شناسهٔ خبر: 65752120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۱۰۰ مدرسه در کرمانشاه برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری صدا و سیما

فرماندار کرمانشاه از اختصاص ۱۰۰ مدرسه و تعدادی از اماکن و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدرضا آمویی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ مدرسه به همراه تعدادی اماکن و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی گفت: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند‌.
آمویی افزود: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه باید از هم اکنون اقدامات مقتضی را صورت دهند‌‌.
فرماندار کرمانشاه لایروبی رودخانه های فصلی و آب های سطحی به هنگام بارش های قوی پیش رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه ها و دفع آب های سطحی اقدامات و پیش‌بینی های لازم را صورت دهد.
وی همچنین از آماده باش بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای دستگاه های خدمات رسان و امدادی نظیر هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی ، راهداری و ... در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: شیفت بندی های لازم برای حضور شبانه روزی کارکنان این دستگاه ها انجام شده است.
آمویی همچنین از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر بویژه در مسیر رودخانه ها ممنوع است.


نظر شما