شناسهٔ خبر: 65725767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

امام جمعه قم:

برای انتقام ماجرای درمانگاه قم را پررنگ می‌کنند

«دشمن قصد انتقام جویی از ملت ایران دارد چرا که مردم در انتخابات تمام برنامه‌های آنان را نقشه بر آب کردند و به همین دلیل یک ماجرا در یک درمانگاه را پررنگ می‌کنند.»

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه بسیار با فضیلت است و قرآن این کلام وحی الهی، در این ماه نازل شده و شب قدر نیز در آن واقع شده است.

 امام جمعه قم افزود: امام هشتم فرمود، خداوند فرشته‌ای دارد که گمارده شدند و به روزه داران توجه دارند و بال‌های خود را بر سر و صورت آنان می‌کشند و گناهان آنان را فرو می‌ریزند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه حرمت ماه مبارک رمضان را باید نگه داشت افزود: نباید حریم این ماه شکسته شود و در منظر عموم نباید کسی چیزی بخورد و بیاشامد و قم باید الگوی کشور باشد و کسانی که عذری دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند، باید با سایرین همراهی داشته باشند.

خطیب جمعه قم گفت: امسال تقارنی بین ماه مبارک رمضان و ایام نوروز داریم که در این ایام باید دعا کرد تا حال معنوی خود را تا پایان سال حفظ کنیم.

وی ادامه داد: به بهانه نوروز نباید به جنگ ماه مبارک رمضان برویم و اقداماتی نکنیم که دل امام زمان عج الله آزرده خاطر شود.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: شعار امسال نیز از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح خواهد شد هر چند که این شعار‌ها مختص یک سال نیست و امیدواریم دولت در بخش مهار تورم اقدامات خوبی همانند رونق تولید انجام دهد تا زندگی مردم با معیار درست اداره شود.

وی با اشاره به ایام رحلت حضرت خدیجه (س) گفت: اگر حضور حضرت خدیجه (س) نبود حضرت محمد (ص) نمی‌توانست اقدامات خود را پیش ببرد و او امکانات خود را در اختیار پیامبر اسلام قرار داد.

وی در ادامه عنوان کرد: سالی که گذشت، سال مشکلات و خوشی‌هایی بود که امیدواریم هر سالی که می‌گذرد برای مسؤولان درس باشد تا برای اداره کشور در بخش‌های مختلف بهتر عمل شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه موضوع اقتصاد و معیشت مردم و همچنین فرهنگ بسیار مهم است افزود: مسؤولان باید به این امر توجه کنند و در این زمینه‌ها سرمایه گذاری شود که در این صورت دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: دولت در راستای سیاست خارجی گام‌های خوبی برداشته است و نسبت به اقدامات متقابل علیه توطئه‌های آمریکا اقدامات خوبی همانند مصادره به مثل کشتی‌ها انجام داده است.

وی افزود: در سالی که گذشت حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور مجاهدانه مردم در عرصه انتخابات را داشته ایم و به دشمنان نشان دادند تمام توطئه‌های یکساله را با حضور در پای صندوق‌های رأی خنثی کردیم.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمن قصد انتقام جویی از ملت ایران داشت، اما ملت ما در انتخابات نشان دادن تمام برنامه‌های دشمنان نقشه بر آب است و امروز می‌خواهند انتقام گیری کنند و یک موضوع در یک درمانگاه را پررنگ می‌کنند.

خطیب جمعه قم ابراز کرد: موضوع امر به معروف بسیار مهم است، اما باید توجه داشت که با تدبیر و برنامه ریزی می‌بایست اقدام کنیم تا دشمنان به واسطه عوامل داخلی سو استفاده نکنند.

وی گفت: از کسانی که در عرصه امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند تقدیر می‌کنیم و باید اجازه داد تا مسؤولان موضوع را دنبال کنند، چرا که دشمن می‌خواهد التهاب در جامعه ایجاد کنند و باید بر اساس قانون اقدام کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما