کشور قرار دهد که نه فقط برای مردم روستاها و شهرهای منطقه بلکه برای بسیاری از مردم ما در نقاط کشور رونق ایجاد کند.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۹:۲۶ خودکفایی و افزایش تولید گندم در هرمزگان با حمایت‌های دولت/۳۱ فروردین

گندم یکی از کالاهای مهم، اساسی و قوت اصلی مردم در کشور بوده که دولت مردمی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی با اجرای کشت‌های قراردادی و خرید تضمینی، گام‌های موثری برای تولید و خودکفایی این محصول برداشته است.

دولت سیزدهم از ابتدای شروع کار خود با اجرای کشت‌های قراردادی محصولات کشاورزی از جمله گندم، توجه خاصی به تولید و ذخیره انبوه و همچنین خودکفایی این کالای اساسی و در نهایت جلوگیری از واردات آن را داشته و همواره ذخیره این کالای پرمصرف را برای روزهای حساس در اولویت قرار داده‌ است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۵۴ افزایش ۴۸ درصدی احیای معادن هرمزگان /۲۸ فروردین

استان هرمزگان که از آن به عنوان بهشت سرمایه‌گذاران و دروازه پیشرفت کشور یاد می‌شود، دارای ظرفیت‌های فراوان معدنی برای سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در راستای افزایش تولید است و طی یک سال گذشته ۴۸ درصد معادن این استان با همین هدف، احیا شده است.

هرمزگان دارای ۲۱ نوع ماده معدنی و ۳۰۰ معدن فعال با احتساب معادن شن و ماسه رودخانه‌ای است که این منطقه مستعد معدنی در زمینه بهره‌برداری و فرآوری با هدف جلوگیری از خام فروشی و در نتیجه صادرات مواد معدنی فرآوری شده به خارج از کشور نقش تعیین کننده ای دارد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۸:۵۸ توافقنامه برق‌رسانی به هشت هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان امضا شد/۲۷ فروردین

توافقنامه برق رسانی به هشت هزار هکتار از اراضی پرورش میگو در هرمزگان با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد تومان در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان عصر یکشنبه به امضا رسید.

۱۰:۵۳ نشانه‌ای از اقدام و عمل در تقویت ذخایر آبزیان خلیج فارس /۲۷ فروردین

ایجاد زیستگاه مصنوعی در دریا، راهکاری موثر برای تقویت ذخایر آبزی و فراهم کردن محیطی امن برای زادآوری، رشد و پرورش آبزیان در خلیج فارس و محدوده آب‌های ساحلی استان هرمزگان است که در دهه‌های اخیر به علت نبود اراده‌ای جدی برای پایش و بی‌توجهی به این موضوع مهم، چندان پیشرفتی نداشت.

برای رونق و تقویت آبزیان و صید انبوه آبزیان کَف‌زی، آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور در سفر به هرمزگان، مجوز ایجاد و راه‌اندازی سه مرکز تقویت ذخایر آبزیان را صادر کرد که نصب زیستگاه‌های مصنوعی یکی از مهم‌ترین این راه‌ها در راستای تقویت ذخایر آبزیان بوده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۱۶ ساختمان مرجع دریایی بندر ابوموسی ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/۲۷ فروردین

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: کار احداث ساختمان مرجع دریایی بندر ابوموسی که از اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز شده درحال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۸:۱۱ بهره برداری از ۵۰ راه روستایی شرق هرمزگان تا پایان امسال /۲۴ فروردین

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۵۰ طرح راه روستایی شرق استان تا پایان امسال احداث می‌شود که برای تکمیل این طرح‌ها ۳۱ میلیارد و ۹۶۸ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

محمدمهدی رضایی لری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل ۱۵ طرح در بشاگرد، ۱۱ طرح میناب، ۱۱ طرح جاسک، هشت طرح سیریک و پنج طرح در رودان است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۸:۴۰ هرمزگان افزایش ۲ برابری پرورش ماهی در قفس را محقق کرد/۱۹ فروردین

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم بهره‌وری کامل از مزیت‌های این استان گفت: دریا مزیت هرمزگان است و سالی که گذشت با همت و همدلی مردم و مسوولان توانستیم میزان پرورش ماهی در قفس را تا ۲ برابر افزایش دهیم.

مهدی دوستی اظهار کرد: چشم انداز پرورش و تولید ماهی در قفس استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ به گونه‌ای ترسیم شده که حداقل ۱۰ هزار تُن به ظرفیت فعلی افزوده شود.

۸:۳۱ تحقق ۵۰ هزار فرصت شغلی دستاورد دولت در هرمزگان است/۱۸ فروردین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی ایجاد ظرفیت‌های جدید شغلی که زمینه‌ساز ۵۰ هزار فرصت اشتغال در استان شده، مهم‌ترین دستاورد دولت در این منطقه است.

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون همچنین پنج بازارچه ملوانی در مناطق مختلف استان راه اندازی شده و ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن ملی با تامین ۱۰۰ درصدی زمین مورد نیاز جهت احداث واحدهای مسکونی در این استان محقق شده است.

۱۰:۵۸ چشم‌انداز دولت برای جوانان هرمزگان؛ ۱۱۵ طرح ورزشی تکمیل شد/۱۵ فروردین

همانگونه که می‌دانیم توجه به دغدغه‌های جوانانِ ورزش‌کار و آینده حرفه‌ای آن‌ها یکی از برنامه‌های دولت مردمی است، بنابراین ببینیم چگونه مسیر تحقق این وعده صادق با تکمیل ۱۱۵ طرح ورزشی در هرمزگان پیش رفته است.

خبر خوش اینکه افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های ورزشی در سال گذشته با کمک دولت و مردم موجب شد تا سرانه فضاهای ورزشی استان هرمزگان از حدود ۷۶ سانتی مترمربع در سال ۱۴۰۰ به ۸۴ سانتی مترمربع در سال ۱۴۰۱ برسد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۰:۰۳ تحقق ۹ برابری یک وعده‌ صادق در هرمزگان /۱۱ فروردین

همانطور که می‌دانیم، افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی و ایجاد اشتغال یکی از وعده‌های دولت سیزدهم بود و اینک پس از ۲ سال میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان هرمزگان نه تنها ۲ برابر بلکه ۹ برابر افزایش پیدا کرده و باید ببینیم این میزان رشد چقدر در ایجاد شغل موثر بوده است.

سرمایه‌گذاری یکی از منابع رشد اقتصادی بوده که صنعت به عنوان محل انباشت دانش و محرک رشد اقتصادی از اهمیت به سزایی برخوردار است و تداوم سرمایه‌گذاری در این بخش رشد بلند مدت را تضمین و ارزش افزوده را افزایش می‌دهد.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۱:۵۵ امسال هشت هزار واحد مسکونی تحویل مردم هرمزگان می‌شود/۹فروردین

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به احتمال نزدیک بودن سفر رییس جمهور به این استان گفت: سعی داریم تا در سفر آینده ریاست جمهور به این استان کلید هشت هزار واحد مسکونی به مردم تحویل داده شود.

پیوست زمین به محدوده شهرها در این استان در دولت دوازدهم ۳۵ هکتار بود که با برنامه ریزی وآسیب شناسی انجام شده در سال گذشته یکهزار و ۹۳۵ هکتار زمین به محدوده شهرهای هرمزگان اضافه شد که این افزایش محدوده‌ی شهرها زمین مورد نیاز بیشتر شهرهای این استان را برای احداث مسکن تامین کرد.

۹:۰۸ طرح احیای جزیره هرمز با حفظ هویت بومی و مذهبی آغاز شده است/۹فروردین

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح احیای جزیره هرمز با حفظ هویت بومی و مذهبی، گفت: مشاور طرح، کار خود را آغاز کرده اما می‌خواهیم هر دستگاهی با اختیارات کامل نهایت هنر مدیریت خود را در این جزیره به نمایش بگذارد.

مهدی دوستی در نشست بررسی طرح‌های پیشران جزیره هرمز، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر توسعه این جزیره اظهار کرد: ادای دین به شهدای والامقام جزیره هرمز و مصوبات سفر رییس جمهور به این منطقه، مسوولیت ما را سنگین تر کرده است و باید حکمرانی مطلوب را در این جزیره به نمایش بگذاریم.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۲:۴۳ فیلم| شتاب هرمزگان برای توسعه مزارع پرورش میگو /8 فروردین

مسعود بارانی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در آیین کلنک زنی ۲ هزار هکتار مزرعه میگو در میناب، گفت: با حمایت استاندار هرمزگان و سازمان شیلات ایران از ابتدای دولت سیزدهم یکهزار و ۵۰۰ هکتار مزرعه میگو در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

بارانی ضمن اینکه با ایجاد مزرعه‌های جدید، در حال حاضر هفت هزار و ۱۰۰ هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان داریم، بیان کرد: هم اکنون در بخش پرورش میگوی استان برای سه هزار نفر به صورت مستقیم و هفت هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

آنچه گذشت؛ همپای هم با اقدامات پیشرفت‌محور خدمتگذاران در هرمزگان

۱۳:۲۹ استاندار: ۲ هزار و ۲۰ طرح نیمه‌تمام هرمزگان امسال تعین‌تکلیف می‌شود/۷فروردین

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰ طرح نیمه‌تمام این استان امسال تعین‌تکلیف می‌شود، گفت: تشکیل «میز تصمیم» یکی از برنامه‌های مهم استان در سال‌جاری برای حل و فصل امور معطل مانده در دستگاه‌های اجرایی است.

۱۲:۳۸ حد نگاری ۴۸ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی هرمزگان در دولت سیزدهم/۶ فروردین

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: ۴۸ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدنگاری و سند آن صادر شد که ۳۹ درصد رشد داشته است.

عباس مویدی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، با اشاره به اینکه استان هرمزگان در مجموع دارای ۱۸۳ هزار هکتار سطح کشاورزی واجد شرایط اخذ سند حدنگار است، افزود: از این میزان۵۳ هزار هکتار واگذاری در قالب کمیسیون طرح‌های کشاورزی با رعایت قانون افزایش بهره وری تابع شرایط خاص خود است که پس از پیشرفت کامل طرح مشمول اخذ سند می‌شوند.

۱۷:۲۴مهمترین برنامه هرمزگان در سال ۱۴۰۲، آماده‌سازی بسته سفر رییس‌جمهور است/۳ فروردین

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌های مهم استان در سال جدید گفت: آماده‌سازی بسته سفر رییس جمهور به استان و ترسیم ۵۰ طرح پیشران در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های سال‌جاری است.

افزون بر ۲۰۷ شامل ۲۴ کلان برنامه ملی در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای سال ۱۴۰۲ تدوین شده که می‌تواند به رشد اقتصادی استان با افزایش سرمایه گذاری کمک کند.

نظر شما