شناسهٔ خبر: 65809350 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

مشکلی در تامین سوخت گردشگران نوروزی نداریم

مهدی ارجمند

معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما توصیه می‌کنیم مردم در مصرف رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، جلیل سالاری معاون وزیر نفت امروز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳، در بازدید از تاسیسات نفتی و مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در سوادکوه اظهار کرد: به لحاظ تامین ذخیره سوخت بنزین خودروها مشکلی نداریم اما از گردشگران و مسافران نوروزی می‌خواهیم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

معاون وزیر نفت با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی در استان های شمالی افزود: با توجه به اینکه اوج سفرهای نوروزی در شمال کشور اتفاق می‌افتد، باید برای ذخیره سوخت خصوصا بنزین تمهیدات لازم را انجام دهیم.

او ادامه داد: تحویل سه میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌ها در بازه زمانی اسفند یکی از کارهایی بود که انجام شد.

سالاری اظهار کرد: بنزین سهمیه فروردین خودروهای شخصی به کارت صاحبان خودرو واریز شد و انتظار داریم مسافران عزیز از کارت خود برای سوختگیری استفاده کنند و به موازات آن از کارت جایگاه‌ها درخواست سوخت داشته باشند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: کارت سوخت به میزان کافی در جایگاه‌ها وجود دارد و در جلسه‌ای که با انجمن صنفی جایگاه داران داشتیم برای تأمین شبانه روزی سوخت، برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرفت.

او یادآور شد: با توجه به مصرف ۱۵۲ میلیون لیتری سوخت در روز گذشته که یک رکورد محسوب می‌شود، مسافران عزیز در مصرف سوخت مدیریت کنند تا این ایام را بدون مشکل سپری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما