شناسهٔ خبر: 65786040 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان خبر داد

اجرای دعاهای تصویری روزانه ماه رمضان با نوای کارکنان شهرداری اصفهان

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان گفت: دعاهای تصویری روزانه ماه مبارک رمضان با نوای کارکنان شهرداری این کلان‌شهر اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدحسن غضنفری‌هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه زنده رادیویی در استودیو صدای شهر و استقرار گویندگان آن در باغ فدک و پخش همزمان در ناژوان، صفه، شهر رویاها و باغ گل‌ها اظهار کرد: بسته ویژه اطلاع‌رسانی به‌صورت روزانه در رادیو صدای شهر برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این رادیو روزانه از بیست‌ونهم اسفند سال جاری تا سیزدهم فروردین سال آینده از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور گویندگان رادیو و مسؤولان شهری به اجرای برنامه می‌پردازد.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه این دومین سالی است که رادیو اینترنتی صدای شهر به فعالیت می‌پردازد، تاکید کرد: محورهای موضوعی این برنامه در ایام نوروز اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادها، معرفی جاذبه‌های گردشگری و سنت‌ها و آداب شهر، اعلام وضعیت ترافیکی شهر، گفت‌وگو با مسئولان ستاد خدمات سفر شهر، ادعیه ماه مبارک رمضان و اجرای مسابقات زنده است.

غضنفری گفت: شهروندان اصفهانی نیز می‌توانند این برنامه رادیویی را از اپلیکیشن «اصفهان من» به‌صورت آنلاین گوش کنند.

وی با اشاره به ضرورت تهذیب و تزکیه نفس در ماه مبارک رمضان ادامه داد: با توجه به ضرورت این موضوع، در مجموعه کلیپ‌های ویژه این ماه، دعاهای تصویری روزانه ماه مبارک رمضان به همراه متن دعا و ترجمه ادعیه روزانه تقدیم شهروندان شد.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دعاهای تصویری روزانه ماه مبارک رمضان با نوای کارکنان شهرداری این کلان‌شهر اجرا می‌شود.

غضنفری با اشاره به ویژگی خاص این کلیپ‌ها گفت: این دعاها توسط کارکنان شهرداری در ۳۰ نقطه از شهر از جمله میدان امام خمینی (ره)، کوه صفه، مترو، گلستان شهدا، تخت فولاد و دیگر اماکن خوانده شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند این کلیپ‌ها را از بسترهای اینترنتی شهرداری این کلان‌شهر دنبال کنند.

نظر شما