شناسهٔ خبر: 65723863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گردان113 امام حسین(علیه السلام):

با حضور سردار فدوی یادواره شهدای شهر ونک برگزار شد.

به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا یادواره شهدا همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمد هاشمی پورفرمانده لشکر14 امام حسین(علیه السلام) با حضور پرشور مردم درسالن شهدای شهر ونک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، طبق روال هر ساله گردان 113 امام حسین(علیه السلام)  یادواره شهر ونک را با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمد هاشمی پورفرمانده لشکر14 امام حسین(علیه السلام) و با حضور پرشور مردم برگزار کردند.

فرمانده گردان113 امام حسین(علیه السلام)  در این باره گفت: برای رسیدن به پله ای که شهید بر آن ایستاده است، باید گامی به بلندای گذشتن از همه چیز برداشت، حتی گذشتن از آبرو، بالاترين مقام اين جهان مقام امامت است و بالاترين مقام در آستانه ورود به جهان آخرت مقام شهادت است، انشاالله در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم و راه پر خیر و برکت آنان را ادامه دهیم.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ضمن گرامی داشتن مقام شهدا گفت: زمان جمهوری اسلامی از دشمنان شکست نخورده و قدرت نطامی ایران مدیون و مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهداست.

سردار فدوی افزود: سالانه صدها مراسم و یادواره شهدا در هر یک از استان ها برگزار می شود، این یعنی همه واقف‌اند رحمت خداوند از صدقه خون شهدا شامل حال کشور ما می باشد.

ابتدای مراسم با قرآئت چند آیه از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد و با قرائت فاتحه بر سرمزار  شهدا شهر ونک به پایان رسید.

نظر شما