شناسهٔ خبر: 65731604 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

نمازگزاران 5 استان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها راهپیمایی کردند

مراسم راهپیمایی‌ نمازگزاران جمعه در 5 استان کشور با عنوان «جمعه‌های خشم و انزجار» در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
 
 
 
مردم استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد ظهر دیروز بعد از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، همبستگی و حمایت خود را با غزۀ مقاوم اعلام کردند.
هر هفته بعد از نماز جمعه با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برخی استان‌های کشور در حمایت از فلسطین راهپیمایی برگزار می‌شود.
این راهپیمایی‌ها با عنوان «جمعه‌های خشم و انزجار» تاکنون در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاعیه‌ای نیز درخصوص این راهپیمایی‌ها منتشر کرد که به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
امروز‌، قلبِ امتِ بزرگِ رسول‌الله «صلی الله علیه و آله و سلم» در ماهِ ضیافتِ الهی، ماهِ مبارکِ رمضان الکریم که همۀ بندگان به خوان گستردۀ میهمانی رَبِّ کریم دعوتند، از داغ بزرگِ کشتارِ وحشیانه و گرسنگی کودکانِ مظلوم و بی‌پناه آن در غزه جریحه‌دار است.
بیش از 5 ماه است که مردمِ مظلومِ غزه زیر سخت‌ترین شکنجه‌های جلادانِ خون‌آشام رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در شرایط نامساعد انسانی ـ زیستی و در محاصرۀ سخت و کامل نظامی و منع شده از دریافت حداقل کمک‌های امدادی و کمک‌های بشردوستانۀ واجب و ضروری گرسنه و در سرمای شدید و استخوان‌سوزِ زمستان، در بزرگ‌ترین زندان مخوف و شکنجه‌‎گاهِ جهان با دردِ غمی بی‌پایان، به امید نصرت الهی و پیروزی با حمایت‌های عملی ملل مسلمان و آزاده و عدالت‌طلبان و حقیقت‌جویانِ جهان‌، روزگار پُر محنت و رنجی را پشت سر می‌گذارند.
مصیبتِ بزرگِ امروزِ غزه، مصیبتِ کلِ جهان و مصیبتِ بزرگِ بشریت و نشان‌دهندۀ ناکارآمدی و بطلانی بر نظمِ کنونی جهانی و سازمان‌هایِ ناکارآمد و دروغینِ بین‌المللی و حقوقِ بشری است.
امروز بر تمامی مسلمانان و آزادگانِ جهان لازم است که در دفاع همه‌جانبه و مستمر از فلسطین و محکومیتِ جنایاتِ این رژیمِ کودک‌کش صهیونیستی کوتاهی نکرده و با مطالبه‌گری و فشار به دولت‌های خود سبب قطع شریان‌های حیاتی و قطع کامل راه‌های تجاری و اقتصادی تا پیروزی نهائی این ملتِ شجاع در کنار آنان بایستد و هر شخص یا دولتی برخلاف این مسیر به رژیم موقت و جعلی صهیونیستی کمک برساند، جنایت واقعی علیه بشریت مرتکب شده است.

نظر شما