شناسهٔ خبر: 65751202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ آزادگان / آخرین بازی سال ۱۴۰۲ برای تثبیت صدرنشینی تیم چادرملو

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در آخرین بازی امسال خود از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید نصیری در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور از تیم مس سونگون ورزقان آذربایجان شرقی پذیرایی می‌کند و نتیجه این دیدار در تثبیت صدرنشینی چادرملو بسیار اهمیت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و دوم لیگ آزادگان تیم فوتبال چادرملو با کسب ۵۱ امتیاز در مکان اول جدول رده بندی قرار دارد و تیم خیبر خرم‌آباد با یک مسابقه کمتر و ۴۹ امتیاز رقابت تنگاتنگی با چادرملو برای رسیدن به صدر جدول دارد.

بعد از تیم‌های چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد، تیم‌ فجر شهید سپاسی شیراز نیز با ۴۵ امتیاز در مکان سوم جدول لیگ آزادگان قرار گرفته و نفت مسجد سلیمان با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر چهارم است.

تیم چادرملو در حضور تماشاگران خود باید از تیم مس سونگون ورزقان که هم‌اکنون با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول است دیدار کند رقابت تیم‌های بالای جدول به دلیل نزدیک بودن امتیازات خیلی حساس و نفسگیر است و هر تیم با یک لغزش و از دست دادن امتیاز جای خود را با تیم دیگر عوض می‌کند.

اهمیت مسابقات تیم چادرملو به خصوص بازی‌های خانگی به آن است که خیبر خرم‌آباد فاصله میلیمتری با تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ دسته اول کشور دارد و شانه به شانه برای کسب صدر جدول رقابت می کنند.

تیم چادرملو امروز در حضور تماشاگران خود باید از تیم مس سونگون ورزقان که هم‌اکنون با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول است، دیدار می کند و برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول باید با دست پر و کسب سه امتیاز از زمین بازی خارج شود.

تیم چادرملو در مسابقه هفته گذشته خود در ورزشگاه شهید نصیری در حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر موفق شد، تیم شهر راز شیراز را با شکست بدرقه کند که نقش مهمی در صدرنشینی این تیم داشت.

تیم چادرملو که تاکنون بازی‌های فنی و خوبی را با حمایت مدیریت باشگاه، اقدام کادرفنی و همت و تعصب بازیکنان به نمایش گذاشته، امروز باید در آخرین دیدار سال با شکست میهمان با خاطری خوش برای سال آینده آماده شود.

لیگ آزادگان / آخرین بازی سال ۱۴۰۲ برای تثبیت صدرنشینی تیم چادرملو

کارشناس و پیشکسوت فوتبال یزد گفت: تیم چادرملو تاکنون ثابت کرده تیمی در قد و قواره رسیدن به لیگ برتر کشور است و باید روند موفقیت‌های خود را با قدرت ادامه دارد.

"علی محمد قادریان" افزود: تمامی تیم‌ها به خصوص در یزد با همه قدرت برای اثبات خود مقابل چادرملو قرار می‌گیرند و هر دیدار حکم بازی نهایی را دارد و باید گول جایگاه تیم‌ها را نخورد.

وی بیان کرد: اگر بازیکنان چادرملو در مسابقه امروز خود برابر تیم مس سونگون با دقت و تمرکز و بر اساس نقاط ضعف حریف بازی کنند، بدون شک با کسب سه امتیاز از زمین خارج می‌شوند.

حریفان تیم چادرملو در لیگ آزادگان

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

نظر شما