شناسهٔ خبر: 65793104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

تامین آب پایدار و توسعه آموزش اولویت استان بوشهر در سال جدید است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تامین آب پایدار، توسعه زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی، راه‌ها و ... از اولویت‌های استان بوشهر در سال جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر سه‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار کرد: در سال آینده نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش در استان بوشهر خواهیم داشت و طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از همه راهکارها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش بیان کرد: توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های این حوزه از جمله تجهیز مدارس و تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در حال اجرا خواهیم داشت.

استاندار بوشهر افزایش منبع ذخیره آب در شهرها و روستاها را از دیگر اولویت‌های استان بوشهر ذکر و خاطرنشان کرد: تجهیز و تکمیل منابع آب، تقویت شبکه برق‌رسانی در شهرها و روستاها و تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام در حوزه آبرسانی باید در اولویت قرار گرفته و منابع اعتباری آن تأمین شود.

وی با تأکید بر تسریع در نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های برق خورشیدی اضافه کرد: در جذب منابع اعتباری ملی و تبصره ۱۸ از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

محمدی‌زاده تأمین تجهیزات پزشکی و تشخیصی بیمارستان‌های استان را در اولویت دانست و بیان کرد: بیمارستان‌های استان بوشهر از نظر تجهیزات درمانی و تشخیصی در وضعیت نامناسب قرار دارند که باید اعتبار لازم برای تجهیز، نوسازی و تعمیر بیمارستان‌های در نقاط مختلف استان تأمین شود.

وی تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: ایمن‌سازی جاده‌ها و تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های راهسازی باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و اعتبار آن تخصیص داده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تکمیل جاده دالکی به کنارتخته، بردخون به دیر، آبدان به دوراهک، گردنه عامری به ورودی دیلم گفت: تأمین منابع اعتباری این طرح‌ها باید پیگیری و تخصیص یابد.

نظر شما