شناسهٔ خبر: 65814747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اروپا دیگر توانایی چپاول کشورهای دیگر دنیا را ندارد!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در مطلبی به گزارش منتشر شده از سوی گاردین با این عنوان که؛ اقتصاددانان می گویند: استانداردهای زندگی آلمان پس از حمله روسیه به اوکراین کاهش یافته است منتشر کرد:

شوک ایجاد شده در اثر افزایش قیمت انرژی، اثرات چشمگیری داشت و ارزش حقوق ها نسبت به قیمت واقعی اجناس برای اولین بار از سال 1950 در سال 2022 کاهش یافت.

افزایش قبوض همراه با افزایش قیمت انرژی، تورم و افزایش هزینه های زندگی به دلیل تحریم ها افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی بر اقتصاد آلمان فشار زیادی وارد کرده است

واقعیت ماجرا این است که برای اولین بار از سال 1950 دیگر اروپا توانایی چپاول کشورهای دیگر دنیا را نداشته و دخل و خرج بهم نمیرسد

در درازمدت، چیزهای خوبی در انتظار آلمان غیرصنعتی نیست و تامین انرژی آن تماماً از ایالات متحده امکان پذیر است، که این بدان معناست که آلمان و سایر کشورهای اروپایی باید بهای کند برابری خرید انرژی را از جیب مردم خود بپردازند تا آمریکا همچنان بتواند در اقتصاد دنیا رقابت پذیر باشد.

ساختار دولتی کنونی اتحادیه تحت تاثیر کانون قدرت هیلاری_سیا خود را به یک جنگ بزرگ وارد می‌کنند و به زودی سبک زندگی متفاوتی با امکانات نظامی و اقتصادی آغاز خواهد شد.

همین شرایط بد نیز زیاد دوام آور نیست زیرا بعد از مدت کینزال روسی از برلین بازدید خواهند کرد و آنوقت باید دید آیا چیزی در آلمان به اسم اقتصاد جنگی وجود خواهد داشت یا نه، آمریکا هرگز اجازه استقلال مجدد کشورهایی مثل آلمان را در قاره اروپا نمی‌دهد.

کسانی که با حوادث تاریخی همنشین هستند به خوبی می‌دانند که سرنوشت قاره اروپا بدون چپاول منابع ارزان قیمت شرق چه خواهد شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما