شناسهٔ خبر: 65748453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

دیدار شهرداری ارومیه و طبیعت از نگاه سرمربیان و بازیکنانوادی: پلی‌آف بازیکنان را آب‌دیده می‌کند

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال طبیعت پس از پیروزی برابر شهرداری ارومیه گفت: پلی‌آف چقدر خوب است و باعث آب دیده شدن بازیکنان می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (شنبه 26 اسفند) با دو دیدار پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه در دیدار دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیده بود و شاگردان عبدالرضا علیزاده برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشتند، اما طبیعت این روند را تغییر داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک مساوی شوند.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار داشتند:

 

ابراهیم وادی سرمربی تیم طبیعت:

قاعدتا بازی‌های پلی‌آف سخت هستند به ویژه که تیم‌ها از نظر بازیکن نزدیک به هم هستند. ارومیه تیم خیلی خوبی است و دو هفته پیش یک بار در ارومیه آن‌ها را شکست دادیم منتها چالشی که داشتیم زمان اندک میان مسابقات بود که برای ریکاوری فرصت کافی نداشتیم. علی‌رغم تمام این نارسایی‌ها که قطعا برای تیم روبه رو هم وجود داشته است هر دو تیم بسیار جنگنده بازی کردند. مسابقه پرنشاطی برای تماشاگران و پرفشار برای بازیکنان بود. پلی‌آف چقدر خوب است و باعث آب دیده شدن بازیکنان می‌شود. هر مسابقه‌ای یک فینال است و به تیم خوب ارومیه بابت بازی خوب امروز تبریک می‌گویم و برای بازی بعد آماده می‌شویم. اگر برای تیمی بارها اتفاق بیافتد که ست اول را واگذار کند و در ادامه مسابقه کیفیت بازی‌اش افزایش یابد به این دلیل است که بازیکنان خوب گرم نکرده‌اند اما گاهی در خانه حریف این اتفاق می‌افتد. البته در کل برای اکثر تیم‌ها این اتفاق نمی‌افتد اما برای ما چند بار این اتفاق رخ داده که تا به خودمان بیاییم بازیکنان ست را از دست داده و در ست بعد جبران کردند. امیدوارم از این پس بتوانیم کار منسجمی انجام دهیم که نوسان زیادی نداشته باشیم.

 

عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم شهرداری ارومیه:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. شرمنده تماشاگران خوب ارومیه شدیم که در دو بازی اخیر زحمت می‌کشند و در سالن تیم را تشویق می‌کنند. این دیدار یکی از بهترین مسابقات لیگ برتر و مرحله پلی‌آف بود که دو تیم انجام دادند. سه بازی با هم داشتیم یکی در دور برگشت و دو تا در پلی‌آف که همگی سه بر دو و با امتیازات نزدیک به پایان رسیده است. امروز می‌توانستیم برنده شویم و هفت بر چهار در ست پنجم پیش بودیم اما قدر پوئن‌ها را ندانستیم و فکر می‌کردیم که بازی را برنده شدیم اما طبیعت خوب سرویس زد و دفاع کرد و توانستند بازی را برگردانند و برنده شوند. با تمام قوا برای بازی سوم آماده می‌شویم. ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم. دو تیم به اندازه کافی هم را می‌شناسند و روز دوشنبه هر تیمی که شاداب‌تر بوده و از نظر ذهنی آماده‌تر باشد و باهوش‌تر عمل کند، برنده خواهد شد.

 

ابوالفضل قلی‌پور لیبروی تیم طبیعت:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی باکیفیت را پشت سر گذاشتند. اشتباهاتی فردی داشتیم که باعث می‌شد در یک دنده سه تا چهار امتیاز عقب بیافتیم. در کل بازی بسیار باکیفیتی بود و این مرحله به لحاظ روانی بسیار پرفشار است و هر تیمی که روان آرام‌تری داشته باشد می تواند برنده مسابقه باشد. واقعا تلاش کردیم و فشار زیادی روی تیم طبیعت بود چرا که بازی گذشته را واگذار کرده بودیم و شایسته برد بودیم اما در این مسابقه جبران کردیم و امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بار دیگر بجنگیم تا ببینیم دست تقدیر به نام کدام تیم رقم زده می‌شود. البته منهای فشار ذهنی در بازی سوم، مسابقه به قدری جذابیت دارد که ما بازیکنانی که در زمین هستیم از بازی بسیار لذت می بریم درست است که همه استرس داریم. من سال چهاردهم حضورم در لیگ است و به نظرم هیچ کس در زمان بازی بدون استرس نیست. استرس داشتن طبیعی است اما لذت‌بخش است چرا که این والیبال عشق ماست و با آن زندگی می‌کنیم. امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم که برایمان سنگ تمام گذاشتند. خوب بازی کنیم و برنده مسابقه شویم.

 

احد رضایی قطرپاسور تیم شهرداری ارومیه:

به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی انجام دادند و مسابقه به ست پنجم کشیده شد. به دلیل اشتباهات کوچک مسابقه از دستمان خارج شد و رقابت به مسابقه سوم کشیده شد. هیجان بازی در تغییر نتیجه تاثیر داشت اما اشتباهات ساده باعث شد نتوانیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه را واگذار کردیم. باید در بازی سوم سرمان را بگذاریم تا پیروز شویم.

نظر شما