شناسهٔ خبر: 65807255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سال ۱۴۰۲ بیشتر از همیشه بیمار بودم

دوومیدانی از بی‌ثباتی آسیب دید

قهرمان پرتاب دیسک ایران در بازیهای آسیایی هانگژو اعتقاد دارد فدارسیون دوومیدانی در سالی که گذشت با وجود کسب مدال‌های ارزشمند در مسابقات به دلیل جابجایی مدیران آسیب دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بازی‌های آسیایی هانگژو با اتفاقات خوبی برای حسین رسولی همراه بود. درحالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند احسان حدادی پر افتخارترین ملی پوش پرتاب دیسک ایران در این بازی‌ها پنجمین طلای خود را کسب خواهد کرد و حضور رسولی در این بازی‌ها صرفا قرار است یک دست گرمی برای سایر رویدادها باشد اما عکس همه اینها رخ داد و رسولی در یک حرکت غیر منتظره با پرتاب ۶۲٫۰۴ بالاتر از احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن قرار گرفت و مدال طلای این مسابقات را از آن خود.

سعی کردم از حاشیه دور باشم

رسولی در گفت وگو با درخصوص ارزیابی خود از شرایط دوومیدانی در سالی که گذشت، اظهار داشت: برای خودم سال خوب و البته سختی بود. در سالی که گذشت بیشتر از همیشه بیمار بودم و مدام با سرماخوردگی سر کردم اما این شرایط هم باعث نشد از برنامه‌هایم عقب بیفتم. بیشتر روزها را در تهران بودم و تمرین کردم که در نهایت موفق شدم مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را به دست بیاورم. برای خودم کسب این مدال شیرین‌ترین اتفاق سال بود.

 

وی افزود: هر چند بعد از بازی‌های آسیایی دچار یکسری حواشی شدیم اما تلاش کردم برای رسیدن به اهدف بلند مدتم از کنار این موضوعات عبور کنم. تمرینانم را دوباره از سر گرفتم. هدفم کسب سهمیه المپیک است که امیدوارم بتوانم در سال جدید به این هدفم دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی غرب آسیا که ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد نخستین برنامه من برای کسب ورودی المپیک خواهد بود. البته مسابقات دیگری را هم در برنامه دارم مانند رقابت‌های جام رمضان تا بتوانم برای بازی‌های المپیک پاریس ورودی بگیرم.

فرقی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون باشد

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان در ادامه با اشاره به بی ثباتی فدراسیون در ۱۴۰۲ گفت: وقتی یکی فدراسیون از نظر مدیریتی ثبات نداشته باشد خیلی هم نمی‌شود از ورزشکاران آن رشته انتظار مدال و یا موفقیت در مسابقات را داشت. متاسفانه دوومیدانی درسالی که گذشت یک رئیس و ۲ سرپرست را به خود دید. این جابجایی‌ها حتما به یک رشته المپیکی ضربه می‌زند هر چند که دوومیدانی واقعا سال خوبی را پشت سرگذاشت اما امیدوارم در سال آینده تکلیف ریاست فدراسیون هم مشخص شود.

هر کسی رئیس شود باید از ورزشکاران حمایت کند

رسولی در واکنش به حضور احسان حدادی چهره شناخته شده دوومیدانی ایران در انتخابات این فدراسیون، گفت: برای من فرقی ندارد چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شود چون باید از ورزشکاران این رشته و از جمله خود من حمایت کند. امیدوارم فقط شخصی در راس امور قرار بگیرد که دلش برای دوومیدانی بسوزد. دوومیدانی خیلی مظلوم شده است ما دیگر در این رشته ورزشکاری نداریم که بخواهد برای ما در بازی‌های المپیک مدال بگیرد. امیدوارم فردی رای بیاورد که بتواند این شرایط را سر و سامان بدهد.

نظر شما