شناسهٔ خبر: 65774145 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴ اعلام شد

طاهره مرادی

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، براساس برنامه زمانی فرآیندهای مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ در طی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ از ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد و این آزمون پنج‌شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ نیز از نیمه دوم اسفندماه سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و در نهایت در  روزهای پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم تیرماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۴ نیز از ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا پنجم آبان‌ماه ادامه دارد و در نهایت آزمون دکتری ۱۴۰۴ در عصر روز پنج شنبه دوم اسفندماه سال آینده برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز همزمان با آزمون دکتری در سه نوبت صبح و عصر روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ و همچنین صبح روز جمعه سوم این ماه برگزار می‌شود همچنین ثبت‌نام پذیرش با آزمون و بدون آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی نیز در مرحله اول از ۲۵ خردادماه ۱۴۰۴ آغاز و تا ۳۱ این‌ماه ادامه دارد و مرحله دوم رشته‌های با سابقه تحصیلی نیز از دوم شهریورماه ۱۴۰۴ آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد. در نهایت آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۴روز جمعه هفتم شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

در نهایت پذیرش رشته‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مرحله اول از ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه این ماه ادامه دارد و پذیرش مرحله دوم یعنی برای رشته‌های باسوابق تحصیلی نیز از دوم شهریورماه ۱۴۰۴ آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد و در نهایت این آزمون روز جمعه هفتم ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما