شناسهٔ خبر: 65721047 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برداشت‌هایی از یک برد مهم در یک بازی پرهیجان

نساجی بیدار شد، این خوبه!

ساکت الهامی در بازگشت به شهر خسته، بعد از یک شکست و یک تساوی، به بردی ارزشمند در ورزشگاه وطنی دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارد. شمالی‌ها در ابتدای فصل با جذب بازیکنان و کادر فنی جدید مهیای رقابت در بالاترین سطح آسیا شدند. اتفاقا در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا اولین پیروزی و نخستین گل آن دوره از مسابقات هم به وسیله ببرها به دست آمد. اما با گذشت زمان و ادامه فصل نساجی رفته رفته در لاک شکست فرو رفت و اعضای این تیم هرچه تلاش کردند نتوانستند روند را تغییر دهند.

بعد از جدایی رحمتی از این تیم و پیوستن آلکاراس، سرخپوشان شمال امیدوار بودند روند عدم نتیجه‌گیری آنها تغییر کند اما سرمربی اسپانیایی هم در تغییر شرایط ناکام بود. نکته قابل تامل در مورد نساجی این بود که آنها از نظر بازیکن و اعضای تیم به نسبت به جایگاه جدولی و امتیازگیری شرایط عجیبی داشتند. در این بین هواداران نساجی از روی سکوها الهامی را فرا می‌خواندند و باشگاه هم بعد از چند بازی و عدم کسب نتیجه، آلکاراس را کنار گذاشت و با ساکت الهامی قرارداد بست. 

2001529

بعد از پیوستن به نساجی الهامی فرصت چندانی برای اعمال نظرات خود پیدا نکرد و بعد از دو روز به سیرجان برای تقابل با گل‌گهر رفت. باخت سه بر صفر و شرایط بازیکنان باعث شد الهامی در کنار جریمه مالی خودش و اعضای تیم، شاگردان خود را مستقیماً از فرودگاه به مجموعه کارگران ببرد و حدود ۶ کیلومتر آنها را بدواند.

تنبیه الهامی به سرعت فضای مجازی را فرا گرفت و نظرات مختلفی را برانگیخت. جالب اینکه غالب هواداران نساجی از این تصمیم حمایت کردند. اما در روزهای بعد الهامی نشان داد کارش را خوب بلد است و تنبیه و تشویق را در کنار هم به کار می‌برد. او در تمرینات همچنان روی مسائل روحی بازیکنان کار کرد تا اینکه در دیدار مقابل صنعت نفت و در خانه حریف، موفق به ارائه نمایشی بی‌نقص شد. با وجود اینکه نساجی تا دقیقه ۹۴ از حریف پیش بود روی یک اشتباه، پیروزی را با تساوی عوض کرد.

با وجود این الهامی و تمام تیم از دروازه‌بان خود حمایت کردند و در فاصله دیدار با شمس آذر ساکت به اندازه مسائل فنی روی روحیه بازیکنان خود تمرکز گذاشت تا آماده دیدار حساس در وطنی باشند. روز گذشته هم با پیروزی مقابل تیم قزوینی به نظر نساجی در مسیر درستی قرار گرفته است. ساکت الهامی استاد تغییر روحیه و افزایش اعتماد به نفس است و به نظر به خوبی این موضوع را به بازیکنان نساجی منتقل کرده است. ساکت به نظر به بازیکنان نساجی توانمندی آنها را یادآوری کرده و آنها را به شرایط آرمانی نزدیک کرده است.

نساجی مازندران در آخرین رقابت خود در امسال مهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود و شمالی‌ها امیدوارند با دست پر از اراک بازگردند.

نظر شما