شناسهٔ خبر: 65702827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لوگوی جدید برکت تل رونمایی شد

مدیر روابط عمومی برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از رونمایی  لوگوی جدید برکت تل خبر داد. مدیر روابط عمومی برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از رونمایی  لوگوی جدید برکت تل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد حسین زیارتی مدیر روابط عمومی برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه مراسم رونمایی از لوگوی جدید برکت تل، با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت، اظهار کرد: برکت تل در سال ۱۳۹۱ با هدف همراهی با نظام سلامت برای تحقق عدالت در حوزه سلامت و با ماموریت سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات سلامت الکترونیک و انجام خدمات پزشکی از راه دور در نقاط کم‌برخوردار کشور تاسیس شد.  

وی افزود: اصلی‌ترین محور تمرکز فعالیت‌ها در سال‌های گذشته نوآوری در ارائه خدمات و محصولات دانش‌بنیان سلامت محور و ارائه خدمت به جامعه هدف بوده است که در سال‌های اخیر با پررنگ شدن این خدمات، خدمت‌رسانی سلامت به همه مردم به‌ویژه مردم محروم کشور سرعت بیشتری گرفته است که این خدمات با کامل شدن پلتفرم سلامت الکترونیک برکت تل کام مردم عزیز کشورمان را شیرین تر خواهد کرد.

زیارتی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات کلیدی برکت تل ارائه خدمات مشاوره سلامت به‌صورت راه دور است که این خدمت از طریق مرکز ملی مشاوره ۴۰۳۰ انجام می‌شود. 

مدیر روابط عمومی برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: خدمت این مرکز به‌صورت رایگان در رشته‌های مختلف از جمله؛ قلب و عروق، دیابت، سرطان، بیماری‌های واگیردار، سلامت مادران باردار و بارداری سالم، کرونا و آنفولانزا و ترک دخانیات انجام می‌شود. 

وی افزود: این مرکز تا امروز توانسته بیش از ۷۰ میلیون تماس ورودی را پاسخ داده و نقش موثری در ارتقای سلامت جامعه، پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها ایفا کند.

زیارتی در پایان یادآور شد: برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام راحل است که در مباحث دوراپزشکی به ویژه در مناطق محروم فعالیت دارد و سهم عمده ای در فرایند شکل گیری اپراتور ملی سلامت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما