شناسهٔ خبر: 65763270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

این خبر به‌روزرسانی شده است

نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس برد، استقلال همچنان صدرنشین

نیما علیپور

لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تمام دیدارهای هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار شد که از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، مس رفسنجان و ذوب‌آهن و نیز سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز سه دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد، شمس‌آذر قزوین و تراکتور برگزار شد. آخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۲۱ بین دو تیم هوادار و استقلال انجام شد.

با نتایج رقم خورده استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان با ۴۶، ۴۳، ۳۵ و ۳۴ امتیاز در رده اول تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نتایج بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

پرسپولیس ۲ - ۰ پیکان (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق ۳۹ و ۵۳ برای پرسپولیس

شرح گل‌ها: پس از آنکه ریگی توانست با اشتباه محاسباتی بازیکن پیکان یک پنالتی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی با یک ضربه مطمئن گل اول سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند. در دقیقه ۵۳ نیز این مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس توانست ارسال خوب مهدی ترابی را با یک ضربه سر در نزدیکی محوطه شش قدم راهی دروازه پیکان کند.

آلومینیوم اراک ۱ - ۰ نساجی مازندران (نتیجه نهایی)

گل‌ها: امیر نوری

شرح گل‌ها: آلومینیوم اراک در دقیقه ۴۴ توسط امیر نوری با یک سوپرگل توپ ارسالی را به تور دروازه نساجی چسباند. نوری با یک والی زیبا توپ را روانه دروازه حریف کرد که پس از اصابت به تیرک دروازه اولین گل این دیدار به ثمر رسید.

مس رفسنجان ۲ - ۲ ذوب‌آهن (نتیجه نهایی)

گل‌ها: فریبرز گرامی و رامتین سلیمان زاده (گل‌به خودی)  برای ذوب‌آهن

شرح گل‌ها: ذوب‌آهن در دقیقه سوم این مسابقه توانست از توپ ارسالی به درون محوطه جریه مس رفسنجان استفاده کند و فریبرز گرامی پس از دفع توپ اشتباه مدافع مس، گل اول این دیدار را به ثمر برساند. ذوب‌آهنی‌ها در دقیقه ۱۵ اما توپ را از سمت راست به روی دروازه مس رفسنجان ارسال کردند که با اشتباه مهلک رامتین سلیمان‌زاده دروازه این تیم به اشتباه باز شد و ذوب‌آهن به گل دوم خود رسید.

دو گل ذوب‌آهن در نیمه نخست بی پاسخ نماند و مسی‌ها در دقیقه ۴۲ توانستند با شوت زیبا و دقیق جلال الدین علی محمدی به گل اول خود برسند. در ادامه نیز  محمدمهدی محبی با پاس گل سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۶ پس از دریبل مدافع حریف در یک شرایط سخت توانست گل دوم مس رفسنجان را به ثمر رساند.  

سپاهان ۲ - ۰ گل گهر سیرجان (نتیجه نهایی)

گل‌ها: رضا شکاری و کاوه رضایی برای سپاهان

شرح گل‌ها: فرشاد احمد زاده با یک توپ ربایی هوشمندانه و یک پاس زیبا، رضا شکاری را در دقیقه شش در موقعیت خوبی گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده به تیم قبلی خود گلزنی کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶+۹۰ پس از توپ ربایی امید نورافکن از بازیکن حریف، او تا دروازه حریف پیش رفت و ضربه خود را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که توسط دروازه‌بان دفع شد اما در ریباند این کاوه رضایی بود که گل دوم سپاهان را به راحتی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

ملوان ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمدرضا سلیمانی

شرح گل‌ها: شاگردان مهدی تارتار در دقیقه ۶۷ توانستند توسط محمدرضا سلیمانی به گل اول خود دست یابند؛ این بازیکن پس از اشتباه مدافع حریف در دفع توپ، با دریافت یک پاس در عمق زیبا پس از یک چرخش و ضربه‌ای منحصر به فرد گل اول قوهای سپید را به ثمر رساند.

استقلال خوزستان ۰ - ۰ فولاد (نتیجه نهایی)

گل‌ها: -

شرح گل‌ها: -

شمس‌آذر قزوین ۰ - ۲ تراکتور (نتیجه نهایی)

گل‌ها: مهدی حسینی و رحمان جعفری برای تراکتور

شرح گل‌ها: مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ توانست پاس کات بک رحمان جعفری را با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کند و اولین گل شاگردان خمس در خانه حریف را به ثمر برساند. تراکتوری‌ها اما در دقیقه ۵+۹۰ هم دست از کار نکشیدند و رحمان جعفری که هفته قبل نیز برای این تیم‌ گلزنی کرده بود موفق شد گل دوم تراکتوری‌ها را روانه دروازه حریف کند.

هوادار ۰ - ۱ استقلال (نتیجه نهایی)

گل‌ها: آرمین سهرابیان برای استقلال

شرح گل‌ها: در ثانیه‌های آغازین این دیدار، توپ ارسالی از سوی جلالی با ضربه سر آرمین سهرابیان به گل تبدیل شد تا شاگردان نکونام در ورزشگاه دستگردی به اولین گل خود مقابل شاگردان مسعود شجاعی دست یابند.

این گزارش به روز رسانی شده است.

نظر شما