شناسهٔ خبر: 65734585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر:

تکريم خانواده هاي شهدا جز وظايف ذاتي مسئولين است

صاحب‌خبر -
تکريم خانواده هاي شهدا جز وظايف ذاتي مسئولين است

خبرگزاری آریا- فرماندار قائمشهر درآئین نواختن زنگ ایثار و شهادت مدارس شهرستان: تکریم خانواده های شهدا جز وظایف ذاتی مسئولین است.     
به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان قائمشهر، همزمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر به اتفاق هئیت همراه که در آئین نواختن زنگ ایثار و شهادت مدارس شهرستان در دبیرستان شاهد پسران شاهد حضور پیدا کرد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی، ماه برکت و غفران الهی و قبولی طاعات و عبادات، گفت: انقلاب ما در ادامه مسیر حسین بن علی(ع) است.     
وی با بیان این مطلب که اگر امروز ما در دنیا عزتمند هستیم و حرفی برای گفتن داریم به جهت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت است.    
مولایی قرا تصریح کرد: یقینا امروز امنیت، پیشرفت، اقتدار و عزت کشور در زمینه های مختلف مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدای گرانقدر و خانواده های آنان هستیم.   
نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر با اشاره به این مهم که شیعه به دو چیز زنده است یکی خونخواهی عاشورا و دیگری امید ظهور حضرت ولی عصر(عج)، گفت: ما به دنبال شهادت هستیم و شهادت افتخار ما است.در واقع همیشه ایام کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.    
مولایی اظهار کرد: جایگاه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در جامعه بسیار والا و ارزشمند است و تکریم و تجلیل از آنان،جز وظایف ذاتی مسئولین است.

 

نظر شما