شناسهٔ خبر: 65807649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد؛

بازدیدهای شبانه روزی از مراکز درمانی البرز در تعطیلات نوروز

کرج- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از بازدیدهای شبانه روزی از مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به منظور ارزیابی شاخص‌های خدمات رسانی آنها به مردم خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیر عباس واعظی در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: پیش از آغاز تعطیلات و نیز در تعطیلات نوروزی، با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به مراجعان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز بازدیدهای مؤثری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان انجام داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بر سرکشی‌های مداوم و رصد لحظه‌ای مراکز درمانی مطرح کرد: از برخی مراکز تا سه بازدید هم انجام شده و اولویت، تعیین تکلیف بیماران پذیرش اورژانس (زیر ۱۲ ساعت) بوده است.

وی گفت: حضور تیم مدیریتی بیمارستان، پزشکان مقیم و انکال و ویزیت در اولین ساعت صبح، تکریم ارباب رجوع، حضور دو پزشک در درمانگاه اورژانس در ساعات شلوغی به صورت همزمان، بهداشت اورژانس، سرویس‌های بهداشتی و تخت‌ها، وضعیت غذا، اعزام‌های بین بیمارستانی و خدمات پاراکلینیک فعال از جمله شاخص‌های مهمی است که در بازدیدها ارزیابی می‌شود.

واعظی افزود: نتایج ارزیابی به صورت کتبی به بیمارستان ابلاغ می‌شود و آن مرکز موظف به رفع نقاط ضعف حداکثر تا ۲۴ ساعت است و جهت رفع نواقص مجدداً بازدید انجام خواهد شد. از ۲۹ اسفند ماه بیمارستان‌های امام علی، شهید مدنی، کمالی، شهید سلیمانی، شهید رجایی، امام جعفر صادق (ع)، فاطمه الزهرا (س)، امام حسن مجتبی (ع)، ثارالله و تعدادی مراکز خصوصی و درمانگاهی بازدید شدند و روزانه در قالب چندین تیم نظارتی بازدیدها تا پایان طرح سلامت نوروزی ادامه دارد.

نظر شما