شناسهٔ خبر: 65687574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت ستاد تسهیل از واحد‌های تولیدی و صنعتی خوزستان+فیلم

۵۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید در موضوع استهمال بدهی واحد‌های تولیدی خوزستان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: استهمال تسهیلات واحد‌های تولیدی به عنوان یکی از راهبرد‌های حمایت از تولید در استان خوزستان است.

دکتر محمد راضی جلالی افزود:واحد‌های تولیدی در استان خوزستان چه در زمینه صنعتی، کشاورزی و یا میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند، به هر علت در زمینه پرداخت تسهیلات دچار مشکل و یا  تاخیر  بشوند  مشکلات آنان در کارگروه استانی ستاد تسهیل ورفع موانع تولید براساس ضوابط ابلاغی بررسی می‌شود  و استمهال تسهیلات آنان اعمال می‌گردد.

وی ادامه داد: تا پایان شهریور ماه سال جاری این شرکت‌ها می‌بایست ۷.۵ درصد بدهی خود را پرداخت می کردند  و مابقی تسهیلات را ظرف  ۵ سال آینده بازپرداخت می نمودند  و این موضوع حداقل یک بار قابل طرح در  ستاد تسهیل می‌باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: پس از این تاریخ این واحد‌های تولیدی باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را پرداخت و از این فرآیند استفاده کنند.

دکتر راضی جلالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ جلسه  کارگروه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و در  این جسات ۷۰۰ مصوبه تصویب که ۵۵ درصد آن در حوزه مسائل مالی و استهمال بدهی واحد‌های تولیدی استان بوده است.

وی افزود: واحد‌های تولیدی برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند به سامانه  تسهیل  مراجعه نمایند و پس از ثبت درخواست موضوع در کارگروه‌های کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

<div id="video-display-embed-code_10906441"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4180955/10906441?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما