شناسهٔ خبر: 65709368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیمئونه: قدرت اتلتیکو را به همه نشان دادیم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از پیروزی و صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان اینتر بود و موفق شد در یک بازی حساس و تماشایی با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که این تیم در بازی رفت با یک گل برابر حریف شکست خورده بود، اما در دیدار برگشت و با استفاده از امتیاز میزبانی توانست نتیجه بازی را 1-2 به سود خودش به پایان ببرد تا نتیجه تیم صعود کننده در وقت اضافه و ضربات پنالتی مشخص شود که درخشش یان اوبلاک در پنالتی‎‌ها عامل پیروزی تیمش شد.
سیمئونه پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

پیروزی مهم: من برای بازیکنان و هواداران بسیار خوشحال هستم. پس از بازی بدی که در کادیز داشتیم، گفتم که نباید انتظار زیادی داشته باشیم و فقط باید با تمام وجود بازی کنیم و امروز هواداران هم عالی بودند. این پیروزی باعث شد برای بازیکنانم و برای آنها خیلی خوشحال باشم. 

احساسات پس از بازی: همه چیز خیلی هیجان انگیز بود. من برای تمام چیزهایی که در اتلتیکو برایم رخ داده بسیار سپاسگزار هستم. ما به این مسیر پیشرفت ادامه خواهیم داد. هواداران کنار ما هستند و بازیکنان با تمام وجود برای طی کردن این مسیر پیشرفت تلاش می‌کنند اما چیزی فراتر از تصور ما هم وجود دارد. همه ما باید در کنار هم باشیم تا این انرژی را حس کنیم. 

2001230

پیروزی برابر رقیبی قدرتمند: اینتر بسیار خوب است و باورنکردنی بازی می‌کند. آنها بازیکنان خوبی دارند. امروز اکسل، ساویچ و ماریو عالی بازی کردند. 

پنالتی‌ها: من با نگاه کردن به این ضربات بیشتر حالم بد می‌شود و تصمیم گرفتم نگاه نکنم. یان اوبلاک شایسته این تمجید است چون همیشه در پنالتی‌ها به ما کمک کرده و این بار هم شرایط برای ما خوب پیش رفت. برای رقیبان او دشوار است که بتوانند دروازه‌اش را باز کنند. 

صعود به مرحله بعدی: اتلتیکو تیمی باورنکردنی است. روزهای مثل امروز، ما در تلاش هستیم تا اشتیاق و تلاش را در تیم بیشتر کنیم. بار دیگر در جمع هشت تیم برتر اروپا قرار داریم و همین گویای همه چیز است. 

ادامه مسیر در اروپا: ما یکی از بهترین‌ تیم‌های اروپا را حذف کردیم و منتظر ادامه راه هستیم. 

تیم‌های اسپانیایی: بارسلونا هم این هفته پیروزی خوبی را برابر ناپولی کسب کرد و برای فوتبال اسپانیا مهم است که رئال مادرید، بارسا و ما توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

نظر شما