شناسهٔ خبر: 65677328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

افتتاح سه طرح بنیاد شهید خراسان شمالی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت:‌ ۲ گلزار شهدا و یک سالن ورزشی با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا در این استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، قاسم محمدزاده  اظهار کرد: گلزار شهدا در شهر آشخانه با ۸۷ مزار و روستای مهمانک با ۱۶ مزار افتتاح و برای این طرح ها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی افزود: سالن تیراندازی در مجموع فرهنگی ورزشی ایثار بنیاد شهید بجنورد با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تصریح کرد: از نقاشی دیواری سرداران شهید لشگر ویژه شهدا با ابعاد ۲۲۰ متر مربع نیز رونمایی شد که در این رابطه ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب پویش "سلام شهید" در سراسر کشور برگزار خواهد شد که این پویش در استان نیز با حضور نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم و تمامی مدیران کل و روسای ادارات شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

محمد زاده تصریح کرد: برگزاری میز خدمت، مشارکت در برگزاری یادواره‌شهدا، فعال کردن حسینیه‌های شهید، برگزاری اردوهای زیارتی - سیاحتی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور در گلزار مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان، برگزاری مسابقه کتابخانی، برگزاری محفل جزء خانی قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به یاد شهدای عزیز و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، تجلیل از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در آیین ساسی عبادی نماز جمعه، توزیع و کاشت نهال به یاد شهدای استان، نواختن زنگ ایثار، برگزاری تئاترهای خیابانی، همایش همسران و والدین شهدا، استفاده از ظرفیت پیام‌آوران ایثار در انجام روایتگری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

نظر شما