شناسهٔ خبر: 65763677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ذوب آهن خوب شروع کرد اما تمام نه؛

مس رفسنجان ۲-۲ ذوب آهن، محرم همچنان بباز نیست

دیدار مس رفسنجان و ذوب آهن با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن در شهدای رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و این جدال اگر چه با ۴ گل همراه بود که سهم هر دو تیم ۲ گل بود.

در آغاز بازی، ذوب آهن موفق شد از اشتباهات خط دفاعی مس نهایت استفاده را ببرد و خیلی زود ابتدا فریبرز گرامی گلزنی کرد و پس از آن رامین سلیمان‌زاده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

ویدئو: 327715

در ادامه نیمه نخست پیش از پایان ۴۵ دقیقه اول، جلال الدین علی‌محمدی روی یک کار تیمی از پشت محوطه جریمه ذوب آهن یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما این پایان کار نبود؛ فشار بازیکنان مس رفسنجان در نیمه دوم بیشتر شد ولی مقاومت ذوبی‌ها مانع از این اتفاق شده بود که در نهایت محبی موفق شد گل دوم و تساوی را به ثمر برساند.

با تساوی در این دیدار، دو تیم سال ۱۴۰۲ را به پایان رساندند و محرم نویدکیا توانست در ادامه عملکرد درخشان خود در بازگشت به لیگ برتر، همچنان بدون شکست باقی بماند.

با این تساوی ذوب آهن ۲۷ امتیاز شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت و مس رفسنجان هم با ۲۵ امتیاز در رتبه دهم همسایه شمس آذر قزوین شد.

تقویم هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۸:۴۵؛ ذوب آهن اصفهان - مس رفسنجان
ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
سوت تیم داوری: روح‌اله شریفی؛ کمک‌ها: فرهاد مروجی، سعید زیبا و سیدحسین حسینی؛ ناظر: یداله جهانبازی

مس رفسنجان ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک (46- داوود نوشی صوفیانی)، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (76- مهدی ترکمان)، محمد اکبری (64- سعید واسعی)، محمد مهدی محبی (88- عرفان شهریاری) و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

ذوب آهن ترکیب ذوب آهن:
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح (2+90-دانیال ایری)، فردین یوسفی، گریگول چابرادزه (77- سعید کریمی)، مهرداد رضایی (۴۶-پویا مختاری)، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمدجواد محمدی (84- محسن آذرباد)
سرمربی: محمد ربیعی+

کارت زرداخطارها:
ذوب آهن: فریبرز گرامی (22) گریگول چابرادزه (۶۷) پویا مختاری (۷۰)
مس رفسنجان: حسن جعفری (82) امید لطیفی (2+90)

توپ گلشرح گل:
مس رفسنجان صفر - یک ذوب آهن (دقیقه 4: فریبرز گرامی): موقعیتی که بازیکنان ذوب آهن از سمت چپ ایجاد کردند پس از ارسال جواد محمدی با دفع ناقص علی عدنان همراه شد و مدافع عراقی توپ را برای گرامی کاشت تا مهاجم ذوبی‌ها به سادگی دروازه لک را باز کند.

ویدئو: 327683

مس رفسنجان صفر - دو ذوب آهن (دقیقه 14: گل‌به‌خودی رامتین سلیمان‌زاده): پس از اشتباهی که علی عدنان انجام داد این بار نوبت به اشتباه دیگر مدافع مسی‌ها رسید؛ نفوذ رضایی به داخل محوطه جریمه با اشتباه رامتین سلیمان زاده به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

ویدئو: 327686

مس رفسنجان یک - دو ذوب آهن (دقیقه 41: جلال الدین علی‌محمدی): مقاومت ذوبی‌ها به پایان رسید. ابتدا محبی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و پس از آن ارسال او با اثرگذاری منتظر محمد، در پشت محوطه جریمه به فرشید باقری رسید که او جلال الدین را صاحب توپ کرد و شلیک علی محمدی در کنج دروازه فروزان قرار گرفت.

ویدئو: 327695

مس رفسنجان دو -دو ذوب آهن (دقیقه 78: محمدمهدی محبی): در موقعیتی تک به تک روی بازیسازی از عقب زمین نارنجی پوشان، اثرگذاری شهباززاده توپ را به محبی رساند و مهاجم مسی‌ها در تک با تک با فروزان گل دوم مس را به ثمر رساند.

ویدئو: 327710

کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۲: پرتاب اوت قریشی با خروج حامد لک همراه شد اما اشتباه مدافعان مس یک موقعیت ایده‌آل را به ذوبی‌ها داد. در این موقعیت رضایی می‌توانست دروازه را باز کند اما پیش از ضربه سر او، به سود مس اعلام خطا صورت گرفت تا یک موقعیت خطرناک از این تیم دور شود.
دقیقه ۱۸: کرنر ارسال شده مسی‌ها توسط منتظر محمد، به سلیمان‌زاده رسید، اما ضربه او توسط مدافعان ذوب آهن دور شد.
دقیقه ۳۸: بازی روندی پایاپای پیش گرفته و فشار تیم مس روی دروازه ذوب آهن با مقاومت خط دفاعی ذوبی‌ها روبرو شده است.
دقیقه 3+45: ضربه از راه دور شهباززاده با مهار محسن فروزان همراه شد تا همچنان نتیجه ۲ بر یک باقی بماند.
دقیقه ۶۷: دو تیم اغلب در میانه زمین درگیر هستند و شاهد موقعیت خاصی نبودیم.
دقیقه ۷۱: ضربه واسعی به شکلی خطرناک از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.

حواشی:
بولت پرسپولیساین دیدار با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد!
بولت پرسپولیسمنتظر محمد پس از عملکرد ضعیفی که داشت در هنگام تعویض بطری آب را به رختکن کوبید.

نظر شما