شناسهٔ خبر: 65709360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگاه‌های اجرایی ضعیف در اجرای مناسب‌سازی اماکن به بازرس‌کل استان اردبیل معرفی شدند

۶ دستگاه اجرایی استان اردبیل که کمترین امتیاز را در اجرای قوانین مربوط به مناسب‌سازی، دسترس‌پذیری و تردد و تحرک برای افراد دارای معلولیت کسب کرده بودند، به بازرس‌کل استان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

دستگاه‌های اجرایی ضعیف در اجرای مناسب‌سازی اماکن به بازرس‌کل استان اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی مناسب‌سازی استان گفت: براساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان مصوبه سال ۱۳۸۶ و قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوبه سال ۱۳۹۶، مناسب‌سازی، دسترس‌پذیری و تردد و تحرک برای توان‌خواهان در همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی، یک الزام است.
عظیم قهرمانی افزود: در همین راستا، دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل نیز براساس جدول ارزیابی وضعیت مناسب‌سازی دستگاه‌های مشمول جشنواره شهید رجایی استان، مورد ارزیابی قرار گرفتند.
مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی مناسب‌سازی استان تصریح کرد: براساس ارزیابی انجام‌یافته، ۶ دستگاه اجرایی استان اردبیل که از مجموع ۵۰ امتیاز، کمترین امتیاز (امتیاز زیر ۲۰) را در مناسب‌سازی، دسترس‌پذیری و تردد و تحرک برای افراد دارای معلولیت کسب کرده بودند، به بازرس‌کل استان معرفی شدند.

نظر شما