شناسهٔ خبر: 65766331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي :در چهارسال گذشته نتايج تاريخي را بدست آورديم

صاحب‌خبر -
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي :در چهارسال گذشته نتايج تاريخي را بدست آورديم
خبرگزاری آریا - اسبقیان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران جانباز و توان‌یاب اظهار داشت : فرهنگ و ورزش قهرمانی دوبال پرواز برای موفقیت هستند، امروز تمام دستاوردهای ما نتیجه همسویی این دوبال در فدراسیون بوده است.

به گزارش خبرگزاری آریا فدراسیون جانبازان و توان یابان اسبقیان در مراسم معارفه رئیس فدراسیون، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: زمانی که در مجمع به عنوان رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان انتخاب شدم با خداوند متعال و شهید گمنام آرمیده در فدراسیون عهد کردم با تمام وجودم درخدمت ورزشکاران این حوزه باشم.
وی ادامه داد: خداراشاکرم با توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار(علیهم السلام) و تلاش شما همکاران، اعضای هیئت رئیسه، روسای هیئت های استانی توانستیم موفقیت های زیادی را در رویدادهای مهم بین المللی از جمله پارالمپیک توکیو، بازی های پاراآسیایی بحرین و هانگژو رقم بزنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادامه داد: در طول این چهارسال نتایج تاریخی را بدست آوردیم و در مسابقات جهانی و آسیایی ورزشکاران ما خوش درخشیدند.
وی در ادامه اعلام‌ کرد: این فدراسیون علاوه بر بعد ورزش قهرمانی، در بخش فرهنگی نیز توانست در بین تمام فدراسیون های ورزشی در جایگاه نخست قرار بگیرد که بسیار ارزشمند است.
اسبقیان افزود: معتقدم بخش فرهنگی و ورزش قهرمانی دوبال پرواز موفقیت هستند که امروز تمام دستاوردهای ما نتیجه همسویی این دوبال در فدراسیون بوده است.
وی افزود: علاوه بر موفقیت های کسب شده، با حمایت هاشمی وزیر ورزش و جوانان کفپوش سالن بسکتبال فدراسیون تعویض شد، بسیار اقدام ارزشمندی بود که با حمایت وزارت ورزش و جوانان توانستیم فضا را برای تمرین ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مهیا کنیم.
رئیس فدراسیون گفت: امروز به دور از هر نگرانی فدراسیون را به دکتر کوهپایه زاده تحویل می دهم چرا که ایشان فردی متعهد، متخصص و توانمند است و به طور حتم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون را در مسیر موفقیت حفظ خواهد کرد.
وی در پایان افزود: در خاتمه از همه همکاران خدوم و پرتلاش تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه تلاش‌ها مورد قبول حضرت حق واقع شود.

نظر شما