شناسهٔ خبر: 65763441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقام بازی رفت گرفته شد

شمس آذر صفر - تراکتور دو: با شرکت رحمان بی‌رحم!

تراکتور در ادامه روزهای خوبش در لیگ موفق شد با یک پیروزی شیرین در قزوین با روحیه مناسب به تعطیلات برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم شمس آذر قزوین و تراکتور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تی‌تی‌ها خاتمه پیدا کرد.
تراکتور دیدار را تهاجمی آغاز کرد و با گلی که سیدمهدی حسینی روی پاس رحمان جعفری به ثمر رساند، مزد زحمات خودشان را گرفتند و پس از آن فشار تیم میزبان بی‌فایده بود.
تیم شمس آذر در نیمه دوم فشار حملات خود را بیشتر کرد اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم مشهود بود. در نهایت پیش از پایان بازی در دقیقه ۹۰+۵ کار فوق‌العاده هاشم‌نژاد، با ضربه رحمان جعفری همراه شد تا مهاجم تراکتور این بار دروازه تیم سابقش را باز کند و تیمش را به پیروزی ۲ بر صفر برساند.
تراکتور حالا با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و فاصله ۵ امتیازی خودش با پرسپولیس را حفظ کرد. شمس آذر قزوین هم با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول همسایه مس رفسنجان شد.

ویدئو: 327719


تقویمهفته بیست ‌و یکم لیگ برتر فوتبال ایران؛ یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۹؛ شمس‌آذر - تراکتور
پاس گلورزشگاه سردار آزادگان قزوین
سوتتیم داوری: مرتضی منصوریان؛ امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی، شاهین یزدانی؛ ناظر: ابوطالب طاهریان


شمس آذرترکیب شمس آذر قزوین:
مهدی محمدی (محمد پاپی 45")، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی، فراز امامعلی (سجاد بازگیر 68")، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علیرضا جعفرپور، صادق بوصبیح، امیر شبانی و علی آزادمنش.
سرمربی: سعید دقیقی

تراکتورترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری (محمد آقاجانپور 80)، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی (سیدمحمد حسینی 80)، میلوش دلتیچ (مهدی هاشم‌نژاد 60)، امیرحسین حسین‌زاده ( سعید کریم آذر 71) و رحمان جعفری
سرمربی: پاکو خمس

توپ گلشرح گل: شمس آذر ۰- تراکتور ۱ (سیدمهدی حسینی، دقیقه ۲۴): حرکت تهاجمی بازیکنان تراکتور از سمت راست توسط رحمان جعفری هدایت شد و ارسال این بازیکن به داخل محوطه جریمه به حسینی رسید و هافبک قرمز‌ها به سادگی با پای راست خود دروازه را باز کرد.

ویدئو: 327691

شمس آذر ۰-۲ تراکتور (رحمان جعفری دقیقه 5+90): روی کار درخشان هاشمی‌نژاد، تراکتوری‌ها صاحب موقعیت شدند و نفوذ این بازیکن از بین ۴ مدافع شمس آذر، همه کار را برای جعفری تمام کرد و رحمان صرفا ضربه پایانی را وارد دروازه تیم سابقش کرد.

 

ویدئو: 327716

کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ۱: اشتباه بازیکنان شمس آذر در امر دفاع موجب غافل‌گیری این تیم شد و جعفرپور خوش‌شانس بود که ضربه از راه دور دلتیچ از پشت محوطه جریمه، راه به دروازه نبرد.

دقیقه ۸: تیم شمس آذر به شدت تحت فشار چهره‌های تهاجمی تراکتور است، اما مدافعان شمس آذر تا کنون مقاوم عمل کرده‌اند.

دقیقه ۱۸: شمس آذر توانسته فشار این تراکتور را مدیریت کند و حالا این بازیکنان تیم میزبان هستند که تی‌تی‌ها را تحت فشار گذاشته‌اند.

دقیقه ۳۱: اشتباه جعفرپور می‌توانست برای او گران تمام شود و پاس رو به عقب رضایی، در دروازه قزوینی‌ها قرار بگیرد.

دقیقه ۳۹: موقعیت تک به تک عیسی مرادی با تکل عارف آقاسی همراه شد تا یک موقعیت ایده‌آل از شمس آذر گرفته شود و به سود این تیم کرنر اعلام شود.

دقیقه ۴۲: شلیک خطرناک رحمان جعفری با مهار بسیار زیبای علیرضا جعفرپور راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۰: دو تیم اغلب در میانه زمین درگیر هستند و شاهد موقعیت خاصی نبودیم.

دقیقه ۷۶: شمس آذر فشار زیادی روی محوطه جریمه تراکتور آورده اما شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی امنیت آسمان محوطه تراکتور را برقرار کرده‌اند.

کارت زرد کارت‌های زرد:

محمد نادری (40)

عارف آقاسی (60)

فراز امامعلی (62)

شجاع خلیل زاده (79)

سعید کریم‌آذر (6+90)

بولت پرسپولیسحواشی:

مهرداد کریمیان یکی از اعضای کادرفنی شمس آذر با کارت زرد داور روبرو شد.

بهترین بازیکن: رحمان جعفری ستاره جدید تراکتور است. او امروز گل اول را ساخت و گل دوم را به ثمر رساند تا یکی از مدعیان اصلی آقای گلی هم باشد. حرکت او بعد از گلزنی و سکوتش مقابل هواداران تیم سابقش جالب توجه بود.

بولت پرسپولیساتفاق ویژه: تراکتور در ادامه روزهای خوب خود موفق شد انتقام شکست دور رفت را از حریف سرسخت خود در قزوین بگیرد و نشان بدهد تیمی است با آرزوهای بزرگ برای پایان فصل در دو جام.

نظر شما