شناسهٔ خبر: 65806071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

از کمک به خانواده های نیازمند تا دست یاری به سوی مردم سیل زده

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از تهیه و توزیع گوشت قربانی جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان در سرخه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رزمایش کمک های مومنانه با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند راه اندازی شده و بهترین فرصت برای مومنان است تا در ماه ضیافت الهی به کارهای خیر بپردازند.

زهرا ادهم از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای شرکت در کارهای خداپسندانه و کمک‌های مومنانه است و امام صادق (ع) می‌فرماید در ماه مبارک رمضان خداوند در پی یاری مؤمن است تا وقتی که مؤمن نیز در پی یاری برادر خویش باشد.

او افزود: برکات و توجهات خداوند متعال در این ماه پرفضیلت به بندگانش بسیار است چرا که تمامی مؤمنان به میهمانی خداوند دعوت بوده و از رحمت و مغفرت الهی بهره مند می‌شوند.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه ادامه داد: در این راستا با یاری خیرین، تهیه و توزیع ۲۰ بسته گوشت توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام و بین نیازمندان در محله توزیع شد.

گفتنی است همزمان با وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، مبلغ 7 میلیون و 500 هزار ریال کمک نقدی جهت کمک به سیل زدگان این منطقه توسط جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه جمع آوری و به حساب موردنظر واریز شد.

 

نظر شما