شناسهٔ خبر: 65755016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان

کارشناس امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق محروم در نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

صاحب‌خبر -

اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام ایمان کسایی به خبرنگار ما گفت: بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی شامل حدود ۱۰۰ مبلغ زن و ۴۰۰ مبلغ زن مرد به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان خوزستان اعم از؛ روستاها، مناطق عشایری و حاشیه شهر‌ها اعزام شده اند.


وی محوریت برنامه‌های این مبلغان را اجرای طرح زندگی با آیه‌ها و حفظ ۳۰ آیه از قرآن کریم از کتاب مسطورا عنوان کرد و افزود: مبلغان در قالب این طرح به تبیین و تفسیر آیه‌های قرآن با بهره گیری و برداشت کتاب طرح کلی اندیشه مقام معظم رهبری می‌پردازند.


حجت الاسلام کسایی با بیان اینکه اجرای طرح تبیین و تفسیر آیه‌ها منتج به حفظ آیه‌ها خواهد شد، ادامه داد: مخاطبین این طرح عموم مردم و محل برگزاری برنامه‌ها مساجد، حسینیه‌ها و جلسه‌های قرآن خانگی هستند و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی و دینی طرح مسطورا بهره‌مند خواهند شد.


کارشناس امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد داشت، اضافه کرد: علاوه اجرای طرح زندگی با آیه‌ها و برگزاری ضیافت افطار، ویژه برنامه‌هایی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر نیز اجرا می‌شود.

نظر شما