شناسهٔ خبر: 65730647 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی / الجلیل موشکباران شد

اقتصادنیوز:در پی حمله موشکی به الجلیل آژیر خطر در شمال اسراییل اشغالی به صدا درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبکه الجزیره، آژیر خطر در منطقه شلومی در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که موجی از موشک به سوی الجلیل غربی روانه شده است.

از سوی دیگر گزارش می‌رسد که صدای شلیک و انفجار راکت در شهرک‌های اطراف نوار غزه شنیده شد.

حزب الله لبنان جمعه شب نیز اعلام کرد که ۲ پایگاه‌ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه های اعلام کرد که نیروهای این گروه یک نیروی صهیونیستی را زمانی که در حال ورود به پادگان "زرعیت" بودند با سلاح مناسب هدف قرار داریم.

حزب الله اعلام کرد که این عملیات مستقیم به هدف برخورد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که همچنین تجمع سربازان دشمن اسرائیلی را در اطراف حزب یارین با موشک هدف قرار دادیم که مستقیما به هدف برخورد کرده است.

عصر امروز نیز رزمندگان حزب‌الله ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه، سایت رادار در مزارع اشغالی شبعا را به طور مستقیم مورد اصابت موشک قرار دادند.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری افزود که رزمندگان این گروه مقاومت لبنان ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز محل تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت پایگاه برکه ریشا با موشک برکان هدف قرار دادند.

در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه امروز نیز رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان رژیم اسرائیل را در نزدیکی پایگاه «الراهب» با توپخانه هدف قرار دادند که گلوله های توپ شلیک شده به طور مستقیم به هدف اصابت کرد.

رزمندگان حزب الله البنان در عملیاتی دیگر که در ساعت ۱۴ و پنج دقیقه امروز انجام شد، پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار دادند و در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه نیز پایگاه ‌المرج رژیم اسرائیل زیر توپخانه حزب الله لبنان قرار گرفت و خساراتی به دشمن صهیونیستی وارد شد.

حزب‌الله لبنان در پی آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین هدف قرار داده است. این امر سبب هراس صهیونیست‌های ساکن شهرک های این مناطق شده و ده‌ها هزار نفر از آنها از ترس حملات مقاومت، از شهرک‌های خود فرار کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در طول این مدت مناطقی از لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داده است.

نظر شما